אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
ראשי » חדשות » פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה
פורשה פאנמרה

פורשה מציגה עוד גרסאות פלאג אין לפאנמרה החדשה

היצע הדגמים של פורשה פאנמרה מתרחב עם צמד גרסאות פלאג אין היבריד בעלת מנוע V6 ותג מחיר נמוך משמעותית מגרסת ה-V8 הבכירה

אופיר דואק 21/02/2024 צלם: יצרן

לפני מספר חודשים חשפה פורשה את הפאנמרה המחודשת, אותה היא מגדירה כדור שלישי למכונית הספורט סדאן שלה. בין שלל השינויים לה זכתה הפאנמרה בעיצוב, במערכות הבטיחות ובתא הנוסעים ביצעה פורשה גם ריענון להיצע יחידות ההנעה. למעשה הוצגה הפאנמרה החדשה בשלב ראשון רק עם שני מנועים לבחירה: V6 כפול מגדשים כגרסת בסיס עם הנעה אחורית או כפולה, או בגרסת פלאג אין היברידית על בסיס מנוע ה-V8 המוגדש הנושאת את המיתוג “טורבו”.

כעת מציגה פורשה שתי גרסאות הנעה נוספות לפאנמרה, זאת כדי לגשר על הפער שבין 353 כוחות הסוס בדגמי הבסיס לבין 680 כוחות הסוס של גרסת ה”טורבו”. בהתאם לצו האופנה הירוק, שתי גרסאות ההנעה החדשות הן בתצורת פלאג אין הייבריד הזוכה בפורשה לכינוי E-Hybrid, כאשר שתיהן מתבססות על מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 2.9 ליטר, עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים.

בגרסה הראשונה המכונה 4 E-Hybrid מספק מנוע הבנזין 304 כ”ס, אך ביחד עם המנוע החשמלי מתקבל הספק משולב של 470 כ”ס עם מומנט משולב של 66.3 קג”מ. בתרגום על הכביש זה אומר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ”ש. הגרסה השניה המכונה 4S E-Hybrid ובמה מספק מנוע הבנזין 353 כ”ס ויחד עם מנוע חשמלי מעט חזק יותר מתקבל הספק משולב של 544 כ”ס ומומנט משולב של 76.5 קג”מ. אלו מאפשרים לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-3.7 קמ”ש ולהגיע למהירות מרבית של 290 קמ”ש. בדומה לפאנמרה E-Hybrid טורבו, גם צמד הגרסאות החדשות עושות שימוש בסוללה בעלת קיבולת של 25.9 קוט”ש כאשר טווח הנסיעה המרבי באמצעות חשמל יהיה דומה ויעמוד על 93/96 ק”מ בהתאם לגרסה.


שתי הגרסאות החדשות של פורשה פאנמרה מגיעות כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אדפטיביים בעלי תא כפול בכל בולם. גרסת ה-S מגיעה עם חישוקי 20 אינץ’ במקום 19′ אינץ’ ומערכת בלימה משודרגת הכוללת קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים. ברשימת האופציות מוצעים קאליפרים בעלי 10 בוכנות, דיסקי בלימה קרבון-קרמיים בקוטר מוגדל של 440 מ”מ מלפנים ו-410 מ”מ מאחור וחישוקים בקוטר 21 אינץ’.

מחיר הגרסאות ההיברידיות החדשות של פורשה פאנמרה מתחיל ב-128 אלף יורו לפאנמרה 4 E-Hybrid ו-138 אלף יורו לדגם ה-S. מדובר בכ-60-70 אלף יורו פחות מאשר לגרסת ה”טורבו” הבכירה, אבל בכל מקרה בישראל תידרשו לשלם עבורן יותר ממיליון שקלים.

Panamera 2024 08Panamera 2024 08Preview
Panamera 2024 09Panamera 2024 09Preview
Panamera 2024 10Panamera 2024 10Preview
Panamera 2024 11Panamera 2024 11Preview
Panamera 2024 12Panamera 2024 12Preview
Panamera 2024 13Panamera 2024 13Preview
Panamera 2024 14Panamera 2024 14Preview
Panamera 2024 15Panamera 2024 15Preview
Panamera 2024 16Panamera 2024 16Preview
Panamera 2024 17Panamera 2024 17Preview
Panamera 2024 18Panamera 2024 18Preview
Panamera 2024 01Panamera 2024 01Preview
Panamera 2024 02Panamera 2024 02Preview
פורשה פאנמרהפורשה פאנמרהPreview
Panamera 2024 04Panamera 2024 04Preview
Panamera 2024 05Panamera 2024 05Preview
Panamera 2024 06Panamera 2024 06Preview
Panamera 2024 07Panamera 2024 07Preview

פורשה פורשה פאנמרה פורשה פאנמרה 4 E-Hybrid פורשה פאנמרה E-Hybrid פורשה פנאמרה פלאג אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד