אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הפליינג ספור חוזרת והיא הסדאן החזקה ביותר בהיסטוריה של בנטלי
ראשי » חדשות » הפליינג ספור חוזרת והיא הסדאן החזקה ביותר בהיסטוריה של בנטלי
בנטלי פליינג ספור

הפליינג ספור חוזרת והיא הסדאן החזקה ביותר בהיסטוריה של בנטלי

ההתחדשות של בנטלי בעידן ההיברידי ממשיכה כשלאחר הקונטטינטל מוצגת כעת גם פליינג ספור חדש עם יותר מ-800 כ"ס שהופכים אותה לסדאן החזקה ביותר של בנטלי אי פעם

אופיר דואק 11/09/2024 צלם: יצרן

במשך שנים עד ההיפרדות מרולס רויס נחשבה בנטלי כאחות היותר ספורטיבית במשפחה, שנועדה עבור מי שגם נוהגים במכונית שלהם מידי פעם ולא רק מוסעים על ידי הנהג הפרטי. בהתאם לכך פיתחה בנטלי מסורת של מכוניות פאר לימוזיניות שגם הציעו ביצועים שריריים, מבלי להזניח כמבן את ההידור והנוחות הראויות והמתבקשות בקרב המהעמד האריסטוקרטי,  אך בסופו של דבר היו זהות ברובן לדגמי רולס רויס.

המעבר לבעלות פולקסווגן פתח בפני בנטלי עידן חדש שבו המשיכה להציע לימוזינות על. הבכירה בהן הייתה המולזאן שיוצרה הופסק ולא זכתה למחליפה (כיוון שבבנטלי העדיפו להתמקד בבנטאייגה המוחצן וסר הטעם) והעיקרית הייתה הקונטיננטל פליינג ספור (Flying Spour) שחלקה בסיס משותף עם הקונטיננטל GT. לפני חודשים ספורים חשפה בנטלי את הדור החדש של הקונטיננטל GT, כך שהגעתה של פליינג ספור חדשה בהקדם הייתה צעד צפוי.

כעת חושפת בנטלי את הפליינג ספור החדשה שכבר לא נושאת את השם קונטיננטל כדי לבדל אותה מהאחות בתצורת קופה, אך מבט עליה לא משאיר מקום לטעיות. העיצוב שהוא אבולוציה אלגנטית, מודרנית ומלוטשת לקווים של הקונטיננטל מראשית שונות ה-2000, כשהשוני העיקרי בפליינג ספור הוא כמובן בדלתות הקדמיות הקצרות יותר והוספת צמד הדלתות הנוסף מאחורי קורה B שמגובות בבסיס גלגלים ארוך יותר העומד על למעלה משלושה מטרים.

 




יחידת ההנעה זהה לזו שבקוננטיננטל GT כשהיא מתבססת על מנוע ה-V8 בנפח 4.0 שיהיה המנוע הבנזין העיקרי של בנטלי בעשור הקרוב אחרי שנפרדה ממנוע ה-W12 הייחודי ששימש אותה מראשית שנות ה-2000. המנוע כפול המגדשים בעל מערכת הזרקה ישירה בלחץ של 350 באר מספק 600 כ”ס ו-81.5  קג”מ ומסתייע במנוע חשמלי בהספק של 190 כ”ס ו-45.6 קג”מ. המנוע החשמלי מסייע בתאוצה המיידית כדי להתגבר על השהיית הטורבו ויכול גם להניע את המכונית בעצמו לטווח של עד 76 ק”מ במהירות של עד 140 קמ”ש הודות לסוללת 25.9 קוט”ש.





ההספק המשולב של המערכת ההיבירידית עומד על 782 כ”ס ו-102 קג”מ, מה שהופך את הפליינג ספור החדשה למכונית הסדאן החזקה ביותר שייצרה בנטלי אי פעם. הביצועים בהתאם, כאשר הלימוזין המדושנת מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות. ההנעה בפליינג ספור היא כפולה כמקובל בבנטלי בעשורים האחרונים, ולמרות היותה גדולה וכבדה משמעותית מהקונטיננטל GT (שהיא לא בדיוק בריה קלילה בפני עצמה) בבנטלי מצהירים על היכולות הדינמיות שלה שמסתייעות בדיפרנציאל אחורי אקטיבי שהוא גם מוגבל החלקה המאפשר חלוקת כוח וקטורית בפניות וחלוקת משקל כמעט מאוזנת עם 51.7% לטובת הסרן הקדמי. אל אלו מצטרפים בולמי זעזועים אדפטיביים עם תא כפול לטובת טווח שיכוך נרחב ומאוזן יותר והיגוי אחורי כסטנדרט. אם אתם צריכים יותר נוחות ופרקטיות מאשר בקונטיננטל GT, ספר ההזמנות של הפליינג ספור נפתח והיא תתחיל להתגלגל מפס הייצור כבר בסוף השנה.

BentLey Flyng Spur 2025 06BentLey Flyng Spur 2025 06Preview
BentLey Flyng Spur 2025 05BentLey Flyng Spur 2025 05Preview
BentLey Flyng Spur 2025 08BentLey Flyng Spur 2025 08Preview
BentLey Flyng Spur 2025 07BentLey Flyng Spur 2025 07Preview
BentLey Flyng Spur 2025 09BentLey Flyng Spur 2025 09Preview
BentLey Flyng Spur 2025 01BentLey Flyng Spur 2025 01Preview
BentLey Flyng Spur 2025 11BentLey Flyng Spur 2025 11Preview
BentLey Flyng Spur 2025 13BentLey Flyng Spur 2025 13Preview
BentLey Flyng Spur 2025 12BentLey Flyng Spur 2025 12Preview
BentLey Flyng Spur 2025 02BentLey Flyng Spur 2025 02Preview
BentLey Flyng Spur 2025 03BentLey Flyng Spur 2025 03Preview
בנטלי פליינג ספורבנטלי פליינג ספורPreview
BentLey Flyng Spur 2025 10BentLey Flyng Spur 2025 10Preview
BentLey Flyng Spur 2025 14BentLey Flyng Spur 2025 14Preview

בנטלי בנטלי פליינג ספור פליינג ספור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד