אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אופנוע אדוונצ’ר או קטנוע? קימקו CV R5 רוצה להיות גם וגם
ראשי » דו-גלגלי » אופנוע אדוונצ’ר או קטנוע? קימקו CV R5 רוצה להיות גם וגם
קימקו CV R5

אופנוע אדוונצ’ר או קטנוע? קימקו CV R5 רוצה להיות גם וגם

קימקו ממשיכה לטשטש את הפער בין קטנוע לאופנוע, כאשר היא חושפת קטנוע אדוונצ'ר חדש עם פרינג ולוק קרבי במיוחד שיגיע בשנה הבאה לאירופה

אופיר דואק 14/08/2024 צלם: יצרן

אופנת האדוונצ’ר הגיעה בשנים האחרונות גם לעולם הקטנועים, כשמידי שנה מגיעים לשוק עוד דגמים שמנסים לתת לרוכב תחושה של מגלה ארצות גם אם הוא שליח של וולט. אופנת האדוונצ’ר הזו לא מסתכמת רק בחיפויי פלסטיק וצמיגים בשרניים, היא גם הזדמנות להוליד עוד יצורי כלאיים כדי לגשר על הפער בין קטנוע לאופנוע. הונדה X-ADV הוא דוגמא מוצלחת שכם נמכרת בקצב מרשים, מה שמאלץ את המתחרים להגיב.

קימקו הגיבה והציגה בתערוכת מילאנו האחרונה את ה-CV L6 המוזר למראה, המשלב מכלולים “אופנועיים”, פלסטיקה מלאה של קטנוע במראה אדוונצ’ר ואפשרות לשאת סט מזוודות. באירוע שערכה קימקו לאחרונה לציון 60 שנות קיומה חשפה החברה מספר דגמי קטנועים חדשים, כשהמעניין והרלוונטי ביותר הוא עוד קטנוע אדוונצ’ר בשם CL R5 שמנסה להעניק פרשנות נוספת ואפילו יותר ייחודית מה-CV L6.

בעיצוב הגוף, השדרה המרכזית הגבוהה ומבנה המושב השטוח ישנו דמיון גדול ל-CV L6, אך מה שמייחד את קימקו CV R5 הוא עיצוב החזית שבה הפנס הקדמי מוטמע במעין פרינג מלא המשתלב עם משקף מובנה גבוה, מה שמעניק לו מראה של אופנוע אדוונצ’ר גדול שנועד לחצות מדבריות. יחד עם הצבע הצהוב הזרחני איתו נחשף הקטנוע, אי אפשר שלא לזהות דמיון להוסקוורנה נורדן 901.


מבט מהצד חושף שהמנוע ממוקם קרוב יחסית לחזית כדי לשפר את חלוקת המשקל ומרכז הכובד, כשהוא שוכן במה שנראה כשלדת צינורות חשופה חלקית. בדומה ל-L6 גם ב-R5 ישנו שילוב של חישוקי 15 אינץ’, מזלג הפוך וכידון גבוה, אך הוא עושה שימוש בבולם אחורי קונבנציונלי יותר ולא בתצורה אופקית. גם מקומן של מזוודות הצד נעדר לטובת מראה אחיד וזורם יותר, וגם בגלל מקיום המפלט הגבוה האופייני לז’אנר, אך בקימקו מבטיחים שיש חלל מטען גדול מאד תחת המושב.

כרגע קימקו לא חושפת פרטים טכניים מלאים על הקטנודוונצ’ר החדש שלה, למעט העובדה שהוא יצויד במנוע סינגל בנפח 427 סמ”ק, מעט גדול יותר מהמנוע של קטנוע המנהלים שלה אקסייטינג 400, ועם הספק שיגרד את הרף המותר בקטגוריית A1. התמסורת תהיה אוטומטית כמובן, כשבאופן מעניין ההינע הסופי יתבצע באמצעות שרשרת בדומה למה להונדה X-ADV אך התמסורת תהיה CVT מקובלת ולא כפולת מצמדים כמו בהונדה. קימקו CV R5 יהיה מצויד במערכת ABS מתבקשת אך גם במערכת בקרת משיכה, בקרת שיוט וכמובן מסך TFT צבעוני גדול בעל תצוגת מידע משתנה.
הפרטים המלאים על הקטנוע החדש אמורים להתפרסם סמוך לחשיפה המלאה שתיעשה בתערוכת מילאנו הקרובה.

CV R5 קטנוע אדוונצ'ר קימקו קימקו CV R5
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד