טויוטה יאריס מתחדשת ומגיעה לישראל. לפי טויוטה זו מתיחת פנים משמעותית למדי ומעבר לעיצוב אפשר למצוא כאן שני הבדלים משמעותיים, מנוע חדש וחזק יותר ותוספות למערך הבטיחות של טויוטה.
טויוטה כיילו מחדש את שלדת היאריס, נתנו נגיעות מראה מבחוץ שמיישרות קו עם שפת העיצוב העדכנית של החברה וגם שידרגו את תא הנוסעים. ההבדל העיקרי כאמור הוא במנוע החדש. מדובר במנוע חדש לחלוטין (כך טויוטה) בנפח 1.5 ליטר המפיק 111 כ”ס. השיפור מול הדגם הקודם מתבטא גם בנתון התאוצה ל-100 קמ”ש (11.2 שניות) וגם בצריכת הדלק המוצהרת על ידי החברה (20.8 ק”מ/ ל’). כמו קודמתה, גם טויוטה יאריס הזו תוצע בגרסת היברידית כשכאן יחידת ההנעה נותרה כשהייתה.
מערכת המולטימדיה המוכרת של טויוטה שופרה והיא כוללת מצלמה לנסיעה לאחור וקישוריות בלוטות’. בלוח השעונים מצוי מסך TFT חדש, המציג בין השאר חיוויים של מערכת הבטיחות של טויוטה (TSS) הכוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב וקריאת תמרורים. חבילת הבטיחות הזו מצויה בכל גרסאות היאריס (כחלק מגישה כוללת של המותג לנושא) ונפקדת רק מגרסת ה-‘סול’, שמיועדת לשוק הליסינג.
בכל הקשור למחיר, מטויוטה מוסרים כי זה לא השתנה ועומד על 89,000 שקלים לגרסה הידנית, 101,000 שקלים לאוטומטית, גרסת ה-‘סטייל’ תעלה 104,000 שקלים וגרסת ה-‘בלאק-טופ’ שכוללת שינויים קוסמטיים וחישוקים שונים תעלה 107,000 שקלים. מחיר הגרסה ההיברידית נקבע על 110,000 שקלים.