אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה
ראשי » חדשות » אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה
אסטון מרטין ואנטג' GT3

אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה

באסטון מרטין לא מבזבזים זמן, כשלצד הואנטג' החדשה חושפת החברה גם את גרסת ה-GT3 שלה המיועדת להתחרות במרוצי ה-GT והסיבולת השונים

אופיר דואק 12/02/2024 צלם: יצרן

בצעד לא שכיח, אבל הגיוני מבחינת התדמית שרוצה אסטון מרטין לטפח, נחשפה לצידה של הואנטג’ החדשה גם גרסת ה-GT3. מדובר בגרסת מסלול לכל דבר ועניין המותאמת לתקנות קטגוריית ה-GT3 של ה-FIA. זה אומר שבניגוד לפורשה 911 GT3 שמהווה בסיס לדגמי המסלול בקטגוריה, עם ה-GT3 הזו של אסטון מרטין לא תוכלו לעלות לכביש הציבורי. עם זאת, תוכלו לראות את ה-GT3 מתחרה בקטגוריה שלה בין היתר באליפות מרוצי הסיבולת העולמית (כולל במרוץ 24 השעות של לה מאן), סדרת ה-GT העולמית ובסדרת ה-IMSA בצפון אמריקה.

כחלק מההסבה לגרסת ה-GT3 הופשטה הואנטג’ מאבזור ודיפונים מיותרים והותקנו בה כלוב בטיחות תקני, מערכת כיבוי אש אוטומטית ומושב מרוצים תקני. גוף המכונית הורחב ובהתאם לכך גם מפשקי הסרנים, כאשר חלקי הגוף עשויים סיבי פחמן. חבילת אווירודינמיקה חדשה כוללת שלל עזרים אווירודינמיים שונים, חצאיות רחבות סביב למכונית וגולת הכותרת היא ספוילר אחורי עצום ומתכוונן לטובת כוח ההצמדה.

בהתאם לתקנות הקטגוריה, הספק מנוע ה-V8 בנפח 4.0 דווקא שונמך מ-665 כוחות הסוס של אסטון מרטין ואנטג’ הסדרתית, כאשר ההספק המשוער נע בין 500 ל-600 כ”ס. בניגוד לדגם הסדרתי בעל תיבת ההילוכים האוטומטית, ב-GT3 ישנה תיבת הילוכים סינקוונסיאלית. בכל מקרה אין מה לדאוג לגבי ירידה בביצועים, שכן השימוש בסיבי פחמן והיעדר האבזור חוסכים משקל רב, כאשר משקלה של אסטון מרטין ואנטג’ GT3 הוא באזור 1,300 ק”ג, כ-200 ק”ג פחות מאשר הדגם הסדרתי.


אסטון מרטין ואנטג’ GT3 החדשה תיקח חלק כבר בעונת המרוצים של 2024 בסדרות השונות, בקבוצות רשמיות של החברה ובקבוצות פרטיות שנות, כאשר באסטון מרטין מבשרים שעד סוף השנה כ-30 יחידות כבר יתחרו על מסלולים ברחבי העולם. מחיר המכונית לא פורסם, אבל זה לא באמת משנה אם יש לכם קבוצת מרוצים פרטית משלכם.

Aston Martin Vantage GT3 2024 09Aston Martin Vantage GT3 2024 09Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 10Aston Martin Vantage GT3 2024 10Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 07Aston Martin Vantage GT3 2024 07Preview
אסטון מרטין ואנטג' GT3אסטון מרטין ואנטג' GT3Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 06Aston Martin Vantage GT3 2024 06Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 08Aston Martin Vantage GT3 2024 08Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 03Aston Martin Vantage GT3 2024 03Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 04Aston Martin Vantage GT3 2024 04Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 11Aston Martin Vantage GT3 2024 11Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 05Aston Martin Vantage GT3 2024 05Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 01Aston Martin Vantage GT3 2024 01Preview

GT3 אסטון מרטים ואנטג' אסטון מרטים ואנטג' GT3 אסטון מרטין ואנטג' GT3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד