אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקראת האביב: מזראטי מציגה גראנקבריו חדשה
ראשי » חדשות » לקראת האביב: מזראטי מציגה גראנקבריו חדשה
מזראטי גראנקבריו

לקראת האביב: מזראטי מציגה גראנקבריו חדשה

מזראטי מציגה גרסת קבריולה מסוגננת ויפיפייה על בסיס הגראנטוריסימו החדשה, הממשיכה את מסורת דגמי ה-GT פתוחי הגג של החברה מאז סוף שנות ה-50

אופיר דואק 29/02/2024 צלם: יצרן

מזראטי ממשיכה בתהליך ההתחדשות שלה אחרי מספר שנים של קיפאון. לאחר שבשנתיים האחרונות חשפה דור חדש לגראנטוריסימו, קרוסאובר חדש בשם גרקאלה ואת מכונית העל המרהיבה MC20 מצטרף כעת דור חדש של הגראנקבריו. מדובר למעשה בגרסת קבריולה 2+2 על בסיס הגראנטוריסימו החדשה שהוצגה לראשונה לפני קצת יותר משנה, הממשיכה את מסורת דגמי ה-GT נטולי הגג של מזראטי מאז ה-3500GT ספיידר מסוף שנות ה-50.

מזראטי גראנקבריו שומרת על מאפייני העיצוב של הגראנטוריסימו, כשההבדל העיקרי הוא מן הסתם בגג הבד המתקפל ובעיצוב משטח הגוף שמאחורי דלת תא המטען שנועד לאכלס תחתיו את הגג. מנגנון הקיפול החשמלי של מזראטי גראנקבריו החדשה מאפשר לקפל או לפתוח את הגג תוך 14 שניות גם בנסיעה עד למהירות של 50 קמ”ש. הגג עצמו, אשר מוצע בחמישה צבעים לבחירה, עתיר חומרי בידוד ואמור לספק לענת מזראטי בידוד רעשים קרוב לזה של גרסת הקופה. לטובת נסיעה באוויר הפתוח גם בימים קרים, מצוידת מזראטי גראנקבריו במחיצה אחורית מתקפלת מאחורי ראשי היושבים מאחור כדי לצמצם את מערבולות הרוח. בנוסף ישנה כסטנדרט גם מערכת הזרמת אוויר חם סביב לצוואר הנהג והנוסעים.

בשלב ראשון חשפה מזראטי את הגראנקבריו החדשה בגרסת טרופיאו, אשר כמו במרכב הקופה מביעה עימה את מנוע ה-V6 כפול המגדשים המשמש גם את מזראטי MC20 האקזוטית. נתוני ההספק לא השתנו, כשלרשות הנהג עומדים 550 כ”ס ו-66.3 קג”מ המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. מזראטי לא מפרסמת נתוני ביצועים, אך הם צפויים להיות דומים לאלו של הגראנטוריסימו המקבילה: כ-3.5 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של כ-320 קמ”ש.


סביר להניח שבעתיד הקרוב תוצע הגראנקבריו גם בגרסת כניסה תחת השם “מודנה” שבה מהדורה מוחלשת של מנוע ה-V6 עם 490 כ”ס. הגראנטוריסימו תשווק החל מהשנה הבאה גם בגרסה חשמלית בשם פלוגורה עם 760 כ”ס ובלי צלילי מפלט ממכרים, אך מזראטי לא מסרו אם תהיה גרסה כזו חלילה גם לגראנקבריו. נכון לעתה, מזראטי לא פרסמה את מחירה של הגראנקבריו החדשה, אך הוא צפוי להיות גבוה במקצת מזה של הגראנטוריסימו ונמוך משמעותית מזה של ה-MC20 ספיידר. לא שזה באמת משנה למי שיכול להרשות לעצמו להזמין אותה כאשר תוצע באירופה כבר באביב הקרוב.

 

מזראטי גראנקבריומזראטי גראנקבריוPreview
מזראטי גראנקבריומזראטי גראנקבריוPreview
GranCabario Trofeo 03GranCabario Trofeo 03Preview
GranCabario Trofeo 04GranCabario Trofeo 04Preview
GranCabario Trofeo 05GranCabario Trofeo 05Preview
GranCabario Trofeo 06GranCabario Trofeo 06Preview
GranCabario Trofeo 07GranCabario Trofeo 07Preview
GranCabario Trofeo 08GranCabario Trofeo 08Preview
GranCabario Trofeo 09GranCabario Trofeo 09Preview
GranCabario Trofeo 10GranCabario Trofeo 10Preview
GranCabario Trofeo 11GranCabario Trofeo 11Preview
GranCabario Trofeo 12GranCabario Trofeo 12Preview

גראן קבריו גראנקבריו טרופיאו מזראטי מזראטי גראנטוריסימו מזראטי גראנקבריו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד