אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
ראשי » חדשות » SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
איסוזו MU-X

SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן

רכב ה-SUV המבוסס על איסוזו דימקס זוכה למתיחת פנים הכוללת שיפורים הצפויים גם להגיע לאח בבגדי העבודה. לישראל הוא עדין מסורב עליה

אופיר דואק 17/06/2024 צלם: יצרן

כבר שנים ארוכות שאיסוזו מוכרת בישראל רק דגם אחד, הדימקס לדורותיו שבמשך שני עשורים נחשב לאחד מהטנדרים המוצלחים והמצליחים במקומותינו. קודם להגעתו של הדימקס זכתה איסוזו להצלחה נראה גם בשוק רכבי ה-SUV עם דגמי הטרופר שייצורו הופסק במקביל לשינוי בהרגלי הצרכנים שהחלו להעדיף רכבי קרוסאובר רכים שרק נראים קשוחים.

בעולם לעומת זאת, לא נטשה איסוזו לגמרי את סגמנט רכבי ה-SUV. למעשה כבר לא מעט שנים יש לה להיט מכירות בתאילנד ובשווקי המזרח הנקרא MU-X (ובעבר MU-7). מדובר בגרסת SUV על בסיס הדימקס, המתהדרת בתא נוסעים מהודר ובשרות מושבים שלישית המאפשרת הסעה של 7 נוסעים כולל נהג. אגב, מדובר בסגמנט פורח בתאילנד שם נמכרות גרסאות דומות גם לטנדרים של מיצובישי (פאג’רו ספורט), טויוטה ואפילו פורד ריינג’ר.

בימים אלו מציגה איסוזו את המהדורה העדכנית של ה-MU-X לאחר שעבר מתיחת פנים משמעותית ראשונה לדור הנוכחי שהוצג לקראת 2021. חלק מהשינויים הללו צפויים להגיע בקרוב גם לאח בבגדי העבודה. חיצונית ניתן להבחין בעיצוב מחודש לחזית, המשלב שבכה קדמית חדשה בולטת ומודגשת, יחידות תאורה חדשות וצרות יותר עם חתימת LED חדשה ועיצוב מסוגנן וספורטיבי לפגושים. ברמת הגימור הבכירה ישנם מעתה חישוקי 20 אינץ’ אופנתיים, לא משהו שהדימקס אמור לנעול.


תא הנוסעים נותר דומה במראו לזה המכור, אך מעתה ישנו מסך דיגיטלי צבעוני 7 אינץ’ בעל תצוגה משתנה המשמש כלוח מחוונים, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע 9 אינץ’ כסטנדרט, מושבים בעיצוב חדש ודיפונים איכותיים יותר. כבר בדור הנוכחי איסוזו דימקס מביא איתו יתרון בסגמנט בדמות מערכות בטיחות אקטיביות. ב-MU-X המחודש משלבת איסוזו מכלול של מערכות ADAS מתקדם יותר עם יכולות נהיגה חצי אוטונומית עם אפשרות שמירה על נתיב, סיוע בזחילה בפקקים ומצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות.

מבחינה מכאנית לא עשתה איסוזו שינויים מהותיים ב-MU-X והוא ימשיך להיות מוצע עם צמד מנועי טורבו דיזל. הראשון מוכר לנו גם מהדימקס המשווק בישראל והוא בנפח 1.9 ליטר והספק מעט נמוך יותר העומד על 150 כ”ס, ואילו השני בנפח 3.0 ליטר המספק 190 כ”ס. שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. כל הגרסאות מגיעות בתצורת הנעה כפולה, כאשר רמת הגימור הבכירה המכונה RS מצוידת במערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה ונעילת דיפרנציאל לטובת יכולת עבירות ראויה.

למרות פוטנציאל ההצלחה הצפוי לו בשוק הישראלי, לישראל אין סיכוי שה-MU-X יגיע בעתיד הנראה לעין כיוון שהוא אינו מיוצר בתקינה אירופאית. תאורטית היה ניתן להתגבר על מכשול זה ביבוא מוגבל של עד 400 יחידות כי שנוהגים לא מעט יבואנים של יצרניות סיניות עלומות, אך למרבה הצער גם פרצה זו לא ניתנת למימוש כיוון שאיסוזו לא מייצרת את ה-MU-X עם הגה שמאלי. די חבל כי רכב SUV עם יכולת שטח, במחיר הגיוני ועם שורת מושבים שלישית הוא מה שלא מעט ישראלים חובבי טיולים היו שמחים לרכוש.

SUV איסוזו איסוזו MU-X איסוזו דימקס רכב פנאי 7 מקומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד