אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין
ראשי » חדשות מקומיות » BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין
BYD סיל U

BYD הולכת גם על היברידי ומתחילה לשווק את סיל U פלאג-אין

אחרי שבמשך שנתיים היא מובילה את שוק החשמליות בישראל, BYD מתחילה לשווק את סיל U גם בגרסה היברידית נטענת המבשרת על משפחת דגמי פלאג-אין שלמה שבדרך לכאן

אופיר דואק 17/12/2024 צלם: אוברדרייב, יצרן

על רקע ההאטה בביקושים למכוניות חשמליות באירופה בשנה האחרונה, BYD החליטה בצעד אסטרטגי להרחיב את פעילותה גם עם הדמי הפלאג-אין ההיברידים אותם היא מייצרת. אחרי ההצלחה המקומית הגדולה, טבעי שישראל תהיה מהשווקים האירופאים הראשונים שיזכו לקבל את הדגמים ההיברידיים של BYD אשר השיקה הבוקר את גרסת הפלאג-אין של הקרוסאובר המשפחתי סיל U.

הגרסה ההיברידית של BYD סיל U היא הדגם ההיברידי הראשון אותו משווקת החברה באירופה. הוא יסלול את הדרך לעוד שלל דגמים היברידיים נטענים שיצטרפו בשנה הקרובה גם לשוק הישראלי. הדגם הבא יהיה משפחתית סדאן בשם סיל 05 שישראל תהיה השוק האירופאי הראשון אליו היא תגיע כבר בעוד כחודש, עם מחיר תחרותי שיתחיל ב-175 אלף שקלים. אליה יצטרף במהלך 2025 גם הקרוסאובר משפחתי נוסף בשם SeaLion 05.

הטכנולוגיה ההיברידית של BYD זוכה לכינוי DM-i, קיצור של Dual Motor, כאשר עיקרה הוא שבנוסף למנוע החשמלי במצב ההיברידי מנוע הבנזין יכול לשמש להנעה ישירה של הגלגלים או כגנרטור לטעינת הסוללה במקביל להנעה החשמלית. כמובן שהסוללה, שהיא בקיבולת של 18.3 קוט”ש, ניתנת גם לטעינה חיצונית כולל אפשרות לטעינת DC אבל בקצב של 18 קילוואט. BYD סיל U מוצע בשתי תצורת הנעה של הטכנולוגיה ההיברידית נטענת הזו.


בגרסת ההנעה הקדמית ישנו מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי אשר בשילוב המנוע החשמלי מייצר הספק משולב של 218 כ”ס ו-30.6 קג”מ, מה שמספיק כדי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 170 קמ”ש. בגרסה זו הטווח החשמלי המוצהר עומד על 80 ק”מ עם צריכת דלק ממוצעת משולבת במצב ההיברידי של 15.6 ק”מ לליטר.

בגרסת ההנעה הכפולה מנוע ה-1.5 ליטר מקבל מגדש טורבו, כשאת הגלגלים האחוריים מניע בעל הצורך מנוע חשמלי נוסף הממוקם על הסרן האחורי. למערכת ההיברידית הזו הספק משולב של 324 כ”ס ומומנט של 56.1 קג”מ. התאוצה ל-100 קמ”ש מתקצר ב-3 שניות ועומדת על 5.9 שניות והמהירות המרבית היא 180 קמ”ש. הטווח החשמלי המוצהר מתקצר בגרסה זו ל-70 ק”מ כאשר צריכת הדלק הרשמית במצב ההיברידי עומדת על 13.5 ק”מ לליטר.

שתי הגרסאות של BYD סיל U ההיברידית מגיעים ברמת גימור דומה הכוללת לצד כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות גם ריפודי עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, תצוגת נתונים עילית, מצלמות 360 מעלות, גג שמש פנורמי וחישוקי 19 אינץ’. ההבדל היחידי הוא בכך שגרסת ההנעה הכפולה מציעה גם שני מצבי נהיגה נוספים לנהיגה בשטח.

אם עד כה מחירם של דגמים היברידים-נטענים בקטגוריית הגודל הזו היה בטריטוריה הרבע מיליון שקלים כשהם בנחיתות מול הדגמים החשמליים הנהנים מהטבות מס, הבשורה של BYD סיל U ההיברידית מגיעה בגזרת המחיר. מחיר גרסת ההנעה הקדמית עומד על 210 אלף שקלים, והוא זהה לזה של BYD סיל U החשמלית בתצורת הסוללה הגדולה. מחיר גרסת ההנעה הכפולה עומד על 235 אלף שקלים, מחיר הנמוך בכמה עשרות אלפי שקלים מדגמי פלאג-אין יפניים וקוראנים שהוצעו כאן בשנים באחרונות.

BYD BYD סיל U BYD סיל U DM-i BYD סיל U פלאג אין DM-i PHEV היברידי נטען
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד