אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אצולה היברידית ב-2.5 מיליון שקלים: דגמי בנטלי החדשים הגיעו לישראל
ראשי » חדשות מקומיות » אצולה היברידית ב-2.5 מיליון שקלים: דגמי בנטלי החדשים הגיעו לישראל
בנטלי קונטיננטל

אצולה היברידית ב-2.5 מיליון שקלים: דגמי בנטלי החדשים הגיעו לישראל

בנטלי מתחילה לשווק בישראל את סדרות הקונטיננטל והפליינג ספור החדשות, אשר זכו ליחידת הנעה היברידית-נטענת המעניקה שיפור בביצועים ומצפון סביבתי נקי ב-2.5 מיליון שקלים

אופיר דואק 09/01/2025 צלם: אופיר דואק, יצרן

בשנה שעברה נכנסה בנטלי לעידן חדש כאשר הציגה דורות חדשים למשפחות דגמי מכוניות הנוסעים שלה: הקונטיננטל הספורטיבית והפליינג ספור הלימוזינית. הדור החדש של שני הדגמים מנסה לשמור על המסורת העיצובית והתכנונית עם אדפטציה לטכנולוגיה מודרנית, אך הבשורה המשמעותית באמת שהיא בגדר מהפך עבור בנטלי נמצאת מתחת למכסה המנוע.

תקנות זיהום האוויר המחמירות אילצו את בנטלי לוותר ולהיפרד ממנוע ה-W12 ששימש אותה מאז ראשית שנות ה-2000 בקונטיננטל GT שהוצגה תחת בעלות פולקסווגן. גם מנוע ה-V8 הקודם פינה את מקומו. מעתה מתהדרים דגמי בנטלי החדשים, הן הקונטיננטל GT ו-GTC והן הפליינג ספור, ביחידת הנעה היברידית-נטענת חדשה.

יחידת ההנעה ההיברידית החדשה מצוידת במנוע V8 כפול מגדשים חדש בנפח 4.0 ליטרים, ומצרפת אליו מנוע חשמלי היוצרים יחד הספק משולב של 782 כ”ס ו-102 קג”מ. יחידת ההנעה החזקה ביותר שהותקנה בבנטלי סדרתית. למרות משקל גבוה יותר בכ-200 קג”מ מאשר גרסאות ה-W12 מהדור היוצא, השיגה בנטלי שיפור בביצועים עם כמה עשיריות שניה פחות במיאוץ ל-100 קמ”ש לצד זמינות כוח מיידית באדיבות המנוע החשמלי. במקרה של הקונטיננטל GT מדובר בתאוצה ל-100 קמ”ש ב-3.2 במקום 3.6 שניות, כאשר המהירות המרבית נותרה על 335 קמ”ש.


ליחידת ההענה מצטרפת סוללה בקיבולת ברוטו של 25.5 קוט”ש האמורה לספק טטוח נסיעה של בין 81 ל-90 ק”מ בהתאם לדגם. הסוללה נטענת עלי ידי מערכת טעינה רגנטיבית או באמצעות טעינת AC בייתית בקצב של עד 11 קילוואט. באופן מפתיע אין עדין תמיכה בטעינת DC מהירה, אבל זה כנראה לא מה שידאיג את קהל היעד.

מעבר לכך דגמי בנטלי קונטיננטל ובנטלי פליינג ספור מהדור החדש נהנים ממתלי אוויר אדפטיביים חדשים בעלי טכנולוגיית שני תאים, היגוי אחורי אקטיבי ודיפרנציאל אחורי חכם המאפשר חלוקת כוח וקטורית עם הבטחה ליכולות דינמיות משובחות התואמות את השיפור בביצועים. כאופציה מוצעים מוטות מייצבים אקטיביים ומערכת בלמים קרמיים. מעבר לכך ימשיכו להציע דגמי הקונטיננטל והפליינג ספור את אחד מתאי הנוסעים המהודרים והמושקעים ביותר שכסף יכול לרכוש, עם איכות גימור גבוהה, שפע של עור בתפירה ידנית ומערכת שמע ברמה של אולם קונצרטים.

המחירים הם בהתאם להצהרת המעמד של הסמל בחזית, כשמדובר במחיר התחלתי לפני תוספות והתאמות אישיות שהן כמעט אינסופיות. מחירה של בנטלי קונטיננטל GT החדשה מתחיל ה-2.587 מיליון שקלים  ואילו מחיר הפליינג ספור מתחיל ב-2.437 מיליון שקלים. לא תופתעו לדעת שכמה לקוחות נאמנים כבר ביצוע הזמנה ומכוניות ראשונות מסדרת הדגמים החדשה של בנטלי אמורות לנחות בארץ ולהימסר כבר בשבועות הקרובים.

בנטלי בנטלי קונטיננטל GT בנטלי קונטיננטל GTC בנטלע פליינג ספור פליינג ספור קונטיננטל GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד