אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה
ראשי » דו-גלגלי » עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה
ק.ט.מ 790 דיוק

עסקים כרגיל: ק.ט.מ 790 דיוק מתעדכן לכבוד השנה החדשה

בק.ט.מ משדרים עסקים כרגיל וממשיכים לרענן את היצע הדגמים, כאשר כעת מגיע תורו של 790 דיוק לקבל תוספת כוח ושורת עדכונים לכבוד 2025

אופיר דואק 13/01/2025 צלם: יצרן

בעודה נמצאת בעיצומו של תהליך הבראה, ממשיכה ק.ט.מ בשגרה ובתהליך רענון היצע הדגמים שלה כשהפעם מגיע תורו של ה-790 דיוק לקבל שורת עדכונים לשנת 2025. ק.ט.מ 790 דיוק הוצג לראשונה ב-2017, הוחלף כעבור מספר שנים ב-890 דיוק וב-2023 עשה קאמבק להיצע הדגמים של ק.ט.מ כדגם כניסה לסדרת דגמי הטווין במשפחת הדיוק.

השינוי המשמעותי אותו מקבל ה-790 דיוק הוא ביחידת ההנעה. עדין טווין מקבילי בנפח 799 סמ”ק, אך כעת הוא יוצע בשתי גרסאות. בגרסה בעלת התקינה האירופאית ישאר ההספק על 95 כ”ס ב-9,500 סל”ד כאשר ניתן יהיה לקבל את האופנוע עם הגבלת הספק המותאמת לדרגת רישוי A1. בשאר השווקים יגיע מעתה ק.ט.מ 790 דיוק עם יחידת הנעה משודרגת עם הספק שעלה ל-105 כ”ס. נתון המומנט בשתי גרסאות המנוע נותר זהה, ועומד על 8.8 קג”מ ב-8,000 סל”ד.

שדרוגים נוספים שבוצעו ב-790 דיוק הם מסך לוח מחוונים גד וגדול מעבר (5 אינץ’) עם גרםיקה חדשה ומספר מצבי תצוגה כולל תצוגת טלמטריה. באגף האלקטרוניקה נוספה מערכת בקרת וויילי עם שישה מצבים שונים, לצד אופציה לשני מצבי רכיבה נוספים, Track ו-Performance, לצד שלושת מצבי הרכיבה הסטנדרטיים: גשם, כביש וספורט. מעצבי ק.ט.מ ביצעו גם עדכון קל למסיכת החזית, שהיא עדין בעלת יחידת התאורה בסגנון העיצוב הקודם של ק.ט.מ ולא מיישרת קו עם ה-990 דיוק החדש שהוצג בשנה שעברה.


מעבר לכך נותר ו מכלולי הדיוק זהים לגרסת 2023 עם שילוב של מזלג הפוך 43 מ”מ ובולם אחורי מתכווננים מסדרת APEX של WP, כאשר למערכת הבלימה ישנם מלפנים צמד קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות וצמד דיסקים בקוטר 320 מ”מ. ק.ט.מ דיוק 790 דיוק יוצע בשנת 2025 בשתי צביעות חדשות ו”נקיות” יחסית מבחינת הגרפיקה של משטחי הגוף: כתומה עם חישוקים שחורים ושחורה עם חישוקים כתומים.

790 דיוק אופנוע ניקד ק.ט.מ ק.ט.מ 790 דיוק ק.ט.מ 790 דיוק 2025 ק.ט.מ דיוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד