אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין
ראשי » חדשות מקומיות » BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין
BYD סיל U

BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין

אחרי שבמשך שנתיים היא מובילה את שוק החשמליות בישראל, BYD מתחילה לשווק את סיל U גם בגרסה היברידית נטענת המבשרת על משפחת דגמי פלאג-אין שלמה שבדרך לכאן

אופיר דואק 17/12/2024 צלם: אוברדרייב, יצרן

על רקע ההאטה בביקושים למכוניות חשמליות באירופה בשנה האחרונה, BYD החליטה בצעד אסטרטגי להרחיב את פעילותה גם עם הדמי הפלאג-אין ההיברידים אותם היא מייצרת. אחרי ההצלחה המקומית הגדולה, טבעי שישראל תהיה מהשווקים האירופאים הראשונים שיזכו לקבל את הדגמים ההיברידיים של BYD אשר השיקה הבוקר את גרסת הפלאג-אין של הקרוסאובר המשפחתי סיל U.

הגרסה ההיברידית של BYD סיל U היא הדגם ההיברידי הראשון אותו משווקת החברה באירופה. הוא יסלול את הדרך לעוד שלל דגמים היברידיים נטענים שיצטרפו בשנה הקרובה גם לשוק הישראלי. הדגם הבא יהיה משפחתית סדאן בשם סיל 05 שישראל תהיה השוק האירופאי הראשון אליו היא תגיע כבר בעוד כחודש, עם מחיר תחרותי שיתחיל ב-175 אלף שקלים. אליה יצטרף במהלך 2025 גם הקרוסאובר משפחתי נוסף בשם SeaLion 05.

הטכנולוגיה ההיברידית של BYD זוכה לכינוי DM-i, קיצור של Dual Motor, כאשר עיקרה הוא שבנוסף למנוע החשמלי במצב ההיברידי מנוע הבנזין יכול לשמש להנעה ישירה של הגלגלים או כגנרטור לטעינת הסוללה במקביל להנעה החשמלית. כמובן שהסוללה, שהיא בקיבולת של 18.3 קוט”ש, ניתנת גם לטעינה חיצונית כולל אפשרות לטעינת DC אבל בקצב של 18 קילוואט. BYD סיל U מוצע בשתי תצורת הנעה של הטכנולוגיה ההיברידית נטענת הזו.


בגרסת ההנעה הקדמית ישנו מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי אשר בשילוב המנוע החשמלי מייצר הספק משולב של 218 כ”ס ו-30.6 קג”מ, מה שמספיק כדי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 170 קמ”ש. בגרסה זו הטווח החשמלי המוצהר עומד על 80 ק”מ עם צריכת דלק ממוצעת משולבת במצב ההיברידי של 15.6 ק”מ לליטר.

בגרסת ההנעה הכפולה מנוע ה-1.5 ליטר מקבל מגדש טורבו, כשאת הגלגלים האחוריים מניע בעל הצורך מנוע חשמלי נוסף הממוקם על הסרן האחורי. למערכת ההיברידית הזו הספק משולב של 324 כ”ס ומומנט של 56.1 קג”מ. התאוצה ל-100 קמ”ש מתקצר ב-3 שניות ועומדת על 5.9 שניות והמהירות המרבית היא 180 קמ”ש. הטווח החשמלי המוצהר מתקצר בגרסה זו ל-70 ק”מ כאשר צריכת הדלק הרשמית במצב ההיברידי עומדת על 13.5 ק”מ לליטר.

שתי הגרסאות של BYD סיל U ההיברידית מגיעים ברמת גימור דומה הכוללת לצד כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות גם ריפודי עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, תצוגת נתונים עילית, מצלמות 360 מעלות, גג שמש פנורמי וחישוקי 19 אינץ’. ההבדל היחידי הוא בכך שגרסת ההנעה הכפולה מציעה גם שני מצבי נהיגה נוספים לנהיגה בשטח.

אם עד כה מחירם של דגמים היברידים-נטענים בקטגוריית הגודל הזו היה בטריטוריה הרבע מיליון שקלים כשהם בנחיתות מול הדגמים החשמליים הנהנים מהטבות מס, הבשורה של BYD סיל U ההיברידית מגיעה בגזרת המחיר. מחיר גרסת ההנעה הקדמית עומד על 210 אלף שקלים, והוא זהה לזה של BYD סיל U החשמלית בתצורת הסוללה הגדולה. מחיר גרסת ההנעה הכפולה עומד על 235 אלף שקלים, מחיר הנמוך בכמה עשרות אלפי שקלים מדגמי פלאג-אין יפניים וקוראנים שהוצעו כאן בשנים באחרונות.

BYD BYD סיל U BYD סיל U DM-i BYD סיל U פלאג אין DM-i PHEV היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד