אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
ראשי » חדשות מקומיות » במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
הונדה HR-V

במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית

הקרוסאובר הקומפקטי של הונדה המתבסס על הג'אז נוחת בישראל לראשונה בדור הנוכחי, כשהוא ינסה להציע אלטרנטיבה היברידית ויקרה בסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים

אופיר דואק 18/09/2024 צלם: יצרן

הונדה הייתה חלוצת רכבי הקרוסאובר הקטנים עם ה-HR-V המקורי שהתבסס על פלטפורמת הסיוויק והציע עיצוב אופנתי ומידות קומפקטיות כשהוא מקדים ביותר מעשור את אופנת רכבי הפנאי המבוססים על מכוניות סופר מיני. מספר שנים אחרי הפסקת הייצור של הדור הראשון חזרה  הונדה לייצר את ה-HR-V, הפעם על בסיס הג’אז, כאשר הדור הנוכחי נחשף בשנת 2021 ומגיע כעת ארצה לאחר מתיחת פנים אותה עבר בשנה החולפת.

אחרי היעדרות ארוכה חוזרת הונדה לשווק בישראל את ה-HR-V כשהוא מקדים את תחילת השיווק של הגרסה העדכנית באירופה. מדובר בתוספת משמעותית לאולם התצוגה המקומי של הונדה שהידלדל למדי בשנים האחרונות, לקראת הגעתו הצפויה בעתיד של ה-CR-V החדש ויתכן שגם ה-ZR-V (שבארה””ב נמכרת תחת השם HR-V, אבל זה כבר סיפור אחר) הממוקם בינו לבין ה-HR-V בהיררכיית דגמי הקרוסאובר של הונדה.

בדור הנוכחי הונדה HR-V מתבסס גם הוא על הג’אז, אך מציע מידות נדיבות יחסית לקרוסאוברים קטנים מסוגו עם אורך כולל של 435 ס”מ ובסיס גלגלים של 261 ס”מ שמקרבים אותו לסגמנט המשפחתי. עיצוב הקוקפיט אימץ מהג’אז את מערכת המולטימדיה והפנאל המרכזי ועוד מהאחות הקטנה הגיעה מערכת קיפול המושבים המודולארית המסוגלת לייצר רצפה שטוחה עם נפח טעינה של יותר מ-1,200 ליטרים.


 

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-HR-V המכונה e:HEV זהה לזו שבג’אז עליה היא מתבססת. מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המספק 107 כ”ס ו-13.4 כ”ס משמש ברוב הזמן כגנרטור הטוען סוללת ליתיום-יון, ממנה ניזון מנוע חשמלי בהספק של 131 כ”ס המניע את הגלגלים הקדמיים באופן ישיר במהירויות נמוכות במצב חשמלי מלא. במהירות שיוט בין עירוניות מנוע הבנזין מספק את ההנעה העיקרית כאשר ישנו גם מצב היברידי המשלב את מנוע הבנזין והמנוע החשמלי בהתאם לתנאי הדרך, כאשר הדגש הוא השגת צריכת דלק נמוכה ככל הניתן. בהונדה מצהירים כי צריכת הדלק הממוצעת של ה-HR-V עומדת על 18.5 ק”מ לליטר, כאשר התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 170 קמ”ש.

מחירו ההתחלתי של הונדה HR-V החדש מתחיל בלא פחות מ-205 אלף שקלים לרמת הגימור ‘אלגנס’, מחיר דומה לזה של הגרסאות המאובזרות של קרוסאוברים משפחתיים פופולאריים דוגמת יונדאי טוסון, קיה ספורטאז’ או לזה של טויוטה ראב 4 ההיברידי, כולם גדולים משמעותית מההונדה.
ברמת האבזור הבסיסית מצויד הונדה HR-V בפנסי לד קדמיים, חימום למושבים וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’, כאשר אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת תיקון סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית וזיהוי תמרורים.

ברמת הגימור ‘אדוונס’ מצטרפים למפרט גם ניטור תנועה בשטחים מתים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית ותאורה עוקבת פניה. מחירו של ה-HR-V ברמת גימור זו כבר מתייצב על 220 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של לקסוס LBX הקטן יותר אך המאובזר לא פחות, שלא לדבר על שלל דגמים של רכבי פנאי חשמליים.

הונדה הונדה HR-V הונדה HR-V e:HEV הונדה HR-V היברידי קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד