אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך
ראשי » חדשות » טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך
טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך

טויוטה מתכננת להמשיך להציג מכוניות שמכוונות הישר לליבם של חובבי ההגה

אריאל אלסיבוני 19/11/2019

בשבוע שעבר, בזמן שנכחנו בהשקת טויוטה CHR החדשה, נחשפנו לכמה הפתעות, במקרה. כרגיל באירועים מסוג זה, נכחו מספר בכירים מהמטה האירופי של טויוטה, ומשיחה ארוכה עם אחד הבכירים שבהם, למדנו שניתן לצפות לכמה הפתעות מלבבות מהיצרן היפני.

כמובן שהפרטים מעטים, והמעט המידע שכן נחשף הוא “אוף-דה-רקורד” קלאסי. מהמעט שאני כן יכול לומר זה שטויוטה לא מתכוונת לעצור ב-GT86 ולא בסופרה. וכן, כפי ששיתפה פעולה עם סובארו עבור ה-GT86 ועם ב.מ.וו לפיתוח הסופרה, היא עומדת לשתף פעולה עם יצרנית נוספת, בכדי להציג MR2 חדשה.

יצורה של טויוטה MR2, מכונית הספורט הקטנה בעלת המנוע המרכזי, הופסק לפני 12 שנים ומחליפה אין. באופן לא רשמי, אומרים בטויוטה, שפיתוח פלטפורמת מנוע מרכזי חדשה הוא מעשה לא כלכלי. מכאן שגם במקרה הזה, טויוטה עומדת לשתף פעולה עם יצרנית מוכרת שברשותה פלטפורמה כזו. וכן, אין הרבה כאלו בנמצא. וכמובן שהראשונה שעולה לראש היא פלטפורמת ה-718 של פורשה. האדון החביב שלפניי מחייך, לא יכול לאשר ולא להכחיש. הוא כן מציין שפורשה היא יצרנית מוערכת מאוד במסדרונות טויוטה…

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך
הרבה שנים עברו מאז הופסק ייצור הדור השלישי של ה-MR2

 


עוד קטנה ולוהטת אמורה להיות היאריס החדשה. ככל הנראה, יהיו לזו לא פחות משלוש גרסאות בדרגות להט שונות. שמועות עיקשות בתעשייה אומרות שאחת מהן, תהיה גרסת הומולוגציה של מכונית הראלי של החברה. זה אומר גוף עמוס סטרואידים וכנפיים, מנוע מוגדש והנעה-כפולה. הרבה שנים עברו מימי ה-GT-4 של טויוטה ואולי אופנת רפליקות הראלי עומדת לבצע חזרה לקדמת הבמה.

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך
התגעגתם לרפליקות ראלי של טויוטה?

 

השמועות נכונות? הם באמת הולכים לייצר מכונה כזו? אני מקבל הצצה למספר תמונות – כאלו שטרם שוחררו לעיתונות – אבל לא מספרים ונתונים. בטויוטה משתהים עם ההשקה של היאריס הזו, שתקרא כנראה GR-4. הם היו אמורים להשיק אותה בראלי אוסטרליה, אבל שינוי בלוחות הזמנים בגלל שריפות הענק ביבשת, דחו את ההשקה. בכל מקרה, המקור החביב מאשר שמכונית האמורה, שפרטיה כאמור עלומים, תיוצר ביותר מ-25,0000 יחידות. זה אומר ייצור סדרתי מלא.

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך
שימו לב לגג הנמוך, לבתי הגלגלים. זו לא סתם יאריס…

 

עושה רושם שכבר בימים הקרובים נקבל את בשורת טויוטה יאריס GR-4 ונדע אם ימי תואמות הראלי העליזים חוזרים לעולם הרכב. אנחנו לגמרי בעד, כמובן. הסיפור של ה-MR2 סבוך יותר וייקח זמן רב. ההימור שלנו, טויוטה תפתח את ה-MR2 על פלטפורמת ה-718 הנוכחית של פורשה. שמועות עיקשות טוענות שה-718 הבאה תסתמך על כוח החשמל. האם טויוטה ישתמשו בפסי הייצור הנוכחיים, לאחר החלפת הדגם, בכדי להחזיר לחיים את ה-MR2? או שמה היא תחלוק את אותה הפלטפורמה של הדור החשמלי החדש של פורשה. נצטרך לחכות עוד קצת בכדי לגלות.

MR2 טויוטה יאריס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד