אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S
ראשי » חדשות » יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S
פורשה 911

יותר חזקה אבל כבר לא ידנית: פורשה מציגה את ה-911 המחודשת בגרסת קאררה S

פורשה ממשיכה לרענן את משפחת ה-911 כאשר כעת מגיע תורם של דגמי הקאררה S שזוכים לתוספת כוח ומכלולים משודרגים, אבל מאבדים את האופציה לתיבה ידנית

אופיר דואק 10/01/2025 צלם: יצרן

באביב החולף הציגה פורשה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית שהגיעה לגיל 6. מתיחת הפנים הוצגה לראשונה בגרסאות הקאררה הסטנדרטיות כשבמקביל ניצלה פורשה את ההזדמנות לחשיפת הגרסה ההיברידית הראשונה בתולדות ה-911 תחת גרסת ה-GTS. מאז חושפת פורשה בהדרגה את מתיחת הפנים לגרסאות נוספות במשפחת ה-911 העניפה. אחרי שכבר ראינו עדכון ל-GT3 הקרבית ולקאררה T הידנית ומופחתת המשקל, מגיעה תור דגמי הקאררה S לקבל את העדכון המתבקש.

דגמי הקאררה S הם באופן מסורתי ספורטיביים וחזקים יותר מגרסאות הקאררה הרגילה, אך ממוקמים מתחת לגרסאות ה-GTS השריריות יותר. גם פורשה 911 קאררה S החדשה לשנת 2025 שומרת על ההיררכיה הזו, כשהיא מקבלת את העדכונים הקוסמטיים החיצוניים והפנימיים של הקאררה הרגילה, לצד כמה שינויים ייעודיים ובלעדיים עבורה.

ראשית, מנוע הבוקסר כפול המגדשים שזכה למגדשים חדשים בעלי מערכת קירור משופרת, כאשר התוצאה היא הספק מרבי שעלה ב-30 כ”ס ועומד על 480 כ”ס בסך הכל – הספק דומה לזה של גרסאות ה-GTS הקודמות של ה-911 לפני קבלת יחידת ההנעה ההיברידית. למרות תוספת ההספק, נתון המומנט נותר על 54 קג”מ, שזה כמה קג”מים פחות מאשר המנוע של ה-GTS היוצאת. זה מספיק עבור הקאררה S כדי לקצץ 0.2 שניה בזינוק ל-100 קמ”ש העומד כעת על 3.3 שניות עם חבילת הספורט כרונו ותיבת ה-PDK כפולת המצמדים. תיבת ההילוכים הידנית כבר לא תוצע כאופציה בדגמי הקאררה S. מזל שהיא קיימת לפחות בקאררה T.


בנוסף למנוע המעודכן, קיבלו דגמי הקאררה S כמה שדרוגים סטנדרטים מעניינים. מערכת הפליטה הספורטיבית של פורשה שהוצעה כאופציה בעבר היא ציוד תקני מעתה, החישוקים עם בקוטר 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור ונוספה סיוע וקטורי בפניה המתבססת על בלימת הגלגל האחורי פנימי בפניה. כל השינויים הללו אינם מוצעים בדגמי הקאררה הרגילים.

אם כבר הזכרנו את מערכת הבלימה, היא שודרגה לזו של הקאררה GTS הקודמת כשהיא כוללת דיסקים מוגדלים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור עם קאליפרים בצע אדום בשביל הלוק, כאשר בלמים קרמיים הם ציוד אופציונלי. עוד ברשימתה אופציות: מתלי ספורט אדפטיביים עם מרכב מונמך בס”מ ומערכת היגוי אחורי אקטיבי.
פורשה 911 קאררה S החדשה תוצע נכון לעתה בתצורת הנעה אחורית בלבד ובמרכבי קופה וקבריולה.

911 קאררה S פורשה פורשה 911 פורשה 911 קאררה S קאררה S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד