סדנת הנסי מודיעה על תחילת שיווק גרסת הולוסירפטור לפורד רפטור, לכאלו שלא מסתפקים ביכולתו של הטנדר המקורי. כמו שספרנו לכם בעבר, הרפטור נטש את מנוע ה-V8 לטובת V6 כפול מגדשים והוא מפיק כעת 450 כ”ס המשודכים לתיבה בעלת עשרה הילוכים. בשורה התחתונה הוא קל יותר, וחזק יותר – אבל יש כאלו, כאמור, שתמיד ירצו יותר.
ובדיוק אלו ישמחו לשמוע על הנסי ולוסירפטור 600, שכמו שכבר אפשר להבין, מוציא מאותו V6 כפול מגדשים 605 כ”ס (דומה מאוד לולוסירפטור הקודם) ולא פחות מ-85.9 קג”מ. עם יחידת הכוח הזו אין בעיה לטנדר המגודל להגיע ל-60 מייל בשעה (96 קמ”ש) ב-4.2 שניות (מהר משמעותית מהולוסירפטור הקודם) ולכסות רבע מייל מעמידה (400 מטר) תוך 12.9 שניות.
מעבר לביצועים שמזכירים יותר מכוניות עם ייעוד ספורטיבי מופגן מאשר משהו שיכול לסחוב משאות, מקבל הולוסירפטור 600 הגבהת מרכב (3אינץ’), צמיגים גדולים יותר (בקוטר 35 אינץ’), פגושים מיוחדים ובעיקר, לוחיות קטנות מתחת למכסה המנוע ובתא הנוסעים, המאשרות כי אכן מדובר באחד מ-100 הולוסירפטורים שייוצרו במהלך 2017.
מי שלא יצליח לשים יד על אחד יוכל לקנות את אחת מחבילות השיפורים שמציעה הנסי לרפטור וזה מתחיל ממערכת פליטה חליפית שתעלה את ההספק המקורי בכ-12 כ”ס, ממשיך בעדכון תוכנה המוסיף 50 כ”ס למנוע המקורי וכלה באפשרות להזמין ולוסירפטור עם הנעת 6X6 בהזמנה מיוחדת. באתר של הנסי גם מצוין שניתן להגיע להספק של 700 כ”ס עם הקיטים שלהם למי שלא מסתפק ב-605 כ”ס החלושים של הולסירפטור 600…
מעונין ברכב
מאוד מעניין שווה לבדוק