אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
ראשי » חדשות » פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
פורשה פאנמרה

פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה

היצע הדגמים של פורשה פאנמרה מתרחב עם צמד גרסאות פלאג אין היבריד בעלת מנוע V6 ותג מחיר נמוך משמעותית מגרסת ה-V8 הבכירה

אופיר דואק 21/02/2024 צלם: יצרן

לפני מספר חודשים חשפה פורשה את הפאנמרה המחודשת, אותה היא מגדירה כדור שלישי למכונית הספורט סדאן שלה. בין שלל השינויים לה זכתה הפאנמרה בעיצוב, במערכות הבטיחות ובתא הנוסעים ביצעה פורשה גם ריענון להיצע יחידות ההנעה. למעשה הוצגה הפאנמרה החדשה בשלב ראשון רק עם שני מנועים לבחירה: V6 כפול מגדשים כגרסת בסיס עם הנעה אחורית או כפולה, או בגרסת פלאג אין היברידית על בסיס מנוע ה-V8 המוגדש הנושאת את המיתוג “טורבו”.

כעת מציגה פורשה שתי גרסאות הנעה נוספות לפאנמרה, זאת כדי לגשר על הפער שבין 353 כוחות הסוס בדגמי הבסיס לבין 680 כוחות הסוס של גרסת ה”טורבו”. בהתאם לצו האופנה הירוק, שתי גרסאות ההנעה החדשות הן בתצורת פלאג אין הייבריד הזוכה בפורשה לכינוי E-Hybrid, כאשר שתיהן מתבססות על מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 2.9 ליטר, עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים.

בגרסה הראשונה המכונה 4 E-Hybrid מספק מנוע הבנזין 304 כ”ס, אך ביחד עם המנוע החשמלי מתקבל הספק משולב של 470 כ”ס עם מומנט משולב של 66.3 קג”מ. בתרגום על הכביש זה אומר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ”ש. הגרסה השניה המכונה 4S E-Hybrid ובמה מספק מנוע הבנזין 353 כ”ס ויחד עם מנוע חשמלי מעט חזק יותר מתקבל הספק משולב של 544 כ”ס ומומנט משולב של 76.5 קג”מ. אלו מאפשרים לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-3.7 קמ”ש ולהגיע למהירות מרבית של 290 קמ”ש. בדומה לפאנמרה E-Hybrid טורבו, גם צמד הגרסאות החדשות עושות שימוש בסוללה בעלת קיבולת של 25.9 קוט”ש כאשר טווח הנסיעה המרבי באמצעות חשמל יהיה דומה ויעמוד על 93/96 ק”מ בהתאם לגרסה.


שתי הגרסאות החדשות של פורשה פאנמרה מגיעות כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אדפטיביים בעלי תא כפול בכל בולם. גרסת ה-S מגיעה עם חישוקי 20 אינץ’ במקום 19′ אינץ’ ומערכת בלימה משודרגת הכוללת קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים. ברשימת האופציות מוצעים קאליפרים בעלי 10 בוכנות, דיסקי בלימה קרבון-קרמיים בקוטר מוגדל של 440 מ”מ מלפנים ו-410 מ”מ מאחור וחישוקים בקוטר 21 אינץ’.

מחיר הגרסאות ההיברידיות החדשות של פורשה פאנמרה מתחיל ב-128 אלף יורו לפאנמרה 4 E-Hybrid ו-138 אלף יורו לדגם ה-S. מדובר בכ-60-70 אלף יורו פחות מאשר לגרסת ה”טורבו” הבכירה, אבל בכל מקרה בישראל תידרשו לשלם עבורן יותר ממיליון שקלים.

Panamera 2024 08Panamera 2024 08Preview
Panamera 2024 09Panamera 2024 09Preview
Panamera 2024 10Panamera 2024 10Preview
Panamera 2024 11Panamera 2024 11Preview
Panamera 2024 12Panamera 2024 12Preview
Panamera 2024 13Panamera 2024 13Preview
Panamera 2024 14Panamera 2024 14Preview
Panamera 2024 15Panamera 2024 15Preview
Panamera 2024 16Panamera 2024 16Preview
Panamera 2024 17Panamera 2024 17Preview
Panamera 2024 18Panamera 2024 18Preview
Panamera 2024 01Panamera 2024 01Preview
Panamera 2024 02Panamera 2024 02Preview
פורשה פאנמרהפורשה פאנמרהPreview
Panamera 2024 04Panamera 2024 04Preview
Panamera 2024 05Panamera 2024 05Preview
Panamera 2024 06Panamera 2024 06Preview
Panamera 2024 07Panamera 2024 07Preview

פורשה פורשה פאנמרה פורשה פאנמרה 4 E-Hybrid פורשה פאנמרה E-Hybrid פורשה פנאמרה פלאג אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד