אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שרירים בשטח: שברולט קולראדו ZR2 החדש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » שרירים בשטח: שברולט קולראדו ZR2 החדש בישראל
שברולט קולוראדו ZR2

שרירים בשטח: שברולט קולראדו ZR2 החדש בישראל

גרסת השטח הקרבית של שברולט קולוראדו החדש מגיעה לישראל עם מנוע מוגדש במקום מנוע V6 אטמוספרי, אך עם יותר כוח ומפרט שטח משודרג שאיתו יחזיר מלחמה לריינג'ר ראפטור

אופיר דואק 08/09/2024 צלם: יצרן

אופנת הטנדרים הקיצונים לשטח שפורחת בארה”ב הגיעה בשנים האחרונות גם לישראל, ובהתאם לכך גם המאבק בין פורד לשברולט על הבכורה הקטגוריה. שברולט קולוראדו ZR2 היה הסופר טנדר הראשון להגיע ארצה ביבוא רשמי, כשלאחר מכן הצטרף אליו פורד ריינג’ר ראפטור ואפילו טויוטה ניסת לגנוב קצת תשומת לב עם גרסת ה-GR המשודרגת של ההיילקס.

כעת נוחת בישראל שברולט קולוראדו ZR2 החדש, זאת לאחר שבשנה שעברה הציגה שברולט דור חדש של הטנדר הקומפקטי שלה שלא מיובא ארצה בגרסאותיו הרגילות. כרגע מדובר בגרסה הסטנדרטית של ה-ZR2 שמוצע בארה”ב גם עם חבילות Desert Boss ו-ביזון קרביות במיוחד שלא צפויות להגיע לישראל נכון לעתה, אבל ממש לא מדובר בטנדר צנוע.

מעבר לעיצוב המחודש ותא הנוסעים החדש והמודרני יותר להם זכה הקולוראדו לקראת 2024, גרסת ה-ZR2 מתהדרת בעיצוב קרבי יותר עם פגושים שונים המעניקים זוויות גישה משופרות, כונסי אוויר מוגדלים וטבעות גרירה מאסיביות. בזכות צמיגי שטח קרביים בקוטר 33 אינץ’ הוא מתנשא לגובה של 207 ס”מ עם מרווח גחון מרשים של 27.3 ס”מ, זווית גישה של 38.3 מעלות וזווית נטישה של 25 מעלות.


את מקומו של מנוע ה-V6 האטמוספרי בנפח 3.6 ליטר מהדור הקודם תופס כעת מנוע ארבע צילינדרים צנוע יותר בנפח 2.7 אך עם מגדש טורבו. ההספק נותר דומה 310 כ”ס במקום 308 כ”ס בדור היוצא, אך נתון המומנט זינק מ-38.1 קג”מ חביבים ל-59.4 קג”מ בשרניים המתקבלים ב-3,000 סל”ד. מדובר ב-18 כ”ס ובכ-10 קג”מ יותר מאשר בפורד ריינג’ר ראפטור בתקינה האירופאית שמגיע ארצה, אבל כמעט 100 כ”ס פחות מאשר בגרסה האמריקאית שלו. בכל מקרה, צפוי שיפור משמעותי בביצועים לעומת ה-ZR2 הקודם.

שברולט קולראדו ZR2 מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה ותיבת העברה עם יחס העבר הנמוך כמובן. מערכת המתלים המשודרגת המשלבת בולמי מולטימאטיק DCCV אדפטיביים עם מהלך ארוך, אם כי מאחור נשמרת התצורה של קפיצי עלה כדי לשמור על יכולת העמסה גבוהה יחסית. לטובת יכולת השטח מצטרפות גם נעילות דיפרנציאל מלפנים ומאחור, מגוון מצבי שטח, מיגוני גחון מקוריים ואפילו  צמד מצלמות גחון שיעזרו לנהג במעבר מכשולים טכניים.

מחירו של שברולט קולוראדו ZR2 החדש בישראל עומד על 420 אלף שקלים, התייקרות משמעותית של כ-80 אלף שקלים ביחס למחירו של ה-ZR2 כאשר הגיע לישראל לראשונה לפני כשנתיים, אם כי עדין נמוך בעשרות אלפי שקלים מפורד ריינג’ר ראפטור שהוא המתחרה הישיר בארה”ב וגם בישראל.

ZR2 טנדר שטח קולוראדו ZR2 שברולט שברולט קולוראדו שברולט קולוראדו ZR2
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד