אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
התחרות החשמלית מתגברת והמחירים נחתכים: BYD סיל U מושקת בישראל ב-190 אלף שקלים
ראשי » חדשות מקומיות » התחרות החשמלית מתגברת והמחירים נחתכים: BYD סיל U מושקת בישראל ב-190 אלף שקלים
BYD סיל U

התחרות החשמלית מתגברת והמחירים נחתכים: BYD סיל U מושקת בישראל ב-190 אלף שקלים

סיל U של BYD נוחת בישראל וינסה לעזור ל-BYD לשמר את הדומיננטיות בשוק החשמלית, עם אבזור נדיב ומחיר תחרותי ביחס למתחרות

יובל לוי 14/09/2024 צלם: אופיר דואק

אחרי שקטפה את תואר המכונית החשמלית הנמכרת והמכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנה  שעברה, BYD לא שוקטת על השמרים ומתחילה לשוק בישראל באיחור קל את סיל U. מדובר ברכב פנאי חשמלי בסגמנט D המציג מידות גדולות יותר מהאטו 3 רב המכר. אורכו 479 ס”מ (ארוך יותר ב-33 ס”מ) ובסיס הגלגלים שלו עומד על 277 ס”מ מטרים (ארוך יותר ב-5 ס”מ).

לאוהבי הדולפינים ושאר חיות הים נוכל לספר שהעיצוב של BYD סיל U נשאר נאמן לקו העיצובי של סדרת האוקיינוס של BYD אליה הוא משתייך, למרות שבניגוד לשמו הקשר לסיל הסדאנית הוא סמנטי ועיצובי בלבד. על היבשה הוא נע באמצעות מנוע חשמלי המספק 218 כ”ס, שמניע את זוג הגלגלים הקדמיים באמצעות אנרגיה שמתקבלת מסוללת הבלייד המוכרת של היצרן הסיני. ברמת הגימור Comfort ישנה סוללה בקיבולת 71.8 קוט”ש, המאפשרת טווח נסיעה משולב מוצהר של עד 420 ק”מ על פי תקן WLTP, כבשרמת הגימור Design ישנה סוללה בקיבולת 87 קוט”ש שמספקת טווח נסיעה מוצהר גבוה יותר ב-80 ק”מ על פי תקן WLTP.

כמקובל בקרב המותגים הסינים בכלל ו-BYD בפרט, רמת האבזור גבוהה. כבר בגרסת הכניסה, Comfort, ישנם גג פנורמי נפתח, תאורת LED מלאה, דלת תא מטען הנפתחת ונסגרת באופן חשמלי, מערכת שמע עם 9 רמקולים, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ’ ומגוון מערכות בטיחות, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תנועה חוצה מאחור. הגרסה הבכירה, Design, מוסיפה לאבזור מסך מולטימדיה בגודל 15.6 אינץ’ הכולל את אפשרות הסיבוב על צירו ב-90 מעלות אותה פגשנו בדגמי BYD האחרים, תצוגה עילית (HUD), מערכת שמע עם 10 רמקולים מבית Infinity, ומערכות מתקדמות נוספות כמו תאורת אווירה דינמית ומערכת לטיהור האוויר.


בפן הטכנולוגי, BYD סיל U מציע את מערכת “HI BYD” לתפעול קולי, תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, ועדכוני גרסה מרחוק (OTA). פונקציית ה-V2L מאפשרת שימוש ברכב כספק כוח נייד למכשירים חשמליים אחרים אותם רכשתם בתשוקה עזה. מחירה של גרסת ה-Comfort עומד על 189,990 שקלים ומחירה של גרסת ה-Design הנחשקת עומד על 209,990 שקלים.

מדובר במחירים תחרותיים ונמוכים יחסית לסגמנט שבו טווח המחיר נעה בין 100 ל-250 אלף שקלים. בכך BYD סיל U מצטרף למגמה שבה התחרות העזה סוף סוף דוחפת את המחירים כלפי מטה זאת לאחר שאקספנג G6 הושק במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים, טסלה הגיבה מיידית בהוזלת מודל Y למחיר התחלתי של 210 אלף שקלים ואפילו יונדאי נאלצה לייבא גרסת כניסה מוחלשת של איוניק 5 המחודש במחיר דומה. אנחנו יכולים לברך על המהלך ולקוות שמגמת ההוזלה הזו תמשיך ותבוא לידי ביטוי גם בסגמנטים אחרים בשוק הרכב הישראלי.

BYD SEAL U 2024 02BYD SEAL U 2024 02Preview
BYD סיל UBYD סיל UPreview
BYD SEAL U 2024 07BYD SEAL U 2024 07Preview
BYD SEAL U 2024 08BYD SEAL U 2024 08Preview
BYD SEAL U 2024 09BYD SEAL U 2024 09Preview
BYD SEAL U 2024 10BYD SEAL U 2024 10Preview
BYD SEAL U 2024 11BYD SEAL U 2024 11Preview
BYD SEAL U 2024 12BYD SEAL U 2024 12Preview
BYD SEAL U 2024 13BYD SEAL U 2024 13Preview
BYD SEAL U 2024 14BYD SEAL U 2024 14Preview
BYD SEAL U 2024 15BYD SEAL U 2024 15Preview
BYD SEAL U 2024 16BYD SEAL U 2024 16Preview
BYD SEAL U 2024 01BYD SEAL U 2024 01Preview
BYD SEAL U 2024 04BYD SEAL U 2024 04Preview
BYD סיל UBYD סיל UPreview
BYD SEAL U 2024 06BYD SEAL U 2024 06Preview

BYD BYD סיל U סיל U קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד