אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת
ראשי » חדשות » פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת
פולקסווגן גולף GTI TCR

פולקסווגן גולף GTI – גם ה-TCR נמתחת

אחרי הגרסה הסדרתית הגיע הזמן לעדכן גם את גרסת המסלול לאליפות ה-TCR 2018

בן חסון 03/12/2017

בשנת 2016 הציגו הגרמנים את פולקסווגן גולף GTI TCR, מכונית מסלול שתוכננה (בעזרתה ה”אדיבה” של סיאט) להתחרות בסדרת ה-TCR.

על בסיס פלטפורמת ה-MQB קיבלנו מכונת מרוצים מושחזת – מכונית רחבה יותר (ב-40 ס”מ) עם עזרים אווירודינאמים בולטים לעין, כלוב הגנה, באקטים, רתמות, דיפרנציאל מכאני ותיבה סינקוונסיאלית. המנוע, לטענת פולקסווגן, נלקח ישירות מה-GTI הסדרתית ועבר מספר “מינימלי” של שינויים כדי להפיק 350 כ”ס ו-42.8 קג”מ (325 כ”ס כשהוצגה ב-2016).

בפולקסווגן היו די מרוצים מהתוצאה, כאשר בעונה האחרונה של אליפות ה-TCR העולמית זכה הנהג הצרפתי ג’אן קארל ונריי באליפות הנהגים בעוד הגולף קטפה את תואר “דגם השנה”. היא גם זכתה במקום הראשון במרוץ 24 השעות ברינג בקטגוריה שלה ורשמה לא מעט הישגים נוספים.


בכל מקרה, לכבוד עונת 2018 (ולאחר שהגולף GTI עצמה עברה עדכון) הרגישו בפולקסווגן שהגיע הזמן למתוח ולרענן גם את ה-TRC. עיקר העדכון הוא חיצוני, כאשר החזית יישרה קו עם הדגם החוקי לכביש, אבל בפולקסווגן מדווחים גם על שדרוג משמעותי למערכת הקירור וליכולת האווירודינאמית.

פולקסווגן גולף GTI TCR
טוב, ברור עם מי היינו הולכים הביתה…

 

לאור ההצלחה היחסית של המכונית בסדרת המרוצים אפשר להבין מדוע בפולקסווגן החליטו שלא לבצע בה שינויים מרחיקי לכת. הביצועים, למקרה שתהית, עדיין עושים חשק עם 5.2 שניות ל-100 קמ”ש.

אנחנו בסך הכל אוהבים את הצד הזה של פולקסווגן, זו עם היסטוריית מרוצים מכובדת והיצע עשיר של מכוניות מרוץ שמוצעות לכל דורש. במקרה של פולקסווגן גולף GTI TCR, אם תרצה אחת המחיר שתצטרך לשלם עומד על כ-90,000 יורו.

פולקסווגן גולף GTI TCR

גולף פולקסווגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד