אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי דיאבל 1260 בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי דיאבל 1260 בישראל
דוקאטי דיאבל 1260

דוקאטי דיאבל 1260 בישראל

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

דוקאטי דיאבל 1260 מתחיל את דרכו בישראל. הדגם עבר מתיחת פנים – כזו שמרעננת את המראה שלו. אבל הסיפור האמיתי כאן הוא מנוע ה-DVT שמותקן בשלדת מסבך הצינורות שלו. זהו מנוע ה-1260, בעל תזמון השסתומים המשתנה שמוכר לנו מהמולטי 1260.

דוקאטי דיאבל 1260 עדיין נראה מאיים ומושך ושולח כעת לגלגל האחורי האדיר שלו 159 כ”ס ו-13.1 קג”מ שמייצרות שתי בוכנות בנפח 1,262 סמ”ק. כמו כל דוקאטי יקר, הוא עמוס בתוספות. ממפתח חכם ומסך TFT עד לקוויק-שיפטר דו כיווני ובקרת שיוט.

11_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68944_Mid11_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68944_MidPreview
13_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68947_Mid13_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68947_MidPreview
28_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68962_Mid28_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68962_MidPreview
31_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68964_Mid31_DUCATI DIAVEL 1260 S_UC68964_MidPreview
דוקאטי דיאבל 1260דוקאטי דיאבל 1260Preview
MY19_DIAVEL 1260 S_UC69972_MidMY19_DIAVEL 1260 S_UC69972_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 20_UC71695_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 20_UC71695_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 18_UC71697_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 18_UC71697_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 16_UC71728_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 16_UC71728_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 14_UC71727_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 14_UC71727_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 12_UC71724_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 12_UC71724_MidPreview
DIAVEL 1260 S DETAILS 10_UC71723_MidDIAVEL 1260 S DETAILS 10_UC71723_MidPreview

 

המעטפת האלקטרונית שודרגה גם היא, יש כאן חיישן IMU וההיצע כאן תואם את הטופ שדוקאטי יודעת להציע. זה כולל ABS לפנייה, מערכת בקרת משיכה בעלת 8 מצבים, בקרת זינוק ובקרת ווילי. כל המערכות האלו עובדות בצורה מתואמת ומתחשבות במצב הרכיבה הנבחר. המחירים מתחילים ב-169,000 שקלים לגרסת הבסיס ו-195,000 לגרסת ה-S ומתלי האוהלינס שבה.


div class="ad-placement">

דוקאטי דיאבל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד