אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
ראשי » חדשות » פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
פורשה פאנמרה

פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה

היצע הדגמים של פורשה פאנמרה מתרחב עם צמד גרסאות פלאג אין היבריד בעלת מנוע V6 ותג מחיר נמוך משמעותית מגרסת ה-V8 הבכירה

אופיר דואק 21/02/2024 צלם: יצרן

לפני מספר חודשים חשפה פורשה את הפאנמרה המחודשת, אותה היא מגדירה כדור שלישי למכונית הספורט סדאן שלה. בין שלל השינויים לה זכתה הפאנמרה בעיצוב, במערכות הבטיחות ובתא הנוסעים ביצעה פורשה גם ריענון להיצע יחידות ההנעה. למעשה הוצגה הפאנמרה החדשה בשלב ראשון רק עם שני מנועים לבחירה: V6 כפול מגדשים כגרסת בסיס עם הנעה אחורית או כפולה, או בגרסת פלאג אין היברידית על בסיס מנוע ה-V8 המוגדש הנושאת את המיתוג “טורבו”.

כעת מציגה פורשה שתי גרסאות הנעה נוספות לפאנמרה, זאת כדי לגשר על הפער שבין 353 כוחות הסוס בדגמי הבסיס לבין 680 כוחות הסוס של גרסת ה”טורבו”. בהתאם לצו האופנה הירוק, שתי גרסאות ההנעה החדשות הן בתצורת פלאג אין הייבריד הזוכה בפורשה לכינוי E-Hybrid, כאשר שתיהן מתבססות על מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 2.9 ליטר, עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים.

בגרסה הראשונה המכונה 4 E-Hybrid מספק מנוע הבנזין 304 כ”ס, אך ביחד עם המנוע החשמלי מתקבל הספק משולב של 470 כ”ס עם מומנט משולב של 66.3 קג”מ. בתרגום על הכביש זה אומר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ”ש. הגרסה השניה המכונה 4S E-Hybrid ובמה מספק מנוע הבנזין 353 כ”ס ויחד עם מנוע חשמלי מעט חזק יותר מתקבל הספק משולב של 544 כ”ס ומומנט משולב של 76.5 קג”מ. אלו מאפשרים לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-3.7 קמ”ש ולהגיע למהירות מרבית של 290 קמ”ש. בדומה לפאנמרה E-Hybrid טורבו, גם צמד הגרסאות החדשות עושות שימוש בסוללה בעלת קיבולת של 25.9 קוט”ש כאשר טווח הנסיעה המרבי באמצעות חשמל יהיה דומה ויעמוד על 93/96 ק”מ בהתאם לגרסה.


שתי הגרסאות החדשות של פורשה פאנמרה מגיעות כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אדפטיביים בעלי תא כפול בכל בולם. גרסת ה-S מגיעה עם חישוקי 20 אינץ’ במקום 19′ אינץ’ ומערכת בלימה משודרגת הכוללת קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים. ברשימת האופציות מוצעים קאליפרים בעלי 10 בוכנות, דיסקי בלימה קרבון-קרמיים בקוטר מוגדל של 440 מ”מ מלפנים ו-410 מ”מ מאחור וחישוקים בקוטר 21 אינץ’.

מחיר הגרסאות ההיברידיות החדשות של פורשה פאנמרה מתחיל ב-128 אלף יורו לפאנמרה 4 E-Hybrid ו-138 אלף יורו לדגם ה-S. מדובר בכ-60-70 אלף יורו פחות מאשר לגרסת ה”טורבו” הבכירה, אבל בכל מקרה בישראל תידרשו לשלם עבורן יותר ממיליון שקלים.

Panamera 2024 08Panamera 2024 08Preview
Panamera 2024 09Panamera 2024 09Preview
Panamera 2024 10Panamera 2024 10Preview
Panamera 2024 11Panamera 2024 11Preview
Panamera 2024 12Panamera 2024 12Preview
Panamera 2024 13Panamera 2024 13Preview
Panamera 2024 14Panamera 2024 14Preview
Panamera 2024 15Panamera 2024 15Preview
Panamera 2024 16Panamera 2024 16Preview
Panamera 2024 17Panamera 2024 17Preview
Panamera 2024 18Panamera 2024 18Preview
Panamera 2024 01Panamera 2024 01Preview
Panamera 2024 02Panamera 2024 02Preview
פורשה פאנמרהפורשה פאנמרהPreview
Panamera 2024 04Panamera 2024 04Preview
Panamera 2024 05Panamera 2024 05Preview
Panamera 2024 06Panamera 2024 06Preview
Panamera 2024 07Panamera 2024 07Preview

פורשה פורשה פאנמרה פורשה פאנמרה 4 E-Hybrid פורשה פאנמרה E-Hybrid פורשה פנאמרה פלאג אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד