אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ענק אמריקאי אמיתי עם V8: שברולט טאהו בישראל
ראשי » חדשות » ענק אמריקאי אמיתי עם V8: שברולט טאהו בישראל
שברולט טאהו

ענק אמריקאי אמיתי עם V8: שברולט טאהו בישראל

אחרי שנים ארוכות שברולט חוזרת לשווק בישראל את ה-SUV הענק שלה שמגיע במהדורתו העדכנית עם מידות ענק, מנוע V8 בשרני ושפע של אבזור

אופיר דואק 30/06/2025 צלם: יצרן

שנים רבות לפני שרכבי קרוסאובר רכים ואופנתיים כבשו כל פינה בעולם הרכב, הכתיבו רכבי ה-SUV הקלאסיים מאמריקה את אופנת רכבי הפנאי, כשהם חולקים מכלולים ומבוססים על פלטפורמות קשוחות של טנדרים. הזמנים השתנו, אבל האמריקאים בשלהם. למרות שלא מעט רכבי SUV עברו אדפטציה והפכו להיות מעודנים ומותאמים יותר לכביש (ע”ע פורד אקספלורר) עדין ישנה קטגוריה פופולארית בארה”ב של רכבי SUV עצומים בסגנון קלאסי – כמו שברולט טאהו למשל.

בימים אלו חוזרת שברולט לשווק בישראל לראשונה מאז סוף שנות ה-90 את הטאהו, רכב ה-SUV הגדול ,אך לא הכי גדול בהיצע שלה (הכבוד הזה שייך לסבארבן). גם הטאה ועבר לא מעט שינויים במהלך השנים, כשהוא אמנם עדין מתבסס על שלדת סולם וחולק מכלולים מסוימים עם שברולט סילבראדו 1500, אך עבר לא מעט עידון כשהוא מקבל מתלים נפרדים וטכנולוגיה עדכנית.

מצד שני, שברולט טאהו שומר על הקווים הרבועים האופיניים לרכבי SUV קלאסיים מסוגו, עם החזית המאסיבית שנושאת את השבכה העדכנית של שברולט עם דמיון לסילבראדו. בארה”ב משווק הטאהו גם בתצורת הנעה אחרוית ,אך לישראל הוא מגיע בגרסת  ההנעה הכפולה שלו, כשהוא מצויד ביחס העברה נמוך ובדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה שאמורים לסייע לו להפיגן יכולת שטח סבירה למרות ממדי הענק שלו.


לטאהו אורך של 537 ס”מ, רוחב של 206 ס”מ והוא מתנשא לגובה של 195 ס”מ כאשר בסיס הגלגלים נמתח על פני 307 ס”מ. כל אלו מאפשרים לו להציע חלל פנים מרווח לשבעה נוסעים כולל נהג, כאשר בגרסה בה הוא מגיע ארצה ישנו סידור של שני מושבי קפטן מתכווננים ומתקפלים בשורה השניה. מעבר לכך תא הנוסעים של הטאהו כולל את כל המאפיינים המודרניים המתבקשים, וזה כולל שילוב של מסך 11 אינץ’ עבור לוח המחוונים ולצידו מסך 17 אינץ’ המשמש את מערכתה מולטימדיה והשליטה על מערכות הרכב השונות.

גם מתחת למכסה המנוע שברולט טאהו הוא SUV אמריקאי קלאסי במלא מובן המילה. תשכחו מסיוע היברידי או סוללות נטענות. את הטאהו המגיע ארצה מניע מנוע V8 אטמוספרי בריא בנפח 6.2 ליטר המספק 420 כ”ס ו-63.6 קג”מ. אלו מועברים לגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת עשרה יחסי העברה. למרות משקל עצמי של 2.8 טון אין מה לדאוג לגבי הביצועים, ואם משום מה צריכת הדלק חשובה עבורכם אז תדעו שהיצרן מצהיר על צריכה ממוצעת של 7 ק”מ לליטר.

שברולט טאהו מגיע ארצה ברמת גימור אחת שהיא מהגבוהות בהן הוא נמכר, כשהוא כולל בין היתר מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, גג שמש פנורמי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, בקרת אקלים תלת אזורית, ריפודי עור, מדרגות צד נשלפות חמשלית וחשיוקי ענק בקוטר 22 אינץ’. עבור כל אלו יחד עם מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות תדרשו לשלם 780 אלף שקלים, מה שאומר שהטאהו גדול גם במחיר, אך מצד שני זול בכמה מאות שקלים מקאדילאק אסקלייד המבוסס עליו.

SUV V8 טאהו רכב פנאי גדול שברולט שברולט טאהו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד