אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
ראשי » חדשות » שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
שברולט קורבט ZR1

שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1

אבל למזלנו שינתה את דעתה מספיק מהר, וכבר מתחילה לשלוח איומים מרומזים לכיוונה של פורשה

בן חסון 06/12/2017

אומרים שמה שצריך לקרות קורה, ואם נלך עם האמירה הזו כנראה ששברולט קורבט ZR1 החדשה הייתה חייבת להגיע לעולם – כי הסיכויים לגמרי לא היו לטובתה.

טאדג’ ג’אקטר (Tadge Juechter), המהנדס הראשי של פרויקט הקורבט, אישר השבוע שה-ZR1 בכלל לא הייתה בתוכנית, ושאחרי הצגת ה-Z06 בשברולט חשבו שכדאי לעצור כאן. “אנחנו לא תמיד מציגים ZR1 לכל דור של קורבט…” אמר ומיד לאחר מכן הזכיר שה-C7 תוכננה בצילו של משבר פשיטת הרגל המתוקשר של GM.

“את ה-C7 תכננו במצב פאניקה רגע אחרי פשיטת הרגל, כאשר ה-C6 כבר הייתה מכונית וותיקה. לא הסתכלנו על כל מחזור החיים של המכונית והתמקדנו פשוט בלהציג את הדור החדש”.

שברולט קורבט ZR1
ג’אקטר, נראה כמו איש חביב שמבין מה חשוב בחיים האלה…

 


ג’אקטר מספר שאחרי שהציגו את ה-Z06 ב-2014 היה נראה להם שלאור התכנון המהיר הם הגיעו למיצוי היכולות של הדור החדש, אבל התחושה שאפשר אולי לעשות יותר לא הרפתה. שנתיים אחרי זה הם התחילו לעבוד על כמה רעיונות שמטרתם “להעלות את הרמה”.

שברולט קורבט ZR1
יש מכוניות שלא עוזבות את לוח השרטוטים, ה-ZR1 החדשה כמעט ולא הגיעה אליו…

 

אותם “רעיונות” התגלגלו לבסוף לכדי שברולט קורבט ZR1 החדשה, הקורבט החזקה (755 כ”ס) בכל הזמנים. למרות הספקות בהתחלה, כיום ג’אקטר כל כך בטוח בבמכונית שהוא נשמע מדבר על קביעת זמן רשמי בנורבורגרינג, כאשר היעד עומד על הקפה בפחות מ-7 דקות. האם יש לפורשה GT2 RS, מחזיקת השיא הנוכחית, סיבה לחשוש? יש לנו תחושה שעוד מעט נגלה.

הדברים הללו נאמרו בסמוך להצגת גרסה פתוחה של ה-ZR1, לראשונה מאז שנות ה-70′. הגרסה הפתוחה כבדה ב-27 ק”ג בלבד וחמושה באותו מנוע V8 מוגדש-על שמפיק 755 כ”ס. שוב נהיה מעניין באמריקה…

שברולט קורבט ZR1

ZR1 קורבט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד