לפני מספר חודשים חשפה פורשה את הפאנמרה המחודשת, אותה היא מגדירה כדור שלישי למכונית הספורט סדאן שלה. בין שלל השינויים לה זכתה הפאנמרה בעיצוב, במערכות הבטיחות ובתא הנוסעים ביצעה פורשה גם ריענון להיצע יחידות ההנעה. למעשה הוצגה הפאנמרה החדשה בשלב ראשון רק עם שני מנועים לבחירה: V6 כפול מגדשים כגרסת בסיס עם הנעה אחורית או כפולה, או בגרסת פלאג אין היברידית על בסיס מנוע ה-V8 המוגדש הנושאת את המיתוג “טורבו”.
כעת מציגה פורשה שתי גרסאות הנעה נוספות לפאנמרה, זאת כדי לגשר על הפער שבין 353 כוחות הסוס בדגמי הבסיס לבין 680 כוחות הסוס של גרסת ה”טורבו”. בהתאם לצו האופנה הירוק, שתי גרסאות ההנעה החדשות הן בתצורת פלאג אין הייבריד הזוכה בפורשה לכינוי E-Hybrid, כאשר שתיהן מתבססות על מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 2.9 ליטר, עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים.
בגרסה הראשונה המכונה 4 E-Hybrid מספק מנוע הבנזין 304 כ”ס, אך ביחד עם המנוע החשמלי מתקבל הספק משולב של 470 כ”ס עם מומנט משולב של 66.3 קג”מ. בתרגום על הכביש זה אומר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ”ש. הגרסה השניה המכונה 4S E-Hybrid ובמה מספק מנוע הבנזין 353 כ”ס ויחד עם מנוע חשמלי מעט חזק יותר מתקבל הספק משולב של 544 כ”ס ומומנט משולב של 76.5 קג”מ. אלו מאפשרים לקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-3.7 קמ”ש ולהגיע למהירות מרבית של 290 קמ”ש. בדומה לפאנמרה E-Hybrid טורבו, גם צמד הגרסאות החדשות עושות שימוש בסוללה בעלת קיבולת של 25.9 קוט”ש כאשר טווח הנסיעה המרבי באמצעות חשמל יהיה דומה ויעמוד על 93/96 ק”מ בהתאם לגרסה.
שתי הגרסאות החדשות של פורשה פאנמרה מגיעות כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אדפטיביים בעלי תא כפול בכל בולם. גרסת ה-S מגיעה עם חישוקי 20 אינץ’ במקום 19′ אינץ’ ומערכת בלימה משודרגת הכוללת קאליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים. ברשימת האופציות מוצעים קאליפרים בעלי 10 בוכנות, דיסקי בלימה קרבון-קרמיים בקוטר מוגדל של 440 מ”מ מלפנים ו-410 מ”מ מאחור וחישוקים בקוטר 21 אינץ’.
מחיר הגרסאות ההיברידיות החדשות של פורשה פאנמרה מתחיל ב-128 אלף יורו לפאנמרה 4 E-Hybrid ו-138 אלף יורו לדגם ה-S. מדובר בכ-60-70 אלף יורו פחות מאשר לגרסת ה”טורבו” הבכירה, אבל בכל מקרה בישראל תידרשו לשלם עבורן יותר ממיליון שקלים.