אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן
ראשי » חדשות » בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

משפחת האיוניק החשמלית של יונדאי צפויה לקבל חיזוק מלמטה, עם קרוסאובר קטן ושימושי שיערוך בכורה עוד כחודשיים בתערוכת מינכן

אופיר דואק 08/07/2025 צלם: יצרן

ביונדאי מתכוונים להרחיב בשנים הקרובות עוד יותר את נוכחותם בשוק החשמליות, זאת לאחר שכבר ביססו את עצמם עם מבחר דגמים שנע בין דגמי האיוניק 5 ו-6 מצד אחד, לגרסאות חשמליות של הקונה והאינסטר מצד שני. כבר בחודש ספטמבר הקרוב צפויה יונדאי לחשוף במינכן דגם חשמלי חדש, שאמור להיות משמעותי במיוחד עבורה בשוק האירופאי שצמא לדגמים חשמלים עממים יחסית.

הדגם החשמלי החדש אמור להיות חלק ממשפחת האיוניק, מה שאומר שהוא צפוי להציע עיצוב מקורי ונועז יחסית בשילוב אלמנטי הפיקסלים המוכרים מאחיו הגדולים, ויתכן מאד ששמו יהיה איוניק 2 או. מדובר בקרוסאובר קומפקטי שלמעשה אמור להיות הואריאציה של יונדאי לקיה EV2 שנחשף לפני מספר חודשים כקונספט, כשהוא מיועד להתחרות בגרסאות החשמליות של אופל פרונטרה וסיטרואן C3 איירקרוס אך גם ב-BYD אטו 2. מבחינת המידות זה אומר אורך של כ-4.2 מטרים ובסיס גלגלים של כ-2.6 מטרים. יהיה מעניין לראות אם גם ביונדאי יאמצו את קווי העיצובה קובייתיים של קיה EV2 שאמורים לשוות לרכב מראה גדול מכפי שהוא באמת.

יונדאי איוניק 2 אמור להתבסס על ואריאציית ההנעה הקדמית המוזלת של פלטפורמת E-GMP של הקונצרן, עליה כאמור יבנה גם קיה EV2 כשהיא משמשת כבר את דגמי ה-EV3 ו-EV4 הגדולים יותר. זה אומר שימוש בארכיטקטורת 400 וולט במקום 800 וולט, אך מצד שני עדין היא אמורה להציע את סוללות הדור האחרון ותכונות כמו V2L לאספקת כוח מסוללת הרכב לצרכני אנרגיה חיצוניים ותמיכה בעדכוני תוכנה מרחוק (OTA).

אח תאום לקיה EV2

בדומה לדגמים נוספים המתבססים על ואריציה זו של הפלטפורמה, גם איוניק 2 תצויד במנוע חשמלי קדמי בהספקים של עד 201 כ”ס בשילוב עם סוללת 58.3 קוט”ש האמורה להספיק לטווח נסיעה של קצת יותר מ-400 ק”מ. לפחות באופן תאורטי ניתן יהיה להציע את הדגם החדש גם עם סוללת 81.4 קוט”ש שמוצעת בדגמי ה-EV3 וה-EV4, מה שיביא שאמור לטווח נסיעה מרשים של למעלה מ-600 ק”מ. עוד ניתן לצפות באיוניק הקטנה גם לתא נוסעים מודרני, עם השילוב המוכר של יונדאי עם צמד מסכים רוחבי ללוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, כשביונדאי בוודאי ישלבו כמה פתרונות אכסון שימושיים בעיצוב מקורי כפי שראינו כבר באינסטר הקטנה.


השיווק של יונדאי איוניק 2 אמור להתחיל באירופה בתחילת שנת 2026 עם מחיר יעד של 25 אלף יורו ומטה. זה אומר שאם וכאשר המכונית תגיע ארצה באמצע השנה באה מחירה אמור לעמוד על כ-150 אלף שקלים ברמות המיסוי הנוכחיות על רכבים חשמליים.

יונדאי יונדאי איוניק יונדאי איוניק 2 קרוסאובר חשמלי תערוכת מינכן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד