עד לפני כמה שנים לא העזנו לחשוב שמכונית “סדרתית” תצליח לרדת מ-7 דקות להקפה של הרינג, אבל מאז שפורשה פרצה את הסכר הזה עם ה-918 המופלאה, אנחנו נוטים יותר לשאול “בכמה זמן פחות מ-7 דקות?”.
ועדיין, כאשר פורשה החלה לתכנן את ה-911 GT2 RS (וכדאי לך להיכנס לכאן ולקרוא עליה לעומק) היה ברור שהיא מתכוונת לבקר איתה במסלול הנודע. מאוחר יותר בכירי פורשה אישרו כי היעד היה לרדת מזמן של 7:05 דקות להקפה. היום מודיעה היצרנית כי עמדה ביעד הראשוני והרבה מעבר לכך עם זמן מדהים של 6:47.3 דקות(!). מעבר לכך שזו הפורשה המהירה ביותר סביב הרינג, היא גם קבעה את הזמן המהיר ביותר למכונית סדרתית עם הנעה אחורית.

היא מהירה משמעותית ממכונית העל של פורשה עצמה (918, עם 6:57 דק’) או ההוראקאן פרפורמנטה (6:52.01 דק’) ואפילו מהירה יותר מטילים קטנים ומסלוליים כמו הרדיקל SR8LM (עם זמן של 6:48 דק’). למעשה היא איטית רק מהניו EP9 החשמלית והחזקה יותר (1,360 כ”ס לעומת 700 כ”ס בפורשה) שעם 16 יחידות בלבד שיוצרו קשה לנו לקרוא לה סדרתית…
הנהג שקבע את השיא הוא נהג הרשמי של היצרנית לארס קרן (Lars Kern), כאשר הוא מאחורי ההגה של פורשה 911 GT2 RS סדרתית לחלוטין (2.7 מיליון שקלים בישראל אם תהית…) שנועלת צמיגי מישלן פיילוט קאפ 2. פנה לך כמה דקות וצפה בהקפה המלאה, זה לא ייקח הרבה זמן…