אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל
ראשי » חדשות » מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל
BYD סיליון 5

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

שוק רכבי הפלאג-אין ממשיך להתחמם, כאשר BYD מתחילה לשווק את סיליון 5 בתמחור אגרסיבי שממצב אותו לקרוסאובר ההיברידי-נטען הזול בישראל

כרמל נולדמן 10/09/2025 צלם: יצרן

אחרי שביססה את עצמה כמותג הנמכר ביותר בישראל בפלח השוק החשמלי, החלה השנה BYD לרכז מאמץ גם בתחום ההנעה ההיברידית-נטענת שהפכה ללהיט של שוק הרכב הישראלי בשנה האחרונה – עם נתח שוק שצמח מ-2 ל-10 אחוזים.  הבוקר הודיעה BYD על תחילת השיווק של דגם היברידי-נטען נוסף בישראל ששמו סיליון 5 (Sealion 5) שמצטרף לדגמי הסיל U והסיל 5 עם טכנולוגיית ה-DM-i שכבר נמכרים בארץ.

BYD סיליון 5 הוא רכב פנאי שטח משפחתי בעל חמישה מושבים בגודל של רכב בסגמנט D הגדול אך בעלות של רכב בסגמנט C הקומפקטי, אבל למחיר עוד נגיע. הוא בעל אורך של 471 ס”מ ובסיס גלגלים של 271 ס”מ כשמטרתו הברורה היא להציע חלופה למשפחות המעוניינות ביתרונות של הנעת PHEV (טווח חשמלי יומי ארוך + חסכון דלק). הוא ממוקם מתחת דגמי הסיל U מבחינת גודל ומחיר. לשם השוואה, ההבדל עומד על פחות מ-4 ס”מ מהסיל U, אך הוא ארוך יותר מהצ’רי טיגו 8 פרו בעל שורת המושבים השלישית כשמימד הרוחב זהה.

ליחידת הנעה של BYD סיליון 5 הספק משולב של 213 כ”ס, כש-95 כ”ס ו-12.5 קג”מ מגיעים ממנוע בעירה פנימית בנפח 1.5 ליטר והשאר מיוצר על ידי מנוע החשמלי בעל ההספק של 197 כ”ס ו-30.6 קג”מ. ישנן שתי רמות אבזור אשר משפיעות על גודל הסוללה, שמגיעה בגרסה הסטנדרטית בקיבולת של 12.9 קוט”ש ומעניקה כ-62 ק”מ של נסיעה חשמלית טהורה, או בקיבולת של 18.3 קוט”ש ברמת האבזור הבכירה אשר אמורה להעניק טווח של כ-86 ק”מ. טווח הנסיעה המשולב של הסוללה והמנוע אמורים לעבור בקצת את ה-1000 ק”מ (1016 ק”מ אם רוצים לדייק). לועד פרט קטן אבל משמעותי, לשמחתנו הרכב נועל צמיגים בגודל 225/60 R18 מתוצרת הנקוק.


כבר ברמת האבזור הסטנדרטית ישנו ריפוד עור סינטטי, מסך לוח שעונים בגודל 8.8 אינץ’, מסך מערכת מולטימדיה בגודל 12.8 אינץ’, שבמפתיע הפעם לא מסתובב, חיישני חניה ומצלמה אחורית,  מצלמת דרך מובנת, מושבים חשמליים ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר “דיזיין” מקבלת מלבד הסוללה הגדולה גם חימום במושבים, טעינה אלחוטית לנייד, פתיחה חשמלית לתא מטען (שנפחו 463 ליטר) ומצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות. בשתי רמות הגימור ישנן קישוריות אלחוטית מלאה למכשירים הניידים, וגם אפשרות לבצע V2L כלומר לחבר מוצרי חשמל רגילים ישירות לרכב. שתי רמות האבזור מקבלות את כל מערכות הבטיחות: 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לסיוע שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים ועוד.




ואחרי הכל, מה הבשורה בגזרת המחיר? ברמת גימור “קומפורט” יעמוד המחיר על 166,900 שקלים, כשרמת גימור “דיזיין” תעלה 171,900 שקלים, וזה אומר שסיליון 5 הוא הקרוסאובר המשפחתי הזול ביותר בישראל עם הנעת פלאג-אין היברידית.

BYD BYD סיליון 5 Sealion 5 סיליון 5 פלאג-אין היברידי קרוסאובר היביריד קרוסאובר משפחתי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד