אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טויוטה היילקס על הכוונת של BYD
ראשי » חדשות » טויוטה היילקס על הכוונת של BYD
BYD

טויוטה היילקס על הכוונת של BYD

BYD רוצה להיכנס גם לקטגוריית הטנדרים וחושפת פרטים ראשונים על הפיקאפ שלה שאמור להתחרות ראש בראש בטויוטה היילקס. למרבה ההפתעה, הוא לא אמור להיות חשמלי

אופיר דואק 03/04/2024 צלם: יצרן

אחרי שכבשה את פסגת המכירות בשוק הסיני, הציגה מותג יוקרה חדש ואפילו מכונית על מכוונת BYD כעת גם אל קטגוריית הטנדרים בגודל בינוני. רוב הטנדרים בקטגוריית הגודל הזו הם דגמים גלובליים והדגם הבולט שמוביל אותה במשך שנים הוא ההילקס של טויוטה שעושה כמעט בכל יבשת בה הניח את גלגליו. טנדר גלובלי שכזה בהחלט משרת את תוכניות ההתרחבות של BYD, וכעת אחרי לא מעט שמועות ותמונות ריגול היא משחררת פרטים ותמונות ראשונות תחת הסוואה של הטנדר אותו היא מפתחת.

מדובר בטנדר בעל קבינה כפולה בגודל דומה לזה של היילקס, עם אורך של כ-530 ס”מ ובסיס גלגלים של יותר מ-3 מטרים. גם מתחת לעיטוף ההסוואה ניתן להבחין בקווים קובייתיים מאסיביים, יחידות תאורה רבועות ובתי גלגלים בולטים ורבועים. קצת בניגוד למקובל כיום כשעיצובי הטנדרים מנסים להיות קצת יותר נעימים וזורמים לעין. קווי העיצוב מזכירים לא במעט את רכב השטח החדש שהציגה BYD לאחרונה תחת תת המותג החדש פאנג צ’נג באו. BYD לא מפרסמת תמונות פנים, אך על פי תמונות ריגול בעבר ניתן לצפות ללוח מחוונים דיגיטלי מלא ומסך מולטימדיה גדול, בטח ביחס למקובל בקטגוריה. לא בדיוק מה שצריך ברכב עבודה קשוח, אבל תואם את היומרה ההייטקית של BYD, אם כי לא כל תפעול מערכותה רכב יעשה דרך המסך המרכזי.

ההפתעה בטנדר של BYD היא מתחת למכסה המנוע. למרות שהיא אחת מיצרניות הרכב המובילות בתחום ההנעה החשמלית, ויצרנית סוללות ענקית בפני עצמה, הטנדר של BYD לא אמור להיות חשמלי, לפחות לא בלשב ראשון. זה מפתיע גם לאור העובדה שהמתחרות הפוטנציאליות מפתחות גרסאות חשמליות לטנדרים שלהן, כמו למשל איסוזו שחשפה לאחרונה אב טיפוס לדימקס חשמלי.


הטנדר של BYD אמור להציע מערכת הנעה היברידית נטענת אשר תספק טווח נסיעה משולב של למעלה מ-1000 ק”מ לצד יכולת נהיגה חשמלית מלאה לטווח של 100 ק”מ. בכך אמורה BYD להקדים את פורד ופולקסווגן שהמפתחות גרסת פלאג אין לאמרוק/ריינג’ר וגם את טויוטה, שכרגע מציעה רק גרסה היברידית קלה להיילקס, כאשר בדור הבא שלו צפויה להציג גרסה היברידית בטעינה עצמית בדומה למוצע בטאקומה החדש. הבחירה במערכת הנעה היברידית על פני חשמלית די הגיונית לא רק בגלל שמכירות טנדרים חשמליים לא ממש מתרוממות בעולם, אלא גם כיוון שב-BYD מייעדת את הטנדר שלה לשווקים באוסטרליה ואפריקה, שם לא ממש יש עמדות טעינה בכל פינה (אפילו לא בישראל)

עוד פרט מעניין בטנדר של BYD הוא במערכת המתלים. בניגוד למקובל בקטגוריה תכלול מתלה אחורי עצמאי רב חיבורי בניגוד לסרן חי וקפיצי עלה המקובלים ברוב הטנדרים לטובת יכולת ההעמסה, מה שאומר שב-BYD תעדיף כנראה להדגיש את יכולות הפנאי של הטנדר. בנוסף צפוי הטנדר של BYD להציע גם בולמי זעזועים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.
החשיפה הרשמית של הטנדר החדש אמורה להיות בתערוכת בייגי’נג שתיערך בסוף חודש אפריל, כאשר השיווק צפוי להתחיל לקראת סוף השנה, בשווקי המזרח ובאוסטרליה.

BYD טויוטה היילקס טנדר BYD טנדר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד