אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
ראשי » חדשות » כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות
MG HS

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

MG מתחילה לשווק בישראל את הדור החדש של ה-HS שמיגע גם בגרסאות טורבו-בנזין והיברידית, זאת בנוסף לגרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ

אופיר דואק 12/05/2025 צלם: רונן טופלברג

שוק רכבי הפלאג-אין היבריד זכה מתחילת השנה להתעוררות מחודשת, זאת לאחר העליה במיסוי על רכבים חשמליים והגעתם ארצה של דגמים עדכנים של BYD, צ’רי וג’אקו (שהיא מותג של צ’רי). לאור זאת קצת שוכחים שדווקא MG הייתה שם לפני כן, כאשר דגם ה-HS שלה היה אחד מדגמי הפלאג-אין הפופולאריים בארץ כשאלו עוד נחשבו יקרים יחסית ופחות נגישים.

הבוקר השיקה חברת לובינסקי יבואנית MG לישראל את הדור החדש של ה-HS. מדובר בדור חדש לחלוטין על בסיס פלטפורמה חדשה, עם מראה עדכני ומידות נדיסות יותר (בסיס גלגלים שצמח ל-אורך שך 477 ס”מ, אורך כללי של 467 ס”מ). כמו בעבר מגיע MG HS עם מערכת הנעה היברידית-נטענת, כאשר זו מדור חדש ויעיל יותר עם סוללה גדולה יותר.

לצד זאת, MG HS החדש מגיע מעתה גם בגרסת בנזין ובגרסה היברידית רגילה, ובכך משלימות ארסנל של אפשרויות הנעה הממצבות אותו מול דגמים שונים ובפופולאריים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים – מספורטאז’ וטוסון, דרך ראב 4 ועד כאמור לטריו הסיני עם ההנעה ההיברידית-נטענת


גרסת הבנזין של MG HS החדש מונעל על ידי מנוע 1.5 ליטר מוגדש המספק 170 כ”ס ו-28 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. אלו מאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות, להגיע למהירות מרבית של 195 קמ”ש ולרשום צריכת דלק ממוצעת של 13.1 ק”מ לליטר.
הגרסה ההיברידית עושה שימוש באותו מנוע 1.5 ליטר מוגדש אך בהספק מופחת של 143 כ”ס ומצרפת אליו מנוע חשמלי בהספק של 198 כ”ס, היוצרים יחד הספק משולב של 224 כ”ס ו-34.6 קג”מ. אלו מועברים לכביש דרך תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה. הגרסה ההיברידית מאיצה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 190 קמ”ש ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 18.2 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן.

הגרסה ההיברידית-נטענת של HS החדש מונעת על ידי יחידת הנעה דומה לזו של הגרסה ההיברידית הרגילה, עם אותו מנוע טורבו בנזין המספק 143 כ”ס בשילוב מנוע חשמלי של 184 כ”ס, אך ההספק המשולב גבוה יותר ועומד על 272 כ”ס. גם כאן ישנה תיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה, כאשר מנוע הבנזין מסוגל לתפקד כגנרטור המטעין את סוללת המכונית שהיא בקיבולת של 21.4 קוט”ש. לטענת היצרן טווח הנסיעה החשמלי עומד על 109 ק”מ – גבוה בעשרות אחוזים מאשר בדור היוצא – עם מעבר למצב היברידי כשהסוללה מתרוקנת, אז מושגת צריכת דלק של  17.2 ק”מ לליטר בממוצע.

שלושת גרסאות ההנעה מגיעות ברמת גימור אחת הכוללת מפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מושבים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור סינטטי, דלת תא מטען חשמלית וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’. המחיר של HS החדש המתחיל ב-173 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין. הגרסה ההיברידית יקרה ב-20 אלף שקלים ואילו מחיר הגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 203 אלף שקלים.

MG MG HS MG HS PHEV MG HS היבריד MG HS היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד