אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!
ראשי » חדשות » פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!

פורשה 911 GT3 – שובה של התיבה הידנית!

הרבה מאוד שינויים קטנים ובשורה אחת גדולה

אריאל אלסיבוני 09/03/2017

פורשה 911 GT3 היא תמיד סיבה למסיבה אבל הפעם החגיגה כפולה ומכופלת. אין חובב הגה שלא הופתע לגלות שהדור האחרון של ה-GT3 הוצג רק עם תיבת ה-PDK כפולת המצמדים של היצרן. ולמען האמת אין סיבה אמיתית להפתעה כי ה-GT3 תמיד יועדה לכאלו שלוקחים את המכונית שלהם למסלול בסופי השבוע ושם (ובכל מקום אחר) ה-PDK תהפוך כל נהג למהיר יותר וכל הקפה לקצרה יותר.

אבל החיים הם לא זמני הקפה ואנחנו, מה לעשות אוהבים את המעורבות שנותנת תיבה ידנית ואת אפשרויות המשחק שפותחת דוושה שלישית. וזו הבשורה הגדולה ביותר של מתיחת הפנים ל-GT3 שהוצגה בתערוכת ז’נבה שנערכת בימים אלו. ה-PDK היעילה להפליא עדיין כאן, אבל כעת ניתן לבחור גם בתיבה ידנית בעלת שש מהירויות שהגיע ישירות מה-911R.

פורשה 911 GT3
ההגה הגיע מה-918, התיבה הידנית מה-911R.

 

שינוי משמעותי נוסף אפשר למצוא מתחת למכסה המנוע, שם ישנו כעת בוקסר בנפח 3,996 סמ”ק, שמבוסס על יחידות ההנעה שניתן למצוא בגרסאות המירוץ של ה-911. פורשה מספרים על שיפור היכולת תוך תשומת לב להפחתת התנגדות במכלולים השונים. אם זה שיפור היעילות ההידראולית בבולמי הזעזועים, הפחתת חיכוך בנבכי המנוע או תכנון מחדש של הבוכנות בקליפרים, בכדי למנוע חיכוך בין הרפידות לדיסקים שלא בזמן בלימה. לפי פורשה חיכוך הוא לא יעיל, הוא מפריע והם עשו הכול בשביל להסיר את ההפרעות האלו מכל חלק ב-GT3.


מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.
מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.

 

עוד מספרים שם על טיפול מדוקדק בתיעול האוויר. ל-GT3 יש כעת כנף קרבון-פייבר גדולה יותר מאחור עם מיקום אחורי יותר, תכנון מחדש לספליטר מלפנים ובעיקר, כנפונים ומסילות אוויר בתחתיתה במטרה לזרז את האוויר אל הדיפיוזר ולייצר הצמדה משופרת. עוד מקבלת ה-GT3 היגוי אחורי אקטיבי, תא נוסעים מחודש והגה שהגיע הישר מה-918 ספיידר.

פורשה 911 GT3
פורשה: PDK למי שרוצה לקצץ זמני מסלול, ידנית למי שסתם אוהב לנהוג.

 

המנוע החדש מטפס ל-9,000 סל”ד (עם שתי התיבות המוצעות) ומייצר לא פחות מ-493 כ”ס אטמוספריים ב-8,250 סל”ד ו-46.7 קג”מ ב-6,000 סל”ד. בפורשה מספרים שלמרות שהמספרים האלו מושגים בחלקו העליון של מד הסל”ד, השוואת הנתונים מול הדור הקודם מראה קפיצה משמעותית בכל הקשור לגמישות ומבטיחים תגובה חדה ומורגשת כבר מ-2,000 סל”ד.

פורשה 911 GT3
לנו אין ספק עם איזו תיבה היינו לוקחים אותה. רמז: היא לא מופיעה בתמונה.

 

הביצועים בקו ישר, שהם ממש לא הסיפור כאן, עומדים על 3.2 שניות למיאוץ הקלאסי, תאוצה שתחדל רק ב-318 קמ”ש עם תיבת ה-PDK. מי שיבחר בגיר ידני יקבל מכונית קלה יותר ( 1,413 ק”ג לעומת 1,430 ק”ג), איטית יותר במיאוץ ל-100 קמ”ש (3.8 שניות) אבל מהירה יותר במקצת (320 קמ”ש). הוא יקבל גם את חווית הנהיגה שרק מכונית מהוקצעת, כזו עם תיבה ידנית, יכולה להציע.

gt3gt3Preview
gt3-2gt3-2Preview
gt3-3gt3-3Preview
gt3-4gt3-4Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
פורשה: PDK למי שרוצה לקצץ זמני מסלול, ידנית למי שסתם אוהב לנהוג.
Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
ההגה הגיע מה-918, התיבה הידנית מה-911R.
Preview
gt3-7gt3-7Preview
gt3-8gt3-8Preview
gt3-9gt3-9
מיקומה ומידותיה של הכנף שונו.
Preview
gt3-10gt3-10Preview
gt3-11gt3-11Preview
gt3-12gt3-12Preview
gt3-13gt3-13Preview
gt3-14gt3-14Preview
gt3-15gt3-15Preview
gt3-16gt3-16Preview
פורשה 911 GT3פורשה 911 GT3
לנו אין ספק עם איזו תיבה היינו לוקחים אותה. רמז: היא לא מופיעה בתמונה.
Preview

911 GT3 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד