אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
ראשי » מבחני דרכים » סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול

זה היה עניין של זמן עד שהוי-סטרום שלנו יניח את גלגליו על מסלול. הנה מה שקרה שם

אריאל אלסיבוני 13/08/2018 צלם: לנה טאובס

אופנוע: סוזוקי וי-סטרום 650  על השעון: 6,849 ק”מ צריכת דלק: 17.3 ק”מ/ל’ אירועים מיוחדים: גז בפצאל עלויות אחזקה: 0 שקלים שורה תחתונה: אנחנו לא מצליחים להרוג אותו וכבר נגמר לנו הזמן…

בעצם זה לא כזה מופרך. אם אנחנו מתעסקים ברכיבה (או נהיגה) לצורך העניין, זה לא באמת משנה על מה, חשוב יותר האיך. ונכון שאם המטרה שלך זה להיות מהיר, הכי מהיר, אופנוע גבוה עם צמיגי תיור וגלגל 19 אינץ’ מלפנים הוא לא הדרך הנכונה לתקוף את המסלול.

אבל, יש משהו במסלול, שהוא יותר מזמן או תחרות. זה מקום שבו אתה יכול לקחת כלי רכב אל הקצה. ולא משהו אם אנחנו מדברים עם סוזוקי וי-סטרום 650 או פיאט פנדה. ברגע שכל מה שמונח לפניך הוא אספלט נקי אתה יכול להתרכז בתפעול. בשרשרת הפעולות האינסופית. בעיקר. ובמקום הזה, במקרה הזה מסלול פצאל, אפשר להתרכז ברכיבה. להתעסק, להתעמק.

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
חכה לי…

 


יום המסלול של עמותת אייפקס במסלול פצאל אליו בחרתי להגיע עם הוי-סטורם תפקד בצורה מצוינת. יש חלוקה לכמה קבוצות (מתחרים, מהירים, איטיים, פתוחה וכו’), כל קבוצה מקבלת את זמן המסלול שלה, יורדת לנוח וחוזרת לרכוב. המחזורים האלו נותנים יופי של זמן רכיבה וגם בדיוק את זמן ההתאוששות הדרוש בין סשן לסשן.

מתחילים עם סשן חימום וזה בדיוק מה שאני עושה על הוי-סטרום. מתחמם. לא מחפש מהירות, לא נוגע בבלמים, ומתרכז בלמצוא את הקצב והזרימה של האספלט בפצאל. זה מסלול נפלא, טכני, כזה שלא באמת נותן לך לנוח לרגע. הוי-סטרום להפתעתי מרגיש טוב. המתלים שלו סופגים את האספלט הלא מושלם כאן בקלות, גיאומטרית השלדה נותנת את כל הבטיחון שיש וההיגוי לינארי טבעי וקליל.

אני מסיים את החימום ומביט על הצמיגים – הכל בסדר. אני לא רוצה לרסק אותו כאן ונשאר בכוונה בגבולות הבטוחים של האחיזה. בסשן הבא אני מוסיף קצת גז ובלמים ומתחיל להרגיש את הגבולות של הצמיגים והמתלים הרכים יחסית. בכל זרת בסשנים הבאים אני ממשיך לדחוף עוד מהירות קצת יותר אל הקצוות שלו אבל לא ממש עד הסוף. המטרה העיקרית שלי היום היא לטעום את המסלול ולהשאיר את האופנוע שלם.

סוזוקי וי-סטרום 650 – דיווחים קודמים:

דיווח ראשון – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך-טווח): הרצה

דיווח שני – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): טיפול 1,000

דיווח שלישי – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): יום בחייו

דיווח רביעי – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): הרפתקאות בשדה התעופה וטיפול 6,000 ק”מ

 

גם בתוך המגבלות האלו, הכיף לא נורמלי. גם מאוד בבקעה, וכושר זה לא משהו שהאלסיבונים יכולים להתגאות בו, ובכל זאת אני לא יכול להפסיק לרכוב ולחייך. ההזדמנות, להתרכז אך ורק בצרכים של המכונה וביחסים שלה עם האספלט, זה סוג של זן שאי אפשר להסביר אותו.

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
רגע, לא אמרנו ששחור זה מרזה?!

 

בסוף היום הרכיבה הזו הזכירה לי כמה אנחנו ברי מזל. במרחק של כשעה מאזור המרכז יש מסלול, יש ארגון ויש הזדמנות אמיתית לעסוק בדבר הנפלא הזה שנקרא רכיבה. הוי-סטרום ודומיו הם לא הכלים הנכונים למקומות האלו, אבל זה לא העניין כאן. אם יש לך אופנוע (או רכב) ואתה אוהב להפעיל אותו, רוצה לדעת יותר, רוצה להתנסות ולהתקדם – אתה בהחלט יכול.

מפצאל חזק הוי-סטרום עם אבן שנגולה מליבו. הוא שרד עוד יום של התעללות אצלנו. והוא כבר מריח את סוף השירות שלו במרתפי העינויים של אוברדרייב. הוא חושב שהוא ייצא מזה בשלום. אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר.

סוזוקי סוזוקי וי-סטורם DL650
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד