את העדכון הקודם סיימנו כאשר הצמד רז והלל היו בעיצומו של הסטייג’ התשיעי, אליו יצאו לאחר שהחליפו משאבת מים תקולה שגרמה להתחממות המנוע. למרות ההחלפה, הצוות נאלץ לעצור כ-12 ק”מ בלבד לתוך הסטייג’ התשיעי מכיוון שהמנוע שוב התחמם.
לאחר שלא מצאו את הסיבה לתקלה, רז והלל החליטו להמשיך בסטייג’ בקצב רגוע יחסית תוך כדי השגחה צמודה על מד הטמפרטורה. ועדיין, הם נדרשו לעצירות רבות לקירור המנוע. כשהגיעו למחנה ניסו לאתר את מקור התקלה אך לא מצאו שום “חשוד” סביר והחליטו לצאת לסטייג’ העשירי כמו שהם ולנהוג במשנה זהירות (לא לפני שהחליפו בולם אחורי וציריה אחורית שמאלית, ניקו את פילטר האוויר והוסיפו מים למערכת הקירור).

לסטייג’ העשירי הוזנקו מהמקום ה-37. הצהובה המשיכה לסבול מעליה בחום המנוע, מה שגרר מספר עצירות לאורך היום. כלל שעבר הזמן הסתמן כי תקלות חשמל שונות הינן הגורם לעליה בחום המנוע. הלל ביצע כמה מעקפים זמניים כדי שיוכלו להמשיך בדרך. בהמשך היום הצוות גם עצר לנסות לסייע לצמד קדשאי-יזהר, אך לא היה בידם לעזור והם המשיכו בדרכם. את הסטייג’ סיימו במקום ה-33. כשהגיעו למחנה הלל איתר את מקור התקלה – החום הרב המיס כמה חיבורי חשמל וגרם לנזק במגעים. הלל טיפל בצהובה והלך לתפוש כמה שעות שינה לפני הסטייג’ הבא.

בבוקר הסטייג’ ה-11 הודיעו המארגנים על ביטול הסטייג’ עקב סופת חול שמחייבת קרקוע כלי הטיס השונים המסייעים לראלי. הצוות ושאר המשתתפים בראלי יצאו בנסיעה מנהלתית לעבר נקודת הזינוק של סטייג’ 12.
הבוקר הוזנק הצוות לסטייג’ 12 מהמקום ה-57 ולפניהם 425 ק”מ של קטע תחרותי. אנחנו מאחלים להם ולשאר הצוותים הישראלים בהצלחה ומקוום שסיימו עם התקלות משביתות השמחה!
