אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!

פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!

הרבה מאוד שינויים קטנים ובשורה אחת גדולה

אריאל אלסיבוני 09/03/2017

פורשה 911 GT3 היא תמיד סיבה למסיבה אבל הפעם החגיגה כפולה ומכופלת. אין חובב הגה שלא הופתע לגלות שהדור האחרון של ה-GT3 הוצג רק עם תיבת ה-PDK כפולת המצמדים של היצרן. ולמען האמת אין סיבה אמיתית להפתעה כי ה-GT3 תמיד יועדה לכאלו שלוקחים את המכונית שלהם למסלול בסופי השבוע ושם (ובכל מקום אחר) ה-PDK תהפוך כל נהג למהיר יותר וכל הקפה לקצרה יותר.

אבל החיים הם לא זמני הקפה ואנחנו, מה לעשות אוהבים את המעורבות שנותנת תיבה ידנית ואת אפשרויות המשחק שפותחת דוושה שלישית. וזו הבשורה הגדולה ביותר של מתיחת הפנים ל-GT3 שהוצגה בתערוכת ז’נבה שנערכת בימים אלו. ה-PDK היעילה להפליא עדיין כאן, אבל כעת ניתן לבחור גם בתיבה ידנית בעלת שש מהירויות שהגיע ישירות מה-911R.

פורשה 911 GT3
ההגה הגיע מה-918, התיבה הידנית מה-911R.

 

שינוי משמעותי נוסף אפשר למצוא מתחת למכסה המנוע, שם ישנו כעת בוקסר בנפח 3,996 סמ”ק, שמבוסס על יחידות ההנעה שניתן למצוא בגרסאות המירוץ של ה-911. פורשה מספרים על שיפור היכולת תוך תשומת לב להפחתת התנגדות במכלולים השונים. אם זה שיפור היעילות ההידראולית בבולמי הזעזועים, הפחתת חיכוך בנבכי המנוע או תכנון מחדש של הבוכנות בקליפרים, בכדי למנוע חיכוך בין הרפידות לדיסקים שלא בזמן בלימה. לפי פורשה חיכוך הוא לא יעיל, הוא מפריע והם עשו הכול בשביל להסיר את ההפרעות האלו מכל חלק ב-GT3.


מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.
מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.

 

עוד מספרים שם על טיפול מדוקדק בתיעול האוויר. ל-GT3 יש כעת כנף קרבון-פייבר גדולה יותר מאחור עם מיקום אחורי יותר, תכנון מחדש לספליטר מלפנים ובעיקר, כנפונים ומסילות אוויר בתחתיתה במטרה לזרז את האוויר אל הדיפיוזר ולייצר הצמדה משופרת. עוד מקבלת ה-GT3 היגוי אחורי אקטיבי, תא נוסעים מחודש והגה שהגיע הישר מה-918 ספיידר.

פורשה 911 GT3
פורשה: PDK למי שרוצה לקצץ זמני מסלול, ידנית למי שסתם אוהב לנהוג.

 

המנוע החדש מטפס ל-9,000 סל”ד (עם שתי התיבות המוצעות) ומייצר לא פחות מ-493 כ”ס אטמוספריים ב-8,250 סל”ד ו-46.7 קג”מ ב-6,000 סל”ד. בפורשה מספרים שלמרות שהמספרים האלו מושגים בחלקו העליון של מד הסל”ד, השוואת הנתונים מול הדור הקודם מראה קפיצה משמעותית בכל הקשור לגמישות ומבטיחים תגובה חדה ומורגשת כבר מ-2,000 סל”ד.

פורשה 911 GT3
לנו אין ספק עם איזו תיבה היינו לוקחים אותה. רמז: היא לא מופיעה בתמונה.

 

הביצועים בקו ישר, שהם ממש לא הסיפור כאן, עומדים על 3.2 שניות למיאוץ הקלאסי, תאוצה שתחדל רק ב-318 קמ”ש עם תיבת ה-PDK. מי שיבחר בגיר ידני יקבל מכונית קלה יותר ( 1,413 ק”ג לעומת 1,430 ק”ג), איטית יותר במיאוץ ל-100 קמ”ש (3.8 שניות) אבל מהירה יותר במקצת (320 קמ”ש). הוא יקבל גם את חווית הנהיגה שרק מכונית מהוקצעת, כזו עם תיבה ידנית, יכולה להציע.

gt3gt3Preview
gt3-2gt3-2Preview
gt3-3gt3-3Preview
gt3-4gt3-4Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
פורשה: PDK למי שרוצה לקצץ זמני מסלול, ידנית למי שסתם אוהב לנהוג.
Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
ההגה הגיע מה-918, התיבה הידנית מה-911R.
Preview
gt3-7gt3-7Preview
gt3-8gt3-8Preview
gt3-9gt3-9
מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.
Preview
gt3-10gt3-10Preview
gt3-11gt3-11Preview
gt3-12gt3-12Preview
gt3-13gt3-13Preview
gt3-14gt3-14Preview
gt3-15gt3-15Preview
gt3-16gt3-16Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
לנו אין ספק עם איזו תיבה היינו לוקחים אותה. רמז: היא לא מופיעה בתמונה.
Preview

911 GT3 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד