אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר

מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו R1300 GS מגיע לישראל מעתה גם בגרסת האדוונצ'ר הקרבית עם יותר משקל, יותר אבזור ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. המחיר מתחיל ב-195 אלף שקלים

אופיר דואק 09/11/2024 צלם: יצרן

חודשים ספורים לאחר שהוצג בעולם, מתחיל בישראל שיווקו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר החדש. באופן מסורתי, גרסאות האדוונצ’ר במשפחת דגמי ה-GS של ב.מ.וו הן הגרסאות המאובזרות וממוקדות רכיבת השטח, כשבמקרה של ה-GS הבכיר מדובר גם בתצוגת תכלית טכנולוגית של ב.מ.וו שבאה להזכיר לכל אופנועי האדוונצ’ר שמסביב מי הייתה שם קודם.

ב.מ.וו R1300 GS החדש שהוצג לפני קצת יותר משנה הוא לא אופנוע שגרתי למראה, אבל גרסת ה-אדוונצ’ר שלו קופצת צעד אחד קדימה. הפנס הקדמי המשלב גופי תאורת לד בצורת X נשמר כשמסביבו פלסטיקת חזית חדשה, כנף קדמית גדולה יותר ומיכל דלק חדש ועצום בנפחו (30 ליטר) שגונב את ההצגה ומקנה לאדוונצ’ר מראה של קרנף על גלגלים.

המתלים בגרסת האדוונצ’ר שודרגו והם בעלי מהלך ארוך יותר של 210 מ”מ מלפנים ו-220 מ”מ מאחור, כאשר כל הכלים המגיעים ארצה מצוידים כסטנדרט במערכת המתלים האקטיבית DSA. מערכת זו משנה את מאפייני השיכוך והקשיחות עם התאמה למצבי הרכיבה הנבחר. בנוסף המתלים מצוידים במערכת איזון גובה אוטומטית כך שנמנעת שקיעה של האופנוע כאשר הוא עמוס, כשבמהירויות נמוכות ובזמן עמידה מנמיך האופנוע את עצמו ב-3 ס”מ כדי להקל על הרוכב ולשפר את יכולת התמרון.


יחידת ההנעה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר נותרה ללא שינוי. הוא מונע על ידי מנוע בוקסר בנפח 1,300 סמ”ק המפיק 145 כ”ס ב-7,750 סל”ד ומומנט מרבי של 15.2 קג”מ ב-6,500 סל”ד, אך בגרסת האדוונצ’ר הוא צריך להתמודד עם תוספת של 30 ק”ג נוספים למשקל העצמי (268 ק”ג כולל דלק) הודות למיכל הדלק הגדול ותוספת האבזור. נכון לעתה גרסת האדוונצ’ר מציעה גם אפשרות לתיבת ASA האוטומטית, שבדומה לתיבת ה-Y-AMT של ימאהה מנגנון אלקטרו-מכאני בפיקוד מחשב מסוגל לבצע את פעולות שילוב ההילוכים והמצמד, או לאפשר לרוכב להעביר הילוכים על ידי מתגים המותקנים על הכידון ללא שימוש במצמד.

רשימת האבזור הארוכה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות וזיהוי תנועה בשטחים מתים ותאורת לד אדפטיבית בחזית מתים לצד שלל מערכות עזר אלקטרוניות לרוכב, זיווד מקורי וחימום לידיות ולמושבים. ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר יוצע בישראל בארבע רמות גימור (Pure, 3B, טרופי ו-719) הנבדלות בינהן בצביעה, בגימורים החיצונים ובפרטי אבזור חיצוני שונים.
מחירו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר מתחיל ב-195 אלף שקלים לגרסת ה-Pure ומגיע עד ל-207 אלף שקלים לגרסת ה-719 המסוגננת. עבור תיבת ההילוכים האוטומטית נדרשת תוספת של 10,000 שקלים.

BMW R1300 GS ADV 13BMW R1300 GS ADV 13Preview
BMW R1300 GS ADV 07BMW R1300 GS ADV 07Preview
BMW R1300 GS ADV 08BMW R1300 GS ADV 08Preview
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רPreview
ב.מ.וו R1300 GSב.מ.וו R1300 GSPreview
BMW R1300 GS ADV 10BMW R1300 GS ADV 10Preview
BMW R1300 GS ADV 15BMW R1300 GS ADV 15Preview
BMW R1300 GS ADV 11BMW R1300 GS ADV 11Preview
BMW R1300 GS ADV 17BMW R1300 GS ADV 17Preview
BMW R1300 GS ADV 16BMW R1300 GS ADV 16Preview
BMW R1300 GS ADV 01BMW R1300 GS ADV 01Preview
BMW R1300 GS ADV 02BMW R1300 GS ADV 02Preview
BMW R1300 GS ADV 03BMW R1300 GS ADV 03Preview
BMW R1300 GS ADV 04BMW R1300 GS ADV 04Preview
BMW R1300 GS ADV 05BMW R1300 GS ADV 05Preview
BMW R1300 GS ADV 06BMW R1300 GS ADV 06Preview
BMW R1300 GS ADV 09BMW R1300 GS ADV 09Preview

bmw R1300 GS אדוונצ'ר אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 GS ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד