אינפיניטי Q30 מגיעה באיחור לא קל (כמעט שנתיים) לשוק הישראלי’ בו היא תתמודד מול דגמי הפרימיום-קומפקט של יצרניות היוקרה. בבסיסה של אינפיניטי Q30 אפשר למצוא את פלטפורמת המרצדס A קלאס’ אבל ה-Q-30 גבוהה ממנה ומייצרת נוכחות משמעותית יותר. כמעט כמו של רכב-פנאי.
שניה לפני שנדבר על המחירים (שמתחילים מ-180,000 שקלים) נציין שיחידות ההנעה מוכרות מהאחות לפלטפורמה. אז אפשר למצוא כאן את ה-1.6 ליטר מוגדש הטורבו של מרצדס (156 כ”ס) וגם את גרסת ה-2.0 ליטר המוכרת מאותו היצרן (211 כ”ס). המנועים הללו משודכים לתיבה כפולת-מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים בלבד בגרסת ה-1.6 ליטר ולכל הארבעה בגרסת ה-2.0 ליטר.
אינפיניטי Q30 משווקת אצלנו בשתי רמות גימור: פרימיום וספורט. הפרימיום מצוידת למדי וכוללת מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים הקדמיים, כיוונון חשמלי למושב הנהג וגם יכולת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב. גרסת הספורט משפרת את חבילת אבזור הבטיחות (עם פנסים עוקבי פניה ומערכת זיהוי תמרורים) ומוסיפה גם חלון שמש, הרבה עור בתא הנוסעים ומערכת שמע של BOSE. מחירה של גרסת האבזור הבכירה עומד על 210,000 שקלים עם מנוע ה-1.6 ליטר ו-226,000 שקלים בגרסת ה-2.0 ליטר.