אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסוואגן חוגגת 50 שנות ספורט מוטורי
ראשי » מגזין » פולקסוואגן חוגגת 50 שנות ספורט מוטורי
פולקסוואגן

פולקסוואגן חוגגת 50 שנות ספורט מוטורי

פולקסוואגן מציינת בימים אלו חמישה עשורים של מעורבות בספורט מוטורי, סיפור בתמונות

אריאל אלסיבוני 26/08/2016

1966  – פולקסוואגן מציגה את פורמולה V
פולקסוואגן מציגה את הפורמולה הבסיסית, שמקבילה למעשה לפורמולה פורד. הרבה נהגים בעלי שם יתחילו את הקריירה שלהם כאן.

 

פולקסוואגן

 


1971 – פורמולה סופר V

יותר כוח, יותר מהירות לפורמולה הבסיסית של פולקסוואגן. מאחורי ההגה כאן אפשר לראות את יוכן מאס.

פולקסוואגן

 

1976 – ג’וניור קאפ

אליפות הג’וניור של פולקסוואגן. אליפות של יצרן אחד, דגם אחד והרבה אקשן. זה התחיל עם שירוקו בעלת 105 כ”ס.

פולקסוואגן

 

1978 – ראלי-קרוס

פולקסוואגן זכתה באליפות גרמניה (הלא רישמית) בראלי קרוס עם גולף GTI. היא השתתפה גם באליפות העולם באותה שנה.

פולקסוואגן

 

1980 – דקאר

האילטיס נותן ניצחון ראשון לפולקסוואגן בראלי-רייד המפרך.

פולקסוואגן

 

1981 – ראלי

גולף GTI זוכה באליפות הראלי הגרמנית.

פולקסוואגן

 

1986 – גרופ A

ב-1986 זכה קנת אריקסון במקום הראשון בגרופ A באליפות העולם בראלי כשהוא נוהג בגולף GTI (אבל אנחנו זוכרים רק את קאנקונן ואליפות הגרופ B).

פולקסוואגן

 

1990 – פורמולה 3

מיכאל שומאכר זוכה באליפות גרמניה בפורמולה 3 עם פולקסוואגן.

פולקסוואגן

 

1991 – G60

החברה מציגה את הגולף G60 כמכונית הראלי שלה אבל זוכה להצלחות רק באליפות גרמניה.

פולקסוואגן

 

1995 – פורמולה 3

טום כריסטנסן זוכה באליפות גרמניה לפורמולה 3 עם פולקסוואגן, אחרי כמה שנים הוא יהפוך לנהג מירוצי סיבולת מעוטר.

פולקסוואגן

 

2003 – חוזרים לדקאר

פולקסוואגן חוזרת לדקאר עם פולקסוואגן טארק אך לא מצליחה לשחזר את ההישג של האילטיס.

פולקסוואגן

 

2007 – 24 השעות של נורבורגרינג

גולף GTI עם 300 כ”ס והנעה קדמית מנצחת את קטגוריה SP3T במירוץ המפרך.

פולקסוואגן

 

2009 – חוזרים (שוב) לדקאר

פולקסוואגן הופכת למנצחת הדקאר הראשונה עם מנוע דיזל ורושמת מקום ראשון ושני במירוץ המפורסם.

פולקסוואגן

 

2010 – ושוב דאקר

כמו בשנה שלפני גם ב-2010 מנצחת היצרנית הגרמנית את הדקאר וכובשת את שלושת המקומות הראשונים.

פולקסוואגן

 

2011 – ושוב דאקר

מקום ראשון ושני במירוץ המפרך מסיימים שלוש שנות ניצחונות רצופים בדאקר לחברה.

פולקסוואגן

 

2013 – אליפות ה-WRC

סבסטיאן אוג’יה ופולקסוואגן לוקחים את אליפות הנהגים והיצרנים באליפות העולם בראלי.

פולקסוואגן

 

2014 – עוד אליפות WRC

אוג’יה ופולקסוואגן מצליחים לשמור על התואר שלהם, זו העונה השניה ברציפות.

פולקסוואגן

 

2015 – ועוד אליפות WRC

פולקסוואגן

שוב אוג’יה, שוב פולקסוואגן, אלופי העולם בראלי – פעם שלישית ברציפות.

חמישים שנות מירוצים הצלחות וכשלונות ובעיקר חיבור עמוק מאוד לתרבות הרכב הגרמנית ובכלל. נאחל לה הצלחה גם בחמישים השנים הבאות ונאחל לעצמנו פרומיל מכל התרבות המוטורית הנפלאה הזו – שיהיה גם לנו קצת סוף-סוף.

פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הונדה סיוויק טייפ R החדשה: כל מה שידוע בינתיים

הונדה סיוויק טייפ R החדשה: כל מה שידוע בינתיים

מיצובישי אקליפס-קרוס 2022: סקירה (וידאו)

מיצובישי אקליפס-קרוס 2022: סקירה (וידאו)

השיא נשבר: זו המכונית היקרה ביותר בעולם

השיא נשבר: זו המכונית היקרה ביותר בעולם

דוקאטי דזרט X: משחקים בחול

דוקאטי דזרט X: משחקים בחול

בראבוס 900 קראולר: בלי היגיון

בראבוס 900 קראולר: בלי היגיון

פורשה חוגגים עשור במסלול נארדו

פורשה חוגגים עשור במסלול נארדו

אבארט 695 טריביוטו חדשה: והפעם 131 ראלי

אבארט 695 טריביוטו חדשה: והפעם 131 ראלי

וידאו: מחרמון לאילת עם סקייוול ET5 חשמלית

וידאו: מחרמון לאילת עם סקייוול ET5 חשמלית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד