אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה
ראשי » חדשות » אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה
אסטון מרטין ואנטג' GT3

אסטון חושפת את גרסת המסלול של הואנטג’ החדשה

באסטון מרטין לא מבזבזים זמן, כשלצד הואנטג' החדשה חושפת החברה גם את גרסת ה-GT3 שלה המיועדת להתחרות במרוצי ה-GT והסיבולת השונים

אופיר דואק 12/02/2024 צלם: יצרן

בצעד לא שכיח, אבל הגיוני מבחינת התדמית שרוצה אסטון מרטין לטפח, נחשפה לצידה של הואנטג’ החדשה גם גרסת ה-GT3. מדובר בגרסת מסלול לכל דבר ועניין המותאמת לתקנות קטגוריית ה-GT3 של ה-FIA. זה אומר שבניגוד לפורשה 911 GT3 שמהווה בסיס לדגמי המסלול בקטגוריה, עם ה-GT3 הזו של אסטון מרטין לא תוכלו לעלות לכביש הציבורי. עם זאת, תוכלו לראות את ה-GT3 מתחרה בקטגוריה שלה בין היתר באליפות מרוצי הסיבולת העולמית (כולל במרוץ 24 השעות של לה מאן), סדרת ה-GT העולמית ובסדרת ה-IMSA בצפון אמריקה.

כחלק מההסבה לגרסת ה-GT3 הופשטה הואנטג’ מאבזור ודיפונים מיותרים והותקנו בה כלוב בטיחות תקני, מערכת כיבוי אש אוטומטית ומושב מרוצים תקני. גוף המכונית הורחב ובהתאם לכך גם מפשקי הסרנים, כאשר חלקי הגוף עשויים סיבי פחמן. חבילת אווירודינמיקה חדשה כוללת שלל עזרים אווירודינמיים שונים, חצאיות רחבות סביב למכונית וגולת הכותרת היא ספוילר אחורי עצום ומתכוונן לטובת כוח ההצמדה.

בהתאם לתקנות הקטגוריה, הספק מנוע ה-V8 בנפח 4.0 דווקא שונמך מ-665 כוחות הסוס של אסטון מרטין ואנטג’ הסדרתית, כאשר ההספק המשוער נע בין 500 ל-600 כ”ס. בניגוד לדגם הסדרתי בעל תיבת ההילוכים האוטומטית, ב-GT3 ישנה תיבת הילוכים סינקוונסיאלית. בכל מקרה אין מה לדאוג לגבי ירידה בביצועים, שכן השימוש בסיבי פחמן והיעדר האבזור חוסכים משקל רב, כאשר משקלה של אסטון מרטין ואנטג’ GT3 הוא באזור 1,300 ק”ג, כ-200 ק”ג פחות מאשר הדגם הסדרתי.


אסטון מרטין ואנטג’ GT3 החדשה תיקח חלק כבר בעונת המרוצים של 2024 בסדרות השונות, בקבוצות רשמיות של החברה ובקבוצות פרטיות שנות, כאשר באסטון מרטין מבשרים שעד סוף השנה כ-30 יחידות כבר יתחרו על מסלולים ברחבי העולם. מחיר המכונית לא פורסם, אבל זה לא באמת משנה אם יש לכם קבוצת מרוצים פרטית משלכם.

Aston Martin Vantage GT3 2024 09Aston Martin Vantage GT3 2024 09Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 10Aston Martin Vantage GT3 2024 10Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 07Aston Martin Vantage GT3 2024 07Preview
אסטון מרטין ואנטג' GT3אסטון מרטין ואנטג' GT3Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 06Aston Martin Vantage GT3 2024 06Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 08Aston Martin Vantage GT3 2024 08Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 03Aston Martin Vantage GT3 2024 03Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 04Aston Martin Vantage GT3 2024 04Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 11Aston Martin Vantage GT3 2024 11Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 05Aston Martin Vantage GT3 2024 05Preview
Aston Martin Vantage GT3 2024 01Aston Martin Vantage GT3 2024 01Preview

GT3 אסטון מרטים ואנטג' אסטון מרטים ואנטג' GT3 אסטון מרטין ואנטג' GT3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד