אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סולידי והיברידי: ב.מ.וו X3 החדש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » סולידי והיברידי: ב.מ.וו X3 החדש בישראל
ב.מ.וו X3

סולידי והיברידי: ב.מ.וו X3 החדש בישראל

הדור החדש של ב.מ.וו X3 נוחת בישראל בדור חדש השומר על מראה מעודן יחסית מבחוץ, מצע תא נוסעים הייטקי וטכנולוגיית הנעה היברידית קלה או נטענת

אופיר דואק 19/01/2025 צלם: אוברדרייב, יצרן

הבוקר השיקה ב.מ.וו בישראל את X3 החדש, אחד מהדגמים החשובים והפופולאריים של היצרנית הבאוורית שבצלחתו מסמלת את השינוי הגורף בטעם הקהל גם בשוק היוקרה מדגמי סדאן (כלומר סדרה 3) לדגמי קרוסאובר. ב.מ.וו  (כלומר סדרה 3) לדגמי קרוסאובר. ב.מ.וו X3 החדש נחשף לראשונה במהלך הקיץ, עם עיצוב שונה לחלוטין וסולידי בהרבה מדגם הקונספט Neu Klasse X שקדם להצגתו.

כיוון שמדובר באחד מהדגמים החשובים בפרוטפוליו של ב.מ.וו בחברה העדיפו ללכת “על בטוח” והעיצוב נראה כמו אבולוציה ברורה לדור היוצא של ה-X3, עם חזית עדכנית שלמרבה השמחה נושאת שבכה בגול וצורה פרופורציונליים בניגוד למה שהורגלנו לקבל בדגמי ב.מ.וו בשנים האחרונות, אם כי בחברה לא יכלו להתאפק והעניקו גם תאורה לשבכה הקדמית.

המידות גדלו במעט עם תוספת של 3.5 ס”מ לאורך (477 ס”מ) ו-3 ס”מ לרוחב (192 ס”מ) כאשר בסיס הגלגלים נותר זהה (286.5 ס”מ). תא הנוסעים חדש לחלוטין ומיישר קו עם יתר דגמי ה-X העדכניים עם שילוב של צמד מסכים רוחבי המחוברים כיחידה אחת במרכז לוח המכשירים יחד עם משטח מגע לשליטה על בקרת האקלים. לצד זאת שמרו בב.מ.וו על אפשרות תפעול גם באמצעות חוגה בקונסולה השבים המושבים הקדמיים בנוסף לממשק המגע ולאפשרות התפעול הקולי.


ב.מ.וו X3 יצטרך להתמודד מול המתחרים הקלאסיים שלו, מרצדס GLC ואאודי Q5 החדש שצפוי לנחות בישראל בקרוב, אך גם מול לא מעד דגמי יוקרה חשמליים מסין שמנסים להוות אלטרנטיבה למותגי היוקרה הוותיקים והמוכרים. כמקובל אצל ב.מ.וו, הגרסה החשמלית תמותג בנפרד כחלק מסדרת ה-iX. היצע המנועים של ה-X3 החדש בישראל יכלול שתי גרסאות בנזין עם תגבור היברידי קל וגרסה היברידית נטענת, כולם עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה.

לגרסת הכניסה 20xDrive מנוע 2.0 ליטר טורבו המספק 190 כ”ס ו-31.6 קג”מ כאשר המערכת ההיברידית מסוגלת לתרום עוד 18 כ”ס ו-20.4 קג”מ בעת הצורך. בגרסה זו ה-X3 מאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.8 שניות, מגיע למהירות מרבית של 215 קמ”ש וצורך ליטר דלק לכל 14.1 ק”מ. גרסה זו תשווק בשתי רמות גימור הכוללות אבזור בטיחות מלא, מושבים מתכווננים חשמלית, משטח טעינה אלחוטי וגג שמש פנורמי במחיר של 425 אלף שקלים, כשתוספת של 35 אלף שקלים תעניק גם תצוגה עילית, מצלמות 360, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי 20 אינץ’.

הגרסה הבכירה היא 50xDrive שלה מנוע 3.0 מוגדל בעל שישה צילינדרים המספק 381 כ”ס ו-55 קג”מ בתוספת מערכת היברידית בהספק זהה לזה של גרסת הכניסה. לגרסה זו תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.6 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ”ש וצריכת דלק ממוצעת של 12 ק”מ לליטר. גרסה זו מגיע כסטנדרט עם חבילת M הכוללת מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית, מערכת בלימה משודרגת, מערכת פליטה שונה וחישוקי 21 אינץ’ לצד חבילה משופרת של מערכות בטיחות אקטיביות עם בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת עד 210 קמ”ש ומערכת סיוע בחציית צמתים. מחיר גרסה זו עומד על 650 אלף שקלים.

בין לבין תתמקם הגרבה ההיברידית-נטענת שבזכות סוללה בקיבולת נטו של 19.4 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה חשמלי מלא של עד 87 ק”מ בנהיגה עד למהירות של 140 קמ”ש. לגרסה הזו שילוב של מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 190 כ”ס ומנוע חשמלי בהספק של 184 כ”ס היוצרים הספק משולב של 299 כ”ס. זה מספיק כדי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-6.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 215 קמ”ש. מחיר הגרסה ההיברידית-נטענת עומד על 580 אלף שקלים.

X3 ב.מ.וו ב.מ.וו X3 ב.מ.וו X3 פלאג אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד