אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הצצה ראשונה: ג’יפ ואגוניר S החשמלי
ראשי » חדשות » הצצה ראשונה: ג’יפ ואגוניר S החשמלי
ג'ים ואגוניר S

הצצה ראשונה: ג’יפ ואגוניר S החשמלי

גי'פ משחררת תמונה ופרטים ראשונים על ה-SUV החשמלי הגדול שיוצג באביב הקרוב שיקרא ואגוניר S, עם הבטחה להמון כוח

אופיר דואק 20/01/2024 צלם: יצרן

עידן ההנעה החשמלית הגיע גם למותג השטח ג’יפ, וחובבי השטח יצטרכו להתרגל לעובדה שבשנים הקרובות נאלץ לראות לא מעט דגמים חשמלים הנושאים את השם המיתולוגי. ג’יפ אוונג’ר אותו בחנו לאחרונה היה הדגם הראשון לבשר על המהפכה החשמלית בג’יפ, אבל ההמשך שלה צפוי להיות יותר מחובר לשורשים, עם הנעה כפולה כמתבקש.

הדגם החשמלי הבא של ג’יפ יושק באביב הקרוב והוא נקרא ואגוניר S. מספר חודשים לפני החשיפה המלאה, משחררת ג’יפ תמונה ראשונה של חזית הרכב ופרטים טכניים ראשונים ומבטיחים. כמו במקרה של קאדילאק עם הגרסה החשמלית של האסקלייד, גם ואגוניר S אמנם נושא את השם של ה-SUV גדול והיוקרתי של המותג, אך הוא יהיה שונה בתכלית ולא יחלוק בסיס משותף.

התמונה אותה מפרסמת ג’יפ לא חושפת יותר מידי פרטים נוספים על ואגוניר S, אך ניתן להבחין שהוא מציג פרשנות חדשה ומוארת לשבכת שבעת הפסים המסורתית של ג’יפ.  לצד זאת למכסה המנוע ישנה בליטה שרירית במרכז, גם כקריצה לדגמי עבר, ובאון מפתיע החזית לא אטומה לחלוטין וכוללת כונסי אוויר בתחתית הפגוש הקדמי. ג’יפ ואגוניר S אמור להיות רכב SUV גדול עם אורך של כחמישה מטרים ובסיס גלגלים של כשלושה מטרים, אך לא ידוע אם הוא יצויד גם בשורת מושבים שלישית כמו בג’יפ וגוניר בעל מנועי הבנזין.

ג’יפ ואגוניר. הדגם החשמלי יהיה דומה רק בשם

 


ג’יפ ואגוניר המוכר כיום הנמכר בעיקר בצפון אמריקה הנוי על שלדה המאורכת של הגרנד צ’רוקי, שמצידו מתבסס על פלטורמת ג’ורג’יו שמקורה באלפא רומיאו. ואגוניר S לעומת זאת יהיה הדגם הראשון של ג’יפ לחנוך את פלטפורמת STLA-L EV שהיא ורסיה החשמלית ייעודית לפלטפורמה הגדולה של קבוצת סטלנטיס שתשרת את הדגמים החשמליים הגדולים של הקבוצה, כמו גם דגמים ספורטיביים כמו דודג’ צ’ארג’ר דייטונה החשמלית. המשמעות היא שלואגוניר S תהיה שלדה אחודה ולא שלדת סולם נפרדת כמו בראם 1500 החשמלי.

בג’יפ מצהירים שלואגוניר S יהיו צמד מנועים חשמליים כסטנדרט עם חלוקת כוח משתנה המותאמת לנסיעה בשטח. ההספק הכולל בגרסה הבכירה יעמוד על 600 כ”ס כשהיא תוכל להאיץ ל-96 קמ”ש (60 מייל) ב-3.5 שניות בלבד – נתון נאה לרכב פנאי שמשקלו צפוי להיות כ-2.5 טון לפחות. ההתבססות על פלטפורמת STLA EV מאפשרת שימוש בארכיטקטורת 800V לטובת טעינת DC אולטרה מהירה בקצבים של למעלה מ-200 קילוואט. הפלטפורמה מאפשרת לאכלס מכלול סוללות בקיבולת של עד 118 קוט”ש, מה שאמור להבטיח טווח נסיעה של לפחות 500 ק”מ על פי נתונים שפרסמה סטלנטיס.

ג'יפ ג'יפ ואגוניר ג'יפ ואגוניר S ג'יפ ואגוניר חשמלי ג'יפ חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד