אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה
ראשי » חדשות » טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה

טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה

הרשת מלאה בשמועות על הסופרה העתידית, בואו ננסה לעשות קצת סדר

בן חסון 28/08/2017

טויוטה סופרה הבאה היא כנראה אחת מהמכוניות הכי מדוברות בשנים האחרונות, ויש יגידו שבמידה רבה של צדק. היא ליוותה את תעשיית הרכב במשך יותר משלושה עשורים והשיגה מעמד מוצק בתור אחד האייקונים המוטוריים הגדולים של יפן – ונעלמה. המרחק שיצרו השנים מאז הופסק הייצור של הדור הרביעי (2002) רק מוסיף לעניין במכונית שהייתה טכנולוגית (לזמנה), חזקה ועם פוטנציאל שיפורים אדיר.

בימים האחרונים נציג של טויוטה, שזהותו טרם אומתה, חשף כמה פרטים על המכונית החדשה ואנחנו ננסה לעשות קצת סדר בדברים.

טויוטה סופרה
הסופרה החדשה מסתתרת שם מתחת להסוואה

 

הדור הבא כבר ממש מעבר לפינה, זה אומר שבתוך כשנה, ככל הנראה, טויוטה תסיר מעליו את הלוט. מתמונות הריגול אנחנו יכולים ללמוד שהעיצוב יהיה פחות נועז מזה של הקונספט FT-1 (המכונית האפורה בתמונות). זה קצת חבל, אבל אותנו מעניין יותר מה יהיה מתחת לפח, כי הסופרה אמורה להיות בראש ובראשונה מכונת נהיגה רצינית, המעטפת משנית.


טויוטה עובדת בשיתוף פעולה עם ב.מ.וו על הסופרה החדשה, והיא תחלוק את הבסיס עם הדור הבא של Z4 (שקונספט שלה נחשף לא מזמן). בעוד הב.מ.וו תהיה רודסטר קטנה וקלה (יחסית), הסופרה צפויה לשמור על מרכב קופה ולהיות גדולה במעט.

לפחות באחת הגרסאות יניע את המכונית מנוע בנזין 6 ציל’ בטור, שכנראה יגיע מבית ב.מ.וו, אם כי בשלב זה לא ידוע אם מדובר במנוע חדש או שימוש במנועים הקיימים והמצוינים של הבווארים. הכוח יועבר לגלגלים האחוריים ולפחות כאופציה תוצע תיבת הילוכים ידנית.

טויוטה סופרה
קונספט FT-1 הציג עיצוב מרהיב. לא יזיק אם יגיע גם לדגם הסדרתי…

 

הגרסה החזקה צפויה להיות היברידית, וזו תשלב בין המנוע הבנזין של ב.מ.וו לסוללות ומנועים חשמליים מפיתוח של טויוטה. ההנעה תהיה כפולה במקרה הזה, כאשר מנוע הבנזין מניע את האחוריים והמנוע החשמלי אחראי על הנעה הקדמיים (ואולי יוסיף גם לאחוריים).

כאמור, מדובר עדיין באוסף של שמועות והשערות, אבל לנו הן נשמעות כמו כיוון הגיוני למכונית החדשה. אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח. יהיה מעניין.

טויוטה סופרה
אנחנו מחכים…

טויוטה טויוטה סופרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד