אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
ראשי » חדשות » שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1
שברולט קורבט ZR1

שברולט חשבה שהעולם לא צריך עוד ZR1

אבל למזלנו שינתה את דעתה מספיק מהר, וכבר מתחילה לשלוח איומים מרומזים לכיוונה של פורשה

בן חסון 06/12/2017

אומרים שמה שצריך לקרות קורה, ואם נלך עם האמירה הזו כנראה ששברולט קורבט ZR1 החדשה הייתה חייבת להגיע לעולם – כי הסיכויים לגמרי לא היו לטובתה.

טאדג’ ג’אקטר (Tadge Juechter), המהנדס הראשי של פרויקט הקורבט, אישר השבוע שה-ZR1 בכלל לא הייתה בתוכנית, ושאחרי הצגת ה-Z06 בשברולט חשבו שכדאי לעצור כאן. “אנחנו לא תמיד מציגים ZR1 לכל דור של קורבט…” אמר ומיד לאחר מכן הזכיר שה-C7 תוכננה בצילו של משבר פשיטת הרגל המתוקשר של GM.

“את ה-C7 תכננו במצב פאניקה רגע אחרי פשיטת הרגל, כאשר ה-C6 כבר הייתה מכונית וותיקה. לא הסתכלנו על כל מחזור החיים של המכונית והתמקדנו פשוט בלהציג את הדור החדש”.

שברולט קורבט ZR1
ג’אקטר, נראה כמו איש חביב שמבין מה חשוב בחיים האלה…

 


ג’אקטר מספר שאחרי שהציגו את ה-Z06 ב-2014 היה נראה להם שלאור התכנון המהיר הם הגיעו למיצוי היכולות של הדור החדש, אבל התחושה שאפשר אולי לעשות יותר לא הרפתה. שנתיים אחרי זה הם התחילו לעבוד על כמה רעיונות שמטרתם “להעלות את הרמה”.

שברולט קורבט ZR1
יש מכוניות שלא עוזבות את לוח השרטוטים, ה-ZR1 החדשה כמעט ולא הגיעה אליו…

 

אותם “רעיונות” התגלגלו לבסוף לכדי שברולט קורבט ZR1 החדשה, הקורבט החזקה (755 כ”ס) בכל הזמנים. למרות הספקות בהתחלה, כיום ג’אקטר כל כך בטוח בבמכונית שהוא נשמע מדבר על קביעת זמן רשמי בנורבורגרינג, כאשר היעד עומד על הקפה בפחות מ-7 דקות. האם יש לפורשה GT2 RS, מחזיקת השיא הנוכחית, סיבה לחשוש? יש לנו תחושה שעוד מעט נגלה.

הדברים הללו נאמרו בסמוך להצגת גרסה פתוחה של ה-ZR1, לראשונה מאז שנות ה-70′. הגרסה הפתוחה כבדה ב-27 ק”ג בלבד וחמושה באותו מנוע V8 מוגדש-על שמפיק 755 כ”ס. שוב נהיה מעניין באמריקה…

שברולט קורבט ZR1

ZR1 קורבט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד