אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סטיישן עם חשמל: ב.מ.וו מציגה את סדרה 5 טורינג החדשה
ראשי » חדשות » סטיישן עם חשמל: ב.מ.וו מציגה את סדרה 5 טורינג החדשה
ב.מ.וו סדרה 5

סטיישן עם חשמל: ב.מ.וו מציגה את סדרה 5 טורינג החדשה

ב.מ.וו חושפת את גרסת הסטיישן השימושית של סדרה 5 החדשה שמקדימה את המתחרות מגרמניה ותוצע גם בגרסה חשמלית מלאה

אופיר דואק 08/02/2024 צלם: יצרן

בישראל הפופולאריות של מכוניות סטיישן היא זניחה, אך באירופה כבר עשרות שנים התצורה שימושית מבוקשת מאד, אפילו בקטגוריית מכוניות הסאלון. אחד המכוניות הפופולאריות בז’אנר היא גרסת הסטיישן (המכונה טורינג) של ב.מ.וו סדרה 5 ב.מ.וו, המוצעת מאז הדור השלישי (E34) של הדגם שהוצג בסוף שנות ה-80 ומאז הפך לאמת המידה בקטגוריה.

הדור השמיני של ב.מ.וו סדרה 5 הוצג בשנה שעברה בתצורת סדאן, וכעת כמתבקש חושפת ב.מ.וו גם את גרסת הטורינג שלו. המידות צמחו ביחס לטורינג הקודמת, כאשר הדור החדש ארוך ב-10 ס”מ ועם 506 ס”מ מפגוש לפגוש הוא זהה באורכו לגרסת הסדאן. בסיס הגלגלים עומד על 3 מטרים והבונוס העיקרי מגיע כצפוי בנפח תא המטען, שנפחו עומד על 570 ליטרים עד גובה המושב האחורי, כאשר קיפולו מסוגל להעניק נפח של 1,700 ליטרים. בכל מקרה, לטעמנו גרסת הטורינג נראית טובה בהרבה מגרסת הסדאן, וגם מצליחה להסוות, לפחות בתמונות, את העובדה שסדרה 5 הנוכחית צמחה למידות של סדרה 7 מלפני עשור.

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מוצעת גם בגרסה חשמלית מלאה המכונה i5, וגרסת הטורינג החדשה תוצע גם היא עם הנעה חשמלית מלאה תחת השם i5 טורינג. בכך ב.מ.וו מקדימה את מתחרותיה הישירות אאודי ומרצדס שלא מציעות נכון לעתה גרסאות סטיישן חשמליות לדגמי הסאלון שלהם (מרצדס EQE מוצעת רק במרכב סדאן, ואילו אאודי A6 איטרון טרם הוצגה). למעשה דגמי סטיישן חשמליים לא ממש קיימים כיום גם בקטגוריות גודל ומחיר נמוכות יותר, כך שלפחות בינתיים מציעה ב.מ.וו אלטרנטיבה ייחודית בסגמנט, ולא רק בו.


ב.מ.וו i5 טורינג תוצע בשתי תצורות הנעה זהות לאלו שב-i5 סדאן: גרסת הנעה אחורית עם מנוע אחורי בהספק של 340 כ”ס וטווח נסיעה מרבי של 560 ק”מ. מעליה תוצע גרסת הנעה כפולה עם צמד מנועים חמשליים בהספק משולב של 601 כ”ס הנושאת את סמל חטיבת M ומתאפיינת בעיצוב וכיול שלדה ספורטיבי יותר, מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות אך מסתפקת בטווח נסיעה מרבי של 506 ק”מ.

מי שיעדיף את סדרה 5 טורינג יוכל לקבל אותה בשלב ראשון רק עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 197 כ”ס בעל תגבור היברידי קל, עם הנעה אחורית או כפולה. בקיץ הקרוב יתווסף להיצע מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המספק 299 כ”ס ותגבור היברידי קל, רק עם הנעה כפולה. בשני המקרים התגבור ההיברידי הכל מעניק תוספת של 18 כ”ס בעת הצורך.
רוצים סדרה 5 טורינג עם מנוע בנזין? גרסה כזו תופיע גם היא רק בקיץ הקרוב ותהיה למעשה גרסת פלאג אין היברידית עם הספק משולב של 299 כ”ס וטווח נסיעה חשמלי של עד 89 ק”מ.

דגמי ה-i5 וגרסת הפלאג אין יגיעו אם מתלי אוויר בעלי איזון אוטומטי מאחור. יתר הגרסאות יגיעו עם מתלים סטנדרטיים, אך ניתן יהיה לציידם במתלים אדפטיביים או במתלי M בכיול ספורטיבי. אל רשימת האופציות כוללת גם חבילת M עם מערכת בלימה משודרגת, היגוי אקטיבי ומוטות מייצבים אקטיביים שאמורים לספק את הפן הספורטיבי לצד הפן השימושי של הטורינג. מי שירצה יותר מזה יצטרך לחכות ל-M5 החדשה שצפויה להיות מוצעת גם בגרסת טורינג, באירופה כמובן. בישראל כאמור סטיישנים הם למרבה הצער תצורת מרכב שמקבלים רק בליסינג.

BMW 5 Series Turing 09BMW 5 Series Turing 09Preview
BMW 5 Series Turing 06BMW 5 Series Turing 06Preview
BMW 5 Series Turing 08BMW 5 Series Turing 08Preview
BMW 5 Series Turing 05BMW 5 Series Turing 05Preview
BMW 5 Series Turing 07BMW 5 Series Turing 07Preview
BMW 5 Series Turing 12BMW 5 Series Turing 12Preview
ב.מ.וו סדרה 5ב.מ.וו סדרה 5Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
BMW 5 Series Turing 19BMW 5 Series Turing 19Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
BMW 5 Series Turing 10BMW 5 Series Turing 10Preview
BMW 5 Series Turing 11BMW 5 Series Turing 11Preview
BMW 5 Series Turing 13BMW 5 Series Turing 13Preview
BMW 5 Series Turing 14BMW 5 Series Turing 14Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
BMW 5 Series Turing 02BMW 5 Series Turing 02Preview
BMW 5 Series Turing 03BMW 5 Series Turing 03Preview

i5 טורינג ב.מ.וו ב.מ.וו סדרה 5 ס.מ.וו סדרה 5 טורינג סדרה 5 טורינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד