אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה
ראשי » חדשות » טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה

טויוטה סופרה תגיע עם תיבה ידנית, כנראה

הרשת מלאה בשמועות על הסופרה העתידית, בואו ננסה לעשות קצת סדר

בן חסון 28/08/2017

טויוטה סופרה הבאה היא כנראה אחת מהמכוניות הכי מדוברות בשנים האחרונות, ויש יגידו שבמידה רבה של צדק. היא ליוותה את תעשיית הרכב במשך יותר משלושה עשורים והשיגה מעמד מוצק בתור אחד האייקונים המוטוריים הגדולים של יפן – ונעלמה. המרחק שיצרו השנים מאז הופסק הייצור של הדור הרביעי (2002) רק מוסיף לעניין במכונית שהייתה טכנולוגית (לזמנה), חזקה ועם פוטנציאל שיפורים אדיר.

בימים האחרונים נציג של טויוטה, שזהותו טרם אומתה, חשף כמה פרטים על המכונית החדשה ואנחנו ננסה לעשות קצת סדר בדברים.

טויוטה סופרה
הסופרה החדשה מסתתרת שם מתחת להסוואה

 

הדור הבא כבר ממש מעבר לפינה, זה אומר שבתוך כשנה, ככל הנראה, טויוטה תסיר מעליו את הלוט. מתמונות הריגול אנחנו יכולים ללמוד שהעיצוב יהיה פחות נועז מזה של הקונספט FT-1 (המכונית האפורה בתמונות). זה קצת חבל, אבל אותנו מעניין יותר מה יהיה מתחת לפח, כי הסופרה אמורה להיות בראש ובראשונה מכונת נהיגה רצינית, המעטפת משנית.


טויוטה עובדת בשיתוף פעולה עם ב.מ.וו על הסופרה החדשה, והיא תחלוק את הבסיס עם הדור הבא של Z4 (שקונספט שלה נחשף לא מזמן). בעוד הב.מ.וו תהיה רודסטר קטנה וקלה (יחסית), הסופרה צפויה לשמור על מרכב קופה ולהיות גדולה במעט.

לפחות באחת הגרסאות יניע את המכונית מנוע בנזין 6 ציל’ בטור, שכנראה יגיע מבית ב.מ.וו, אם כי בשלב זה לא ידוע אם מדובר במנוע חדש או שימוש במנועים הקיימים והמצוינים של הבווארים. הכוח יועבר לגלגלים האחוריים ולפחות כאופציה תוצע תיבת הילוכים ידנית.

טויוטה סופרה
קונספט FT-1 הציג עיצוב מרהיב. לא יזיק אם יגיע גם לדגם הסדרתי…

 

הגרסה החזקה צפויה להיות היברידית, וזו תשלב בין המנוע הבנזין של ב.מ.וו לסוללות ומנועים חשמליים מפיתוח של טויוטה. ההנעה תהיה כפולה במקרה הזה, כאשר מנוע הבנזין מניע את האחוריים והמנוע החשמלי אחראי על הנעה הקדמיים (ואולי יוסיף גם לאחוריים).

כאמור, מדובר עדיין באוסף של שמועות והשערות, אבל לנו הן נשמעות כמו כיוון הגיוני למכונית החדשה. אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח. יהיה מעניין.

טויוטה סופרה
אנחנו מחכים…

טויוטה טויוטה סופרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד