אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מאזדה מורידה את הכפפות: מנוע השני ליטרים החל מגרסת הבסיס
ראשי » חדשות » מאזדה מורידה את הכפפות: מנוע השני ליטרים החל מגרסת הבסיס

מאזדה מורידה את הכפפות: מנוע השני ליטרים החל מגרסת הבסיס

מאזדה הודיעה כי מעתה תתמקד בגרסת ה-2.0 ל' של ה-3. זה אומר 165 כ"ס במכונית משפחתית, אפילו בליסינג!

אריאל אלסיבוני 21/07/2016

בשנים האחרונות מעמדה המוצק של מאזדה בראש טבלת המכירות החל להחלש. אבל נראה שמישהו שם החליט להתעורר ולעשות משהו, ועל הדרך לחולל רעידת אדמה קטנה בשוק המקומי עם ההודעה הבאה – היצע הדגמים של מאזדה 3 עובר להתבסס באופן כמעט בלעדי על מנוע ה-2.0 ליטר (165 כ”ס, 21.4 קג”מ), כולל בגרסאות הבסיס. צדק חברתי נוסח יפן.

אומנם היצרנית היפנית היא לא הראשונה להעלות את הספק המשפחתית הנפוצה שלה, אבל היא כן השחקנית המרכזית הראשונה שנוטלת צעד כזה. 8.9 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ו-165 כ”ס לרשות הנהג – אלה נתונים שהיו שייכים לגרסאות הבכירות, המאובזרות והיקרות שבמשפחתיות, לא משהו שנתקלים בו בקבלת מכונית ליסינג מהעבודה. ועצם זה שה-3 היא אחת מהמשפחתיות הטובות בתחום הדינאמי בכלל נותן למהלך הזה תוקף.

Mazda-3-2014-1600-12

 


המעבר למנוע ה-2.0 ל’ אומר, כמובן, פרידה ממנוע ה-1.5 ל’ החלש (120 כ”ס) שליווה אותה מתחילת הדרך. זה גם אומר שה-3 הפכה להיות המשפחתית החזקה ביותר בגזרת המחיר שלה, ויצרה לעצמה פער הספק נאה מהמובילות במכירות (קורולה, 132 כ”ס) ובכוח המנוע (אסטרה ופוקוס – 150 כ”ס).

חשוב לציין שהמהלך לא בא על חשבון המחיר או האבזור. כבר בגרסת הבסיס (Sport) – החל מ-130,000 שקלים – תמצאו מערכת מולטימדיה מקורית, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים, חיישני גשם ותאורה, קיפול חשמלי למראות, התרעה על סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית בעיר, עמעום אורות אוטומטי, פנסי קסנון עוקבי פניה ועוד. מדובר בתוספת אבזור נאה וירידה קלה במחיר ביחס לגרסת ה-2.0 ל’ הבסיסית הקודמת (Active). ישנן גם שתי רמות אבזור נוספות, עשירות ויקרות יותר.

מאזדה 3 2 ליטר (2)

למי שבכל זאת מתעקש, מאזדה תציע גם את מנוע ה-1.5 ל’ באותו המחיר ועם תוספת אבזור זניחה. לאור פער הביצועים האדיר והפער הזניח בנתוני צריכת ( קצת יותר מק”מ לליטר) לא ברור לנו שמישהו יבחר במנוע החלש.

ויש גם מתיחת פנים
אחדים הוצגה מתיחת פנים ראשונה לדגם. העדכון קליל למדי וכלל בעיקר שינויים קלים לעיצוב החוץ והפנים ושדרוג פעולת מערכות הבטיחות. כמו כן, מאזדה הציגה את מערכת ה-GVC שאמורה להפחית את הספק המנוע בכניסה לפניה (כדי לייצר העברת משקל קדימה) והחליפה את בלם היד בבלם חשמלי. הגרסה המחודשת של מאזדה 3 צפויה להגיע לקראת אמצע שנת 2017.

מאזדה 3 2 ליטר (1)

מאזדה 3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד