אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי
ימאהה TMAX

ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי

כל המידע, הפרטים והכתבות על ימאהה TMAX

אריאל אלסיבוני 23/01/2022

ימאהה TMAX מידע כללי: עם ימאהה TMAX עשתה ימאהה את מה שהיא עושה הכי טוב – להמציא קטגוריה מחדש. בימאהה תכננו קטנוע גדול, אבל לקחו אותו לכיוון הספורטיבי (יחסית), הפרידו את המנוע מהזרוע האחורית (כמקובל בקטנועים) והניחו אותו בתוך שלדה קשיחה. את הביצועים המצויינים, ליוותה גם התנהגות כביש תואמת והכל נארז באיכות הרכבה ברמה גבוהה. הקטנוע הזה הפך ללהיט עולמי בין-לילה בעולם וגם אצלנו. מאז ועד היום ימאהה ממשיכה לשייף את היכולת של הקטנוע הזה, מבלי לקפוץ גבוה מדי. בשנים האחרונות הכיוון הולך יותר ויותר למחוזות הפרימיום. עם תוספות ייחודיות, איכות שהולכת וגוברת וגם עיצוב ששומר על מקומו של הגדלנוע הזה בחזית. בשנים האחרונות יש גם ריכוך כללי בגישה, שמעדיפה נוחות על פני קשיחות. למרות שבכל הקשור לנוחות, תנוחת הרכיבה של ימאהה TMAX לא מתאימה לכל אחת בגלל השדרה המרכזית הבולטת ומדרכי הרגליים הקטנים.

יתרונות: לכל אורך השנים מציע ימאהה TMAX תחושת איכות ברורה שנודפת מכל המכלולים שלו. להרגשה הזו תורם גם המנוע, טווין מקבילי שמרגיש חזק עגול ונעים. יש לו תחושה ברורה ואופיינית והיא בלתי נתנת לפספוס. הוא גם כלי שימושי למדי – בעיקר בזכות מקום אחסון אדיר מתחת למושב. התנהגות הכביש בטוחה וצפויה, גם היום. מערכות מתקדמות כמו ABS ובקרת משיכה, נוספו לאורך הדרך, בגרסאות מסויימות גם מצבי רכיבה שונים, משקף מתכוונן חשמלית, ידיות מחוממות ועוד.

חסרונות: תנוחת הרכיבה של ימאהה TMAX לא תמיד מתאימה לכאלו שמגיעים מקטנועים אחרים. המחיר שלו באופן מסורתי גבוה ובתקופות מסויימות לאורך חייו הוא היווה מטרה לגנבים וכוחות משטרה. אין מדובר אך ורק בגניבה של הכלי כולו, אלא גם של חלקים מסויימים. לאורך השנים קמו לימאהה TMAX לא מעט מתחרים. רק לאחרונה הגיע מתחרה שמצליל להאפיל על הסופר-קטנוע הזה בכל מה שקשור לביצועים ויכולת ספורטיבית. וכן, ההספק המקורי של הכלי לא שונה לאורך שנים והוא כבר לא הקטנוע הכי חזק בשכונה.

שורה תחתונה: קטנוע יקר ואיכותי שהפך כבר לקלאסיקה. עם השיפורים הנכונים הוא גם מהיר ומהנה למדי.


ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
tmax (12 of 29)tmax (12 of 29)Preview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
מה צריך לדעת? מנוע הטווין המקבילי טיפס לפני מספר שנים לנפח של 563 סמ”ק. ההספק העדכני שלו שומר עליו כמתאים גם לבעלי רישיון מוגבל (47 כ”ס ב-7,500 סמ”ק) ונתון המומנט עומד על 5.6 קג”מ המושגים ב-5,250 סל”ד. שלדת האלומיניום מאכלסת בתוכה גם את המנוע כשמלפנים אפשר למצוא מתלה הפוך ומאחור מונושוק בעל אפשרות כיוונון. המשקל הכללי של הקטנוע הזה עומד על 218 ק”ג (רטוב) וגובה המושב עומד על 800 מ”מ. גרסת ‘טק-מקס’ מוסיפה ידיות מחוממות, מושבים מחוממים, בקרת שיוט ומשקף מתכוונון חשמלית.

גרסאות ומחירים:

ימאהה TMAX 560 (דגם בסיס) 84,985 שקלים

ימאהה TMAX 560 טק-מקס (גרסה מאובזרת) 91,985 שקלים

כתבות על ימאהה TMAX:

  • דגמי 2016
  • שלוש גרסאות חדשות
  • גרסת 20 שנה בייצור מצומצם

מבחנים על ימאהה TMAX:

  • מבחן בכורה בהשקה עולמית – דגם 2017

סרטונים על ימאהה TMAX:

TMAX טימקס חדש טימקס ישן ימאהה 560 ימאהה TMAX ימאהה טי מקס ימאהה טי מקס 560 ימאהה טימקס ימאהה טימקס 560 ימאהה מקס טק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד