אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
ראשי » חדשות » SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
איסוזו MU-X

SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן

רכב ה-SUV המבוסס על איסוזו דימקס זוכה למתיחת פנים הכוללת שיפורים הצפויים גם להגיע לאח בבגדי העבודה. לישראל הוא עדין מסורב עליה

אופיר דואק 17/06/2024 צלם: יצרן

כבר שנים ארוכות שאיסוזו מוכרת בישראל רק דגם אחד, הדימקס לדורותיו שבמשך שני עשורים נחשב לאחד מהטנדרים המוצלחים והמצליחים במקומותינו. קודם להגעתו של הדימקס זכתה איסוזו להצלחה נראה גם בשוק רכבי ה-SUV עם דגמי הטרופר שייצורו הופסק במקביל לשינוי בהרגלי הצרכנים שהחלו להעדיף רכבי קרוסאובר רכים שרק נראים קשוחים.

בעולם לעומת זאת, לא נטשה איסוזו לגמרי את סגמנט רכבי ה-SUV. למעשה כבר לא מעט שנים יש לה להיט מכירות בתאילנד ובשווקי המזרח הנקרא MU-X (ובעבר MU-7). מדובר בגרסת SUV על בסיס הדימקס, המתהדרת בתא נוסעים מהודר ובשרות מושבים שלישית המאפשרת הסעה של 7 נוסעים כולל נהג. אגב, מדובר בסגמנט פורח בתאילנד שם נמכרות גרסאות דומות גם לטנדרים של מיצובישי (פאג’רו ספורט), טויוטה ואפילו פורד ריינג’ר.

בימים אלו מציגה איסוזו את המהדורה העדכנית של ה-MU-X לאחר שעבר מתיחת פנים משמעותית ראשונה לדור הנוכחי שהוצג לקראת 2021. חלק מהשינויים הללו צפויים להגיע בקרוב גם לאח בבגדי העבודה. חיצונית ניתן להבחין בעיצוב מחודש לחזית, המשלב שבכה קדמית חדשה בולטת ומודגשת, יחידות תאורה חדשות וצרות יותר עם חתימת LED חדשה ועיצוב מסוגנן וספורטיבי לפגושים. ברמת הגימור הבכירה ישנם מעתה חישוקי 20 אינץ’ אופנתיים, לא משהו שהדימקס אמור לנעול.


תא הנוסעים נותר דומה במראו לזה המכור, אך מעתה ישנו מסך דיגיטלי צבעוני 7 אינץ’ בעל תצוגה משתנה המשמש כלוח מחוונים, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע 9 אינץ’ כסטנדרט, מושבים בעיצוב חדש ודיפונים איכותיים יותר. כבר בדור הנוכחי איסוזו דימקס מביא איתו יתרון בסגמנט בדמות מערכות בטיחות אקטיביות. ב-MU-X המחודש משלבת איסוזו מכלול של מערכות ADAS מתקדם יותר עם יכולות נהיגה חצי אוטונומית עם אפשרות שמירה על נתיב, סיוע בזחילה בפקקים ומצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות.

מבחינה מכאנית לא עשתה איסוזו שינויים מהותיים ב-MU-X והוא ימשיך להיות מוצע עם צמד מנועי טורבו דיזל. הראשון מוכר לנו גם מהדימקס המשווק בישראל והוא בנפח 1.9 ליטר והספק מעט נמוך יותר העומד על 150 כ”ס, ואילו השני בנפח 3.0 ליטר המספק 190 כ”ס. שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. כל הגרסאות מגיעות בתצורת הנעה כפולה, כאשר רמת הגימור הבכירה המכונה RS מצוידת במערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה ונעילת דיפרנציאל לטובת יכולת עבירות ראויה.

למרות פוטנציאל ההצלחה הצפוי לו בשוק הישראלי, לישראל אין סיכוי שה-MU-X יגיע בעתיד הנראה לעין כיוון שהוא אינו מיוצר בתקינה אירופאית. תאורטית היה ניתן להתגבר על מכשול זה ביבוא מוגבל של עד 400 יחידות כי שנוהגים לא מעט יבואנים של יצרניות סיניות עלומות, אך למרבה הצער גם פרצה זו לא ניתנת למימוש כיוון שאיסוזו לא מייצרת את ה-MU-X עם הגה שמאלי. די חבל כי רכב SUV עם יכולת שטח, במחיר הגיוני ועם שורת מושבים שלישית הוא מה שלא מעט ישראלים חובבי טיולים היו שמחים לרכוש.

SUV איסוזו איסוזו MU-X איסוזו דימקס רכב פנאי 7 מקומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד