ברבעון האחרון לשנת 2016 הועברה פעילות ג’יפ, דודג’ וקרייזלר לידי סמל”ת, כעת מתחילה החברה לנוע קדימה עם מותגים אלו והראשון לקבל תשומת לב הוא ג’יפ. לדברי אורי להב, מנכ”ל החברה, התוכנית היא להביא ארצה את כל הדגמים האפשריים של הקונצרן האמריקאי והוא מספר שהחברה נמצאת בעיצומה של בניית אסטרטגיה ותכנון הדגמים שיגיעו לארץ.
יריית הפתיחה מבחינת סמל”ת מתרכזת כרגע במותג ג’יפ. במסגרת המהלך ותחילת הקמפיין חלק מדגמי ג’יפ זכו לתמחור חדש. מחירו של רכב הפנאי הקטן, הרנגייד, ירד ב-14,000 שקלים ומחירו עומד כעת על 156,000 שקלים לגרסת הבסיס. הצ’ירוקי מקבל גם הוא מחיר נמוך יותר ב-10,000 שקלים וגרסת הספורט הבסיסית שלו תימכר כעת ב-210,000 שקלים.

לארץ מגיעה כעת בייבוא סדיר גם גרסת השלוש דלתות של הרנגלר רוביקון (בעל צמד הנעילות ואפשרות ניתוק למוט הייצוב הקדמי) – כשעד היום נמכר הרוביקון אצלנו רק בגרסת המרכב הארוכה. מחירה של הגרסה הקצרה נקבע על 300,000 שקלים. סמל”ת מודיעים גם על תחילת שיווק לגרסה מתוחת הפנים של הגרנד-צ’ירוקי, שתמכר כאן ב-325,000 שקלים.