כמו לא מעט חברות ומפרסמים, גם יצרניות הרכב מנצלות את החשיפה הענקית של משחק הסופרבול כדי לפנות לקהל בארה”ב. בין הפרסומות המשעשעות והעקיצות ההדדיות בין שלושת הגדולות פרסמה ג’יפ סרטון בכיכובו של האריסון פורד (כבר עקיצה שבקריצה) שבו היא חושפת למספר שניות ללא הסוואה את רכב השטחה החשמלי החדש שלה, כשבמקביל העלתה אתר רשמי שחושף אודותיו פרטים ראשונים.
מדובר בג’יפ ריקון (Reacon), רכב שטח קשוח למראה האמור להגיע לאולמות התצוגה בצפון אמריקה לקראת סוף השנה כדגם 2026. כפי שניתן לראות בתמונות הבודדות שפורסמו, הריקון הוא בעל מרכב ה-5 דלתות עם הקווים הקובייתיים האופייניים לג’יפ. מלפנים מציג הריקון חזית המזכירה את הואגוניר S, ומצד שני משלב אלמנטים המזוהים עם הרנגלר, בהם גג פלסטיק פריק, דלתות הניתנות להסרה וגלגל אחורי חלופי התלוי בגאווה מאחור.
אפשר להתייחס לריקון כאל תואם רנגלר חשמלי, אך בניגוד לאח המיתולוגי הריקון לא אמור להיבנות על בסיס שלדת סולם נפרדת אלא על בסיס פלטפורמת STLA Large של סטלנטיס, עליה מבוסס גם ג’יפ ואגוניר S החדש שמכירותו מתחילה בארה”ב בימים אלו. עם זאת, ג’יפ ריקון 4XE אמור להציע הנעה כפולה שמגובה במפרט ומכלולים שיאפשרו לו יכולת שטח גבוהה מהמקובל ברכבי SUV חשמלים, אם כי לא מדובר בסופר ג’יפ שיכול לנסוע על הצד ולהסתובב המקום בסגנון ההאמר החשמלי או מרצדס G קלאס EQ.
ג’יפ טרם פרסמה מפרטים מלאים של הריקון, אבל הוא צפוי לחלוק תצורה ומכלולים דומים לאלו של הואגוניר. זה אומר שילוב של שני מנועים חשמלים, מלפנים ומאחור, בהספק משולב של 500 כ”ס, כשתיתכן גם גרסה חזקה יותר בעלת 600 כ”ס. מערכת ההנעה תאפשר חלוקת כוח משתנה לפי דרישה ולפי מצב הנהיגה הנבחר, עם מצבי שטח ייעודיים לבחירת הנהג ואפשרות לדמות נעילות דיפרנציאל.
המתלים יהיו עצמאיים בכל ארבעת הפינות בגיבוי צמיגים בשרניים בקוטר 31 אינץ’ לפחות. בתחתית הרכב תותקן סוללת 100.5 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה של כ-480 ק”מ ותהיה ממוגנת בצורה מאסיבית כמו כל הגחון של הריקון. מחירו של ג’יפ ריקון אמור להתחיל בסביבות 60 אלף דולר, דומה למחיר ההתחלתי של הואגוניר S ולמחירו של ג’יפ רנגלר רוביקון עם מערכת ההנעה ההיברידית. עכשיו נורת רק להמתין ולראות אם הריקון יצלח לשלב את הטוב משני העולמות שמציעים שני אחיו.