אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
ראשי » מבחני דרכים » סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול

זה היה עניין של זמן עד שהוי-סטרום שלנו יניח את גלגליו על מסלול. הנה מה שקרה שם

אריאל אלסיבוני 13/08/2018 צלם: לנה טאובס

אופנוע: סוזוקי וי-סטרום 650  על השעון: 6,849 ק”מ צריכת דלק: 17.3 ק”מ/ל’ אירועים מיוחדים: גז בפצאל עלויות אחזקה: 0 שקלים שורה תחתונה: אנחנו לא מצליחים להרוג אותו וכבר נגמר לנו הזמן…

בעצם זה לא כזה מופרך. אם אנחנו מתעסקים ברכיבה (או נהיגה) לצורך העניין, זה לא באמת משנה על מה, חשוב יותר האיך. ונכון שאם המטרה שלך זה להיות מהיר, הכי מהיר, אופנוע גבוה עם צמיגי תיור וגלגל 19 אינץ’ מלפנים הוא לא הדרך הנכונה לתקוף את המסלול.

אבל, יש משהו במסלול, שהוא יותר מזמן או תחרות. זה מקום שבו אתה יכול לקחת כלי רכב אל הקצה. ולא משהו אם אנחנו מדברים עם סוזוקי וי-סטרום 650 או פיאט פנדה. ברגע שכל מה שמונח לפניך הוא אספלט נקי אתה יכול להתרכז בתפעול. בשרשרת הפעולות האינסופית. בעיקר. ובמקום הזה, במקרה הזה מסלול פצאל, אפשר להתרכז ברכיבה. להתעסק, להתעמק.

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
חכה לי…

 


יום המסלול של עמותת אייפקס במסלול פצאל אליו בחרתי להגיע עם הוי-סטורם תפקד בצורה מצוינת. יש חלוקה לכמה קבוצות (מתחרים, מהירים, איטיים, פתוחה וכו’), כל קבוצה מקבלת את זמן המסלול שלה, יורדת לנוח וחוזרת לרכוב. המחזורים האלו נותנים יופי של זמן רכיבה וגם בדיוק את זמן ההתאוששות הדרוש בין סשן לסשן.

מתחילים עם סשן חימום וזה בדיוק מה שאני עושה על הוי-סטרום. מתחמם. לא מחפש מהירות, לא נוגע בבלמים, ומתרכז בלמצוא את הקצב והזרימה של האספלט בפצאל. זה מסלול נפלא, טכני, כזה שלא באמת נותן לך לנוח לרגע. הוי-סטרום להפתעתי מרגיש טוב. המתלים שלו סופגים את האספלט הלא מושלם כאן בקלות, גיאומטרית השלדה נותנת את כל הבטיחון שיש וההיגוי לינארי טבעי וקליל.

אני מסיים את החימום ומביט על הצמיגים – הכל בסדר. אני לא רוצה לרסק אותו כאן ונשאר בכוונה בגבולות הבטוחים של האחיזה. בסשן הבא אני מוסיף קצת גז ובלמים ומתחיל להרגיש את הגבולות של הצמיגים והמתלים הרכים יחסית. בכל זרת בסשנים הבאים אני ממשיך לדחוף עוד מהירות קצת יותר אל הקצוות שלו אבל לא ממש עד הסוף. המטרה העיקרית שלי היום היא לטעום את המסלול ולהשאיר את האופנוע שלם.

סוזוקי וי-סטרום 650 – דיווחים קודמים:

דיווח ראשון – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך-טווח): הרצה

דיווח שני – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): טיפול 1,000

דיווח שלישי – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): יום בחייו

דיווח רביעי – סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): הרפתקאות בשדה התעופה וטיפול 6,000 ק”מ

 

גם בתוך המגבלות האלו, הכיף לא נורמלי. גם מאוד בבקעה, וכושר זה לא משהו שהאלסיבונים יכולים להתגאות בו, ובכל זאת אני לא יכול להפסיק לרכוב ולחייך. ההזדמנות, להתרכז אך ורק בצרכים של המכונה וביחסים שלה עם האספלט, זה סוג של זן שאי אפשר להסביר אותו.

סוזוקי וי-סטרום 650 (ארוך טווח): זמן מסלול
רגע, לא אמרנו ששחור זה מרזה?!

 

בסוף היום הרכיבה הזו הזכירה לי כמה אנחנו ברי מזל. במרחק של כשעה מאזור המרכז יש מסלול, יש ארגון ויש הזדמנות אמיתית לעסוק בדבר הנפלא הזה שנקרא רכיבה. הוי-סטרום ודומיו הם לא הכלים הנכונים למקומות האלו, אבל זה לא העניין כאן. אם יש לך אופנוע (או רכב) ואתה אוהב להפעיל אותו, רוצה לדעת יותר, רוצה להתנסות ולהתקדם – אתה בהחלט יכול.

מפצאל חזק הוי-סטרום עם אבן שנגולה מליבו. הוא שרד עוד יום של התעללות אצלנו. והוא כבר מריח את סוף השירות שלו במרתפי העינויים של אוברדרייב. הוא חושב שהוא ייצא מזה בשלום. אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר.

סוזוקי סוזוקי וי-סטורם DL650
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד