אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ראלי דרך המשי: רז והלל לא מוותרים
ראשי » חדשות » ראלי דרך המשי: רז והלל לא מוותרים

ראלי דרך המשי: רז והלל לא מוותרים

התקלה מהסטייג' השמיני ממשיכה לרדוף את הצוות

אריאל אלסיבוני 21/07/2016 צלם: רמי גלבוע

את העדכון הקודם סיימנו כאשר הצמד רז והלל היו בעיצומו של הסטייג’ התשיעי, אליו יצאו לאחר שהחליפו משאבת מים תקולה שגרמה להתחממות המנוע. למרות ההחלפה, הצוות נאלץ לעצור כ-12 ק”מ בלבד לתוך הסטייג’ התשיעי מכיוון שהמנוע שוב התחמם.

לאחר שלא מצאו את הסיבה לתקלה, רז והלל החליטו להמשיך בסטייג’ בקצב רגוע יחסית תוך כדי השגחה צמודה על מד הטמפרטורה. ועדיין, הם נדרשו לעצירות רבות לקירור המנוע. כשהגיעו למחנה ניסו לאתר את מקור התקלה אך לא מצאו שום “חשוד” סביר והחליטו לצאת לסטייג’ העשירי כמו שהם ולנהוג במשנה זהירות (לא לפני שהחליפו בולם אחורי וציריה אחורית שמאלית, ניקו את פילטר האוויר והוסיפו מים למערכת הקירור).

רמי גלבוע וואלה (12)
המנוע המשיך להתחמם, אבל הראלי לא מחכה לאף אחד

 

לסטייג’ העשירי הוזנקו מהמקום ה-37. הצהובה המשיכה לסבול מעליה בחום המנוע, מה שגרר מספר עצירות לאורך היום. כלל שעבר הזמן הסתמן כי תקלות חשמל שונות הינן הגורם לעליה בחום המנוע. הלל ביצע כמה מעקפים זמניים כדי שיוכלו להמשיך בדרך. בהמשך היום הצוות גם עצר לנסות לסייע לצמד קדשאי-יזהר, אך לא היה בידם לעזור והם המשיכו בדרכם. את הסטייג’ סיימו במקום ה-33. כשהגיעו למחנה הלל איתר את מקור התקלה – החום הרב המיס כמה חיבורי חשמל וגרם לנזק במגעים. הלל טיפל בצהובה והלך לתפוש כמה שעות שינה לפני הסטייג’ הבא.


רמי גלבוע וואלה (60)
סטייג’ 12, הארוך ביותר בסין, כולל משטחי דיונות ענקיים

 

בבוקר הסטייג’ ה-11 הודיעו המארגנים על ביטול הסטייג’ עקב סופת חול שמחייבת קרקוע כלי הטיס השונים המסייעים לראלי. הצוות ושאר המשתתפים בראלי יצאו בנסיעה מנהלתית לעבר נקודת הזינוק של סטייג’ 12.

הבוקר הוזנק הצוות לסטייג’ 12 מהמקום ה-57 ולפניהם 425 ק”מ של קטע תחרותי. אנחנו מאחלים להם ולשאר הצוותים הישראלים בהצלחה ומקוום שסיימו עם התקלות משביתות השמחה!

גם קדשאי-יזהר לא חפים מתקלות
גם קדשאי-יזהר לא חפים מתקלות

ראלי דרך המשי רז והלל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד