אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה
ראשי » חדשות » קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה
פרארי 488 GTO

קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה

בקרוב נכיר את היורשת של פרארי 458 ספצ'יאלה

בן חסון 27/11/2017

זה לא סוד שבפרארי עובדים על יורשת ל-458 ספצ’יאלה, הסוד הגדול אותו שומרים האיטלקים נוגע לשם, כאשר הרוב מהמרים שהיא תקרא פרארי 488 GTO, וזה לא עניין של מה בכך.

פרארי השתמשה בשילוש האותיות GTO (‘גראן טוריסמו אומולוגטו’) רק שלוש פעמים לאורך 70 שנות קיומה. בפעמיים הראשונות היו אלו היו גרסאות הומולגציה למכוניות המרוץ של פרארי, ה-250 GTO וה-288 GTO, מכוניות שהפכו לאגדות.

בפעם השלישית הייתה זו ה-599 GTO שאומנם חרגה מקו ההומולגציה, אבל בזמנה הייתה הפרארי החוקית לכביש המהירה ביותר. היא הייתה אפילו מהירה יותר הפרארי אנזו סביב מסלול הניסוי של החברה, בלא פחות משניה.

פרארי 488 GTO
פרארי 250 GTO. הראשונה לשם

 


נחזור ל-488

בחודשים האחרונים הרשת מתמלאת בדיווחים וסרטוני ריגול מהמבחנים שעורכת פרארי לגרסת הקצה החדשה של ה-488 במסלול הנורבורגרינג מהם ניתן ללמוד על שינויים מסוימים לחזית, אבל לא הרבה מעבר.

הפרטים הרשמיים על פרארי 488 GTO עודם חסויים, אבל הכיוון הכללי ברור: יותר כוח (הערכות מדברות על כ-700 כ”ס), משקל מופחת, שדרוג לבלמים ולמתלים ותוספות אווירודינאמיות שונות.

אין ספק שפרארי עובדת במרץ על מכונית שתעמוד בכבוד מול דור חדש וחזק יותר של מתחרות מהקצוות השונים, החל בפורשה GT2 (מחזיקת שיא ההקפה ברינג) ועד למקלארן 720S, למבורגיני הוראקאן פרפורמנטה ואחרות, והיא תוצג ממש בקרוב.

פרארי 4288 GTO
אם צריך לבחור אחת…

 

לשילוש האותיות GTO שמור מקום של כבוד בקרב היצרנית, אפילו גרסת הקצה המרהיבה של ה-F12 (ה-TDF) לא זכתה לענוד תג GTO על ישבנה. האם ה-488 האולטימטיבית תצטרף למועדון האקסלוסיבי? פרארי תענה לנו על השאלה הזו בקרוב מאוד, ובכל מקרה יש לנו תחושה חזקה שאנחנו נקבל אותה באהבה.

פרארי 488 GTO

250 288 488 GTO פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד