אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הארדקור שימושי: ב.מ.וו M3 CS בגרסת סטיישן בדרך
ראשי » חדשות » הארדקור שימושי: ב.מ.וו M3 CS בגרסת סטיישן בדרך
ב.מ.וו M3

הארדקור שימושי: ב.מ.וו M3 CS בגרסת סטיישן בדרך

ב.מ.וו ממשיכה את מסורת גרסאות ה-CS הקיצוניות ומופחתות המשקל, כאשר תציג בקרוב גרסת CS על בסיס ה-M3 טורינג

אופיר דואק 28/01/2025 צלם: יצרן

גרסאות ה-CS הקיצוניות שמוציאה ב.מ.וו לדגמי ה-M שלה מיוצרות כידוע בכמות מוגבלת, ונחטפות מהר מאד על ידי חובבי הבימרים. בדיוק לפני שנתיים הייתה זו ב.מ.וו M3 CS סדאן, אחריה הגיעה בשנה שעברה ה-M4 CS קופה כשכל אחת מהן יצורה בכמות מוערכת של כ-2,000 יחידות בלבד. ומה יעשו חובבי ב.מ.וו ההארדקוריסטים בשנת 2025?

התשובה ניתנה אתמול בעמוד האינסטגרם של חטיבת M בו פורסם סטורי קצר ומספר תמונות של הדגם הבא במשפחת ה-CS כשהוא עוטה מדבקות הסוואה במהלך מבחנים במסלול הנורבורגרינג. הפרסום לא משאיר הרבה מקום להשערות, ובשבועות הקרובים צפויה ב.מ.וו לחשוף M3 CS בגרסת סטיישן. תזמון מושלם לאור העובדה שהמתחרה העיקרית בז’אנר אאודי RS4 אוונאט בדיוק יוצאת לפנסיה.

הבחירה להציג גרסת CS ל-M3 בגרסת הטורינג היא גם צעד נכון עבור ב.מ.וו לאחר שבשנה החולפת, שהייתה שנת שיא נוספת עבור חטיבת M, עלו מכירות ב.מ.וו M3 במרכב סטיישן ב-57%.  מעבר לתמונות ב.מ.וו לא פרסמה פרטים כלשהם על ה-M3 CS טורינג, אך סביר להניח שכמו דגמי ה-CS שקדמו לה גם היא תהיה מצוידת בגרסה מתוגברת של מנוע ששת הצילינדרים כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר עם הספק העומד על 550 כ”ס, 40 כ”ס יותר מאשר בדגמי ה-M3 הרגילים, כך שניתן לצפות לתאוצה ל-100 קמ”ש באזור ה-3.5 שניות.

 


הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎BMW M GmbH‎‏ (@‏‎bmwm‎‏)‎‏

בדומה לדגמי ה-CS הקודמים, ההנעה צפויה להיות כפולה עם אפשרות לשלוט באופן חלוקת הכוח ולקבוע מצב של הנעה אחורית בדומה למקובל במערכת ה-xDrive של ב.מ.וו בדגמי ה-M בדור האחרון. עוד ניתן לצפות לדיפרנציאל אחורי אקטיבי, מערכת פליטה משופרת וגם דיאטה קלה שתכלול חלקים שונים מסיבי פחמן וחישוקים חדשים כדי להוריד כמה קילוגרמים מיותרים. עבור חובבי הסטיישנים בעלי הכיסים העמוקים בהחלט יש למה לצפות.

ב.מ.וו ב.מ.וו M3 ב.מ.וו M3 CS ב.מ.וו M3 טורינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד