אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה
ראשי » חדשות » קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה
פרארי 488 GTO

קצת סבלנות, האיטלקים יציגו בקרוב את פרארי 488 GTO החדשה

בקרוב נכיר את היורשת של פרארי 458 ספצ'יאלה

בן חסון 27/11/2017

זה לא סוד שבפרארי עובדים על יורשת ל-458 ספצ’יאלה, הסוד הגדול אותו שומרים האיטלקים נוגע לשם, כאשר הרוב מהמרים שהיא תקרא פרארי 488 GTO, וזה לא עניין של מה בכך.

פרארי השתמשה בשילוש האותיות GTO (‘גראן טוריסמו אומולוגטו’) רק שלוש פעמים לאורך 70 שנות קיומה. בפעמיים הראשונות היו אלו היו גרסאות הומולגציה למכוניות המרוץ של פרארי, ה-250 GTO וה-288 GTO, מכוניות שהפכו לאגדות.

בפעם השלישית הייתה זו ה-599 GTO שאומנם חרגה מקו ההומולגציה, אבל בזמנה הייתה הפרארי החוקית לכביש המהירה ביותר. היא הייתה אפילו מהירה יותר הפרארי אנזו סביב מסלול הניסוי של החברה, בלא פחות משניה.

פרארי 488 GTO
פרארי 250 GTO. הראשונה לשם

 


נחזור ל-488

בחודשים האחרונים הרשת מתמלאת בדיווחים וסרטוני ריגול מהמבחנים שעורכת פרארי לגרסת הקצה החדשה של ה-488 במסלול הנורבורגרינג מהם ניתן ללמוד על שינויים מסוימים לחזית, אבל לא הרבה מעבר.

הפרטים הרשמיים על פרארי 488 GTO עודם חסויים, אבל הכיוון הכללי ברור: יותר כוח (הערכות מדברות על כ-700 כ”ס), משקל מופחת, שדרוג לבלמים ולמתלים ותוספות אווירודינאמיות שונות.

אין ספק שפרארי עובדת במרץ על מכונית שתעמוד בכבוד מול דור חדש וחזק יותר של מתחרות מהקצוות השונים, החל בפורשה GT2 (מחזיקת שיא ההקפה ברינג) ועד למקלארן 720S, למבורגיני הוראקאן פרפורמנטה ואחרות, והיא תוצג ממש בקרוב.

פרארי 4288 GTO
אם צריך לבחור אחת…

 

לשילוש האותיות GTO שמור מקום של כבוד בקרב היצרנית, אפילו גרסת הקצה המרהיבה של ה-F12 (ה-TDF) לא זכתה לענוד תג GTO על ישבנה. האם ה-488 האולטימטיבית תצטרף למועדון האקסלוסיבי? פרארי תענה לנו על השאלה הזו בקרוב מאוד, ובכל מקרה יש לנו תחושה חזקה שאנחנו נקבל אותה באהבה.

פרארי 488 GTO

250 288 488 GTO פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד