אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
ראשי » חדשות » שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
שברולט קורבט ZR1

שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1

אבל למזלנו שינתה את דעתה מספיק מהר, וכבר מתחילה לשלוח איומים מרומזים לכיוונה של פורשה

בן חסון 06/12/2017

אומרים שמה שצריך לקרות קורה, ואם נלך עם האמירה הזו כנראה ששברולט קורבט ZR1 החדשה הייתה חייבת להגיע לעולם – כי הסיכויים לגמרי לא היו לטובתה.

טאדג’ ג’אקטר (Tadge Juechter), המהנדס הראשי של פרויקט הקורבט, אישר השבוע שה-ZR1 בכלל לא הייתה בתוכנית, ושאחרי הצגת ה-Z06 בשברולט חשבו שכדאי לעצור כאן. “אנחנו לא תמיד מציגים ZR1 לכל דור של קורבט…” אמר ומיד לאחר מכן הזכיר שה-C7 תוכננה בצילו של משבר פשיטת הרגל המתוקשר של GM.

“את ה-C7 תכננו במצב פאניקה רגע אחרי פשיטת הרגל, כאשר ה-C6 כבר הייתה מכונית וותיקה. לא הסתכלנו על כל מחזור החיים של המכונית והתמקדנו פשוט בלהציג את הדור החדש”.

שברולט קורבט ZR1
ג’אקטר, נראה כמו איש חביב שמבין מה חשוב בחיים האלה…

 


ג’אקטר מספר שאחרי שהציגו את ה-Z06 ב-2014 היה נראה להם שלאור התכנון המהיר הם הגיעו למיצוי היכולות של הדור החדש, אבל התחושה שאפשר אולי לעשות יותר לא הרפתה. שנתיים אחרי זה הם התחילו לעבוד על כמה רעיונות שמטרתם “להעלות את הרמה”.

שברולט קורבט ZR1
יש מכוניות שלא עוזבות את לוח השרטוטים, ה-ZR1 החדשה כמעט ולא הגיעה אליו…

 

אותם “רעיונות” התגלגלו לבסוף לכדי שברולט קורבט ZR1 החדשה, הקורבט החזקה (755 כ”ס) בכל הזמנים. למרות הספקות בהתחלה, כיום ג’אקטר כל כך בטוח בבמכונית שהוא נשמע מדבר על קביעת זמן רשמי בנורבורגרינג, כאשר היעד עומד על הקפה בפחות מ-7 דקות. האם יש לפורשה GT2 RS, מחזיקת השיא הנוכחית, סיבה לחשוש? יש לנו תחושה שעוד מעט נגלה.

הדברים הללו נאמרו בסמוך להצגת גרסה פתוחה של ה-ZR1, לראשונה מאז שנות ה-70′. הגרסה הפתוחה כבדה ב-27 ק”ג בלבד וחמושה באותו מנוע V8 מוגדש-על שמפיק 755 כ”ס. שוב נהיה מעניין באמריקה…

שברולט קורבט ZR1

ZR1 קורבט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד