הרבה שמועות אפפו את השקתו ואפשר להבין זאת, לא כל יום יש ימאהה TMAX חדש, חלקן דיברו על הגדלת נפח משמעותית אך כשהוסר הלוט מהדגם החדש התגלה אותו מנוע מוכר של ה-530 הנוכחי – עם אותה רמת ההספק.
כפי שספרנו לכם כאן בעבר החידוש המשמעותי הן גרסאות חדשות לטימקס הבסיסי שיימכר מ-2017 בגרסת בסיס, גרסת תיור (DX) וגרסה ספורטיבית (SX). אז מה חדש? העיצוב עודכן ושלדת האלומיניום תוכננה מחדש וכך גם הזרוע האחורית, החישוקים, והבולם האחורי.

בקרת אחיזה הצטרפה ל-ABS ועושה רושם שהנתון המשמעותי העיקרי הוא המשקל, שירד ב-10 ק”ג לעומת הדגם היוצא. ימאהה מספרים על נפח משופר לתא המטען, הנעה ללא מפתח ועוד שינויים קלים אחרים.

הגרסה הספורטיבית מקבלת אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי רכיבה ופלטה ייחודית של גוונים ואילו גרסת התיור מוסיפה על אלו גם בקרת שיוט, בולם אחורי מתכוונן, משקף חשמלי וחימום לידיות הרוכב. ההבדלים בין הגרסאות עדינים משחשבנו ונחכה למבחן דרכים על כבישי ישראל בכדי לגלות אם נחים הבדלים משמעותיים אמיתיים בין גרסאות אלו.