אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
ראשי » חדשות » כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
MG HS

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

MG מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של ה-HS שמיגע גם בגרסאות טורבו-בנזין והיברידית, זאת בנוסף לגרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ

אופיר דואק 12/05/2025 צלם: רונן טופלברג

שוק רכבי הפלאג-אין היבריד זכה מתחילת השנה להתעוררות מחודשת, זאת לאחר העליה במיסוי על רכבים חשמליים והגעתם ארצה של דגמים עדכנים של BYD, צ’רי וג’אקו (שהיא מותג של צ’רי). לאור זאת קצת שוכחים שדווקא MG הייתה שם לפני כן, כאשר דגם ה-HS שלה היה אחד מדגמי הפלאג-אין הפופולאריים בארץ כשאלו עוד נחשבו יקרים יחסית ופחות נגישים.

הבוקר השיקה חברת לובינסקי יבואנית MG לישראל את הדור החדש של ה-HS. מדובר בדור חדש לחלוטין על בסיס פלטפורמה חדשה, עם מראה עדכני ומידות נדיסות יותר (בסיס גלגלים שצמח ל-אורך שך 477 ס”מ, אורך כללי של 467 ס”מ). כמו בעבר מגיע MG HS עם מערכת הנעה היברידית-נטענת, כאשר זו מדור חדש ויעיל יותר עם סוללה גדולה יותר.

לצד זאת, MG HS החדש מגיע מעתה גם בגרסת בנזין ובגרסה היברידית רגילה, ובכך משלימות ארסנל של אפשרויות הנעה הממצבות אותו מול דגמים שונים ובפופולאריים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים – מספורטאז’ וטוסון, דרך ראב 4 ועד כאמור לטריו הסיני עם ההנעה ההיברידית-נטענת


גרסת הבנזין של MG HS החדש מונעל על ידי מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 170 כ”ס ו-28 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אלו מאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות, להגיע למהירות מרבית של 195 קמ”ש ולרשום צריכת דלק ממוצעת של 13.1 ק”מ לליטר.
הגרסה ההיברידית עושה שימוש באותו מנוע 1.5 ליטר מוגדש אך בהספק מופחת של 143 כ”ס ומצרפת אליו מנוע חשמלי בהספק של 198 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 224 כ”ס ו-34.6 קג”מ. אלו מועברים לכביש דרך תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה. הגרסה ההיברידית מאיצה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 190 קמ”ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 18.2 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.

הגרסה ההיברידית-נטענת של HS החדש מונעת על ידי יחידת הנעה דומה לזו של הגרסה ההיברידית הרגילה, עם אותו מנוע טורבו בנזין המספק 143 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי של 184 כ”ס, אך ההספק המשולב גבוה יותר ועומד על 272 כ”ס. גם כאן ישנה תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה, כאשר מנוע הבנזין מסוגל לתפקד כגנרטור המטעין את סוללת המכונית שהיא בקיבולת של 21.4 קוט”ש. לטענת היצרן טווח הנסיעה החשמלי עומד על 109 ק”מ – גבוה בעשרות אחוזים מאשר בדור היוצא – עם מעבר למצב היברידי כשהסוללה מתרוקנת, אז מושגת צריכת דלק של  17.2 ק”מ לליטר בממוצע.

שלושת גרסאות ההנעה מגיעות ברמת גימור אחת הכוללת מפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מושבים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור סינטטי, דלת תא מטען חשמלית וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. המחיר של HS החדש המתחיל ב-173 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין. הגרסה ההיברידית יקרה ב-20 אלף שקלים ואילו מחיר הגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 203 אלף שקלים.

MG MG HS MG HS PHEV MG HS היבריד MG HS היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד