אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת
ראשי » חדשות » פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת
פולקסווגן גולף GTI TCR

פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת

אחרי הגרסה הסדרתית הגיע הזמן לעדכן גם את גרסת המסלול לאליפות ה-TCR 2018

בן חסון 03/12/2017

בשנת 2016 הציגו הגרמנים את פולקסווגן גולף GTI TCR, מכונית מסלול שתוכננה (בעזרתה ה”אדיבה” של סיאט) להתחרות בסדרת ה-TCR.

על בסיס פלטפורמת ה-MQB קיבלנו מכונת מרוצים מושחזת – מכונית רחבה יותר (ב-40 ס”מ) עם עזרים אווירודינאמים בולטים לעין, כלוב הגנה, באקטים, רתמות, דיפרנציאל מכאני ותיבה סינקוונסיאלית. המנוע, לטענת פולקסווגן, נלקח ישירות מה-GTI הסדרתית ועבר מספר “מינימלי” של שינויים כדי להפיק 350 כ”ס ו-42.8 קג”מ (325 כ”ס כשהוצגה ב-2016).

בפולקסווגן היו די מרוצים מהתוצאה, כאשר בעונה האחרונה של אליפות ה-TCR העולמית זכה הנהג הצרפתי ג’אן קארל ונריי באליפות הנהגים בעוד הגולף קטפה את תואר “דגם השנה”. היא גם זכתה במקום הראשון במרוץ 24 השעות ברינג בקטגוריה שלה ורשמה לא מעט הישגים נוספים.


בכל מקרה, לכבוד עונת 2018 (ולאחר שהגולף GTI עצמה עברה עדכון) הרגישו בפולקסווגן שהגיע הזמן למתוח ולרענן גם את ה-TRC. עיקר העדכון הוא חיצוני, כאשר החזית יישרה קו עם הדגם החוקי לכביש, אבל בפולקסווגן מדווחים גם על שדרוג משמעותי למערכת הקירור וליכולת האווירודינאמית.

פולקסווגן גולף GTI TCR
טוב, ברור עם מי היינו הולכים הביתה…

 

לאור ההצלחה היחסית של המכונית בסדרת המרוצים אפשר להבין מדוע בפולקסווגן החליטו שלא לבצע בה שינויים מרחיקי לכת. הביצועים, למקרה שתהית, עדיין עושים חשק עם 5.2 שניות ל-100 קמ”ש.

אנחנו בסך הכל אוהבים את הצד הזה של פולקסווגן, זו עם היסטוריית מרוצים מכובדת והיצע עשיר של מכוניות מרוץ שמוצעות לכל דורש. במקרה של פולקסווגן גולף GTI TCR, אם תרצה אחת המחיר שתצטרך לשלם עומד על כ-90,000 יורו.

פולקסווגן גולף GTI TCR

גולף פולקסווגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד