אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל
פולקסווגן טיגואן

בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל

הדור החדש של פולקסווגן טיגואן נוחת בישראל עם חזית ומערכת מולטימדיה בהשראת דגמי ה-ID החשמליים, ועם תג מחיר גבוה משמעותית מהדור היוצא

אופיר דואק 12/08/2024 צלם: יצרן

פולקסווגן מתחילה לשווק השבוע בישראל את הדור החדש של הטיגואן, אחד מלהיטי המכירות של פולקסווגן באירופה ובעולם שאצלנו זכה להצלחה מפתיעה דווקא בגרסת ה”אולספייס” המוארכת בעלת שורת המושבים השלישית. זהו הדור השלישי של הטיגואן אשר נחשף לראשונה בדיוק לפני שנה, וכמו בעבר הוא מתמקם בהיצע רכבי הפנאי של פולקסווגן בין הטירוק הקומפקטי לבין הטיגואן אולספייס תואם הקודיאק.

הטיגואן החדש מבוסס גם הוא על הפלטפורמה המודולארית של הדור היוצא, אך לאחר שזו עבר שורת שיפורים ועדכונים מקיפה בין היתר בשיפור בידוד הרעשים ואיכות הנסיעה, הקשחת המרכב והתאמה לדור החדש של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות לנהג. בסיס הגלגלים נותר זהה לטיגואן הקודם (268 ס”מ), אך האורך הכללי צמח במספר סנטימטרים ל-454 ס”מ בסך הכל המעמידים אותו במקביל לקרוסאוברים כמו קיה ספורטאז’ ויונדאי טוסון.

העיצוב החיצוני מיישר קו עם הקו העדכני של פולקסווגן, כאשר החידוש העיקרי הוא בעיקר בחזית המאמצת אלמנטים מדגמי ה-ID החשמליים כמו הפס החייכני הנמתח בין שתי יחידות התאורה הקדמיות בטכנולוגיית לד מטריקס. תא הנוסעים גם הוא מיישר קו עם דגמי ה-ID החשמליים, וזה אומר שבנוסף ללוח המחוונים הדיגיטלי ישנו מסך מולטימדיה גדול במרכז הדשבורד (12.9 אינץ’ כסטנדרט, 15 אינץ’ ברמת הגימור הגבוהה) שמרכז את רוב תפעול המערכות השונות, מינימום מתגים בלוח המכשירים ושילוב של שמטחי מגע בסגנון סליידרים לתפעול בקרת האקלים, סידור שסקודה כבר החליטה בחוכמה לוותר עליו.


לישראל יגיע הטיגואן נכון לעתה בגרסת הנעה אחת בלבד, מנוע 1.5 ליטר טורבו עם תגבור היברידי קל, כאשר ההספק המרבי עומד על 150 כ”ס ו-25.5 קג”מ כמו בטיגואן היוצא, העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. על הכביש הנתונים הללו מתורגמים ל-9.1 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 210 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.9 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן. גרסאות 2.0 ליטר, הנעה כפולה וגרסה היברידית נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של כ-100 ק”מ לא מגיעות כרגע ארצה בין היתר משיקולי מחיר.

ומחיר הוא נקודה רגישה בטיגואן החדש שמתייקר בגרסת הבסיס שלו בלא פחות מ-28 אלף שקלים. מחירו של פולקסווגן טיגואן החדש ברמת גימור Life עומד על 218 אלף שקלים. למרות שהוא מגיע מצויד במכלול מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, 9 כריות אוויר, תצוגת נתונים עילית ומצלמות היקפיות, מחירו של פולקסווגן טיגואן החדש גבוה יותר מזה של סקודה קודיאק החדש שהושק כאן בשבוע שעבר, שמציע מידות גדולות יותר ושורת מושבים שלישית. למעשה, הטיגואן החדש יקר אפילו יותר מהטיגואן אולספייס שממשיך להגיע ארצה, אך מבוסס על הדור היוצא.

בנוסף לרמת הגימור הבסיסית ניתן יהיה לקבל את פולקסווגן טיגואן החדש ברמת גימור R Line עם סממני עיצוב ספורטיביים, חישוקי 19 אינץ’ וגג שמש פנורמי, אך גם עם שדרוג משמעותי בדמות בולמים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית בתוספת של 37 אלף שקלים. רמת גימור R Line Plus המוסיפה מושבים חשמליים עם חימום, קירור ועיסוי, ריפודי עור, חישוקי 20 אינץ’ ומערכת מולטימדיה משודרגת מקפיצה את מחירו של הטיגואן ל-265 אלף שקלים.

טיגואן פולקסווגן פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן 2024 פולקסווגן טיגואן החדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד