אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו מעדכנת את סדרה 4 ומחזקת את דגמי ה-M
ראשי » חדשות » ב.מ.וו מעדכנת את סדרה 4 ומחזקת את דגמי ה-M
ב.מ.וו M4

ב.מ.וו מעדכנת את סדרה 4 ומחזקת את דגמי ה-M

ב.מ.וו ביצעה מתיחת פנים בגרסאות הקופה והקבריולה של סדרה 4. השבכה המוגזמת נותרה, אך דגמי ה-M4 הספורטיביים זכו לתוספת כוח

אופיר דואק 01/02/2024 צלם: יצרן

במקביל לחשיפת המהדורה הידנית המיוחדת של ה-Z4, חשפה ב.מ.וו גם את מתיחת הפנים לסדרה 4 שהדור הנוכחי שלה כבר הגיע לגיל 4. מתיחת הפנים בוצעה בדגמי הקופה והקבריולה של הסדרה, וכפי שניתן לראות מבחינה קוסמטית השינויים מינוריים למדי, כאשר ב.מ.וו למרבה הצער לא מצאו לנכון למתן את החזית בעלת השבכה העצומה והשנויה במחלוקת (בלשון המעטה).

כן ניתן להבחין בעיצוב שונה לשבכה עצמה, מבנה חדש לפנסים בתוך יחידות התאורה, כאשר נוספה אפשרות לתאורת ה-LED מטריקס החדשה שהוצגה בגרסת ה-SCL בשנה שעברה. ישנה גם גרפיקה שונה ליחידות התאורה מאחור עם אופציה לפנסי לייזר וחישוקים בעיצוב חדש. שוב, לא שינוי דרמטי, אבל לא בהכרח נדרש שכן סדרה 4 עדין נראית נהדר (אלא אם מביטים בה מלפנים). בתא הנוסעים ניתן למצוא גלגל הגה חדש עם מנופים להחלפת הילוכים שהם מעתה ציוד סטנדרטי, מערכת מולטימדיה עדכנית ושינויי גימור קלים.

היצע המנועים של סדרה 4 נותר דומה, כאשר ב.מ.וו ניצלה את מתיחת הפנים כדי להוסיף מערכת היברידית קלה 48V לשיפור צריכת הדלק ופליטת המזהמים. המערכת תותקן במנועי הבנזין בעלי שישה צילינדרים ובמנועי הדיזל, כאשר מעבר לסיוע בתחילת הנסיעה היא תורמת גם תגבור של 11 כ”ס בזמן האצה.


גרסאות ה-M4 זכו גם הן לשדרוגים דומים, אך קיבלו עוד כמה שינויים ייחודיים עבורן. ישנם מן הסתם כמה שינויים קוסמטיים ייעודים, אבל מה שמעניין באמת הוא שמנוע הטורבו שישה צילנדרים כפולה המגדשים זכה למספר שינויים כשהתוצאה היא תוספת של 20 כ”ס: מה שמעלה את ההספק המרבי ל-480 כ”ס בגרסאות ה-M4 הרגילות ול-530 כ”ס בגרסאות הקומפטישן. תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה תמשיך להיות מוצעת כאופציה ב-M4 הרגילה, כאשר גרסת הקומפטישן תגיע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה.

נתוני הביצועים השתפרו קלות, כאשר בגרסת הקומפטישן מאיצה ב.מ.וו M4 ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות במרכב קופה וב-3.7 בקבריולה. המהירות המרבית נותרה מוגבלת ל-250 קמ”ש, אלא אם בוחרים בחבילת הביצועים האופציונלית בה המהירות המרבית יכולה לטפס עד ל-290 קמ”ש. שינויים נוספים אותם קיבלה ב.מ.וו M4 במסגרת מתיחת הפנים הם גג סיבי פחמן פלסטיים שהוא ציוד סטנדרטי מעתה בדגמי הקופה ( אלא אם תבחרו באופציה של גג שמש) לצד אפשריות נוספות של התאמת עיצוב אישית.

הרוכשים יוכלו לצייד את ה-M4 קופה גם בחבילת M Race Track הכוללת, בנוסף לחבילת סיבי הפחמן הרגילה (ספויילר אחורי וגימורי גוף שונים מהחומר המופלא), גם בלמים קרמיים ומושבי מרוצים עם מסגרת מסיבי פחמן החוסכים 25 ק”ג ממשקל המכונית.
מדלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישראל נמסר כי סדרה 4 ודגמי M4 המחודשים יגיעו לישראל ברבעון השלישי של השנה.

ב.מ.ו ב.מ.וו M4 ב.מ.וו M4 קבריולה ב.מ.וו סדרה 4 ב.מ.וו סדרה 4 קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד